pukimusen

Deltaglse fra manden

10 indlæg i dette emne

Hvor meget deltager jeres mænd/kærester ved diverse lægebesøg og andre mærkelige ting..

Nu har vi jo været i gang med baby projekt temmelig længe, så hos mig / os har det været naturlig at han er blevet slæbt med til alt.. ( hvilke han os gerne vil) men nogen veninder syntes det for meget...?? men jeg syntes os det rat, for jeg syntes når man så har været hos lægen eller gyno og fået 100 info så kan jeg skug aldrig huske dem bagefter... og min mand han er så go til at få stillet de rigtige spørgsmål...

Hvordan har i det..

Min mand har så et arb hvor de er rimelig flekse med mødetiden, hvis man skal noget... så på den måde har det os kunne la sig gøre, ellers kan jeg godt se at man ikke ALTID kan få fri til alle tingen....

Held og lykke til jer alle sammen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand er med til det meste. Han er også rimelig fleksibel på arbejdet så når han kan tage med gør han :rolleyes

Primært tager han med hvis jeg gerne vil have det så det er rart :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i starten syns jeg egentlig ikke det er så vigtigt eller interessant for manden at være med til læge ol. men her er situationen jo den at min kæreste er på 3 ugers juleferie i Danmark, og han ville gerne med og så sagde jeg selvfølgelig ikke nej. Der kan sagtens komme aftaler i fremtiden han ikke kan komme med til da han bor i Holland lidt endnu, men når bare han er med til NF som jeg pga min alder er noget nervøs for kan jeg leve med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er med til alt undtagen lægebesøgene, fordi de er så kedelige og der ikke er noget for ham ;)

Scanningen i sidste uge og den her uge, har han desværre ikke haft mulighed for, at kunne komme med til :( men hvis han kunne, ville og skulle han med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand tager med, hvis jeg gerne vil have det og han har mulighed for det. Til blodproever og til scanninger er han der 100 %. I starten var han med hver gang, fordi jeg bor i Italien og havde brug for alt hans stoette. Naeste gang skal jeg afsted selv og det er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tja, jeg regner ikke med at han skal med til lægen her første gang, men til skanninger skal han helt sikkert med.. ud over det synes jeg det er lidt svært at få begejstring ud af ham, fordi det stadigvæk er noget ukonkret dét derinde, men jeg tager det stille og roligt smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forventer min kæreste kommer med til scanninger, og det vil Han os selv..

Læge, Jm osv genere mig ikke at tage selv, gjorde jeg os ved sidste graviditet...

Nu har min kæreste heller ikke nemt ved at få fri, men selv mindes jeg heller ikke det var det vilde til Jm og læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skal med til scanninger, og hvis jeg synes han skal med. Lægebesøg tager han ikke med til, men hvis jeg spurgte, ville han sikkert tage fri.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand kommer nok kun til at være med til scanningerne og første lægeudersøgelse i denne graviditet. Jordemoder og de andre lægeundersøgelser er vi blevet enige om at han gerne må slippe for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand tager med til det han gerne vil - lægebesøget var han med til og det var RET godt fordi der er arvelige sygdomme i hans familie som jeg ved ALT for lidt om, men vi skal måske have genetisk vejledning.

Jeg ville gerne have min mand med til ALT men jeg syntes han selv skal vurdere. Første jordmoder besøg kommer han forhåbentlig også med til og så kan han selv sige om det er noget han vil fortsætte med. Men igen med alt det sygdom er det rart at have ham med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER