Kommendemor

Har virkelig brug for et godt råd.

7 indlæg i dette emne

Emma har virkelig været sløv i maven i dag. Har mærket hende lidt i morges også nu men ellers er der stille. Har hverken ondt eller noget...skal jeg være urolig.,?...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De kan sagtens have stille dage - ligesom vi selv har det - så længe du mærker hende, ville jeg ikke være urolig..

Fortsætter det i længere tid eller hun pludselig bliver helt stille ville jeg kontakte FG :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kan sagtens have stille dage - ligesom vi selv har det - så længe du mærker hende, ville jeg ikke være urolig..

Fortsætter det i længere tid eller hun pludselig bliver helt stille ville jeg kontakte FG :)

Enig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak det gav ro.....;D..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det for 14 dage siden. Normalt mærker jeg den lille ekstremt meget (faktisk konstant) Men i 36 timer kunne jeg kun mærke de små bobler (som da man startede med at mærke liv) Men slet ikke på samme måde som jeg plejede.

Jeg var virkelig bange og ked af det. Men lagde mig på sofaen med chokolade og iskold vand. Og så begyndte min mand ellers at ligge og snakke og trykke på maven. 30 min efter var der igen gang i hende.

Det korte af det lange. Du skal ikke være bange, det kan være meget normalt man mærker mindre liv nogle dage end andre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, ja det har jeg prøvet. Min puge er nemlig også ekstremt skriv hele tiden...og nogen dage kan der gå lidt længere tid end normalt. Men aldrig en hel eftermiddag. Og forstår udemærket din reAktion, har også bare været ked af det...men endelig her til aften skete der noget. Og kæresten ku også mærke hende...håber bare det blir bedre nu...hun har været lidt sløv siden nytår og idag toppede det så håber det er enden...men tusind tak for de beroligende beskeder... ;D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du på noget tidspunkt føler der er noget der ikke er som det plejer, så er fødegangen kun et opkald væk! Syns det er vigtigt at man lytter til sig selv..

Med vores nr. 1 brugte vi flittigt fødegangen, da han godt ku have meeeeget stille dage og hver gang vi ringede skulle vi komme ind. Hellere et opkald for meget, end ét for lidt, som de sagde.. Nu er lille-pigen vanvittig aktiv døgnet rundt, men hvis hun pludselig var inaktiv i flere timer, så ryger vi klart afsted med det samme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER