Posted January 2, 2012 Mavebilleder Så fik jeg taget mig sammen til at få taget de første mavebilleder - ikke fordi der er noget at se... endnu... men så har jeg noget at sammenligne med, når jeg kommer længere hen i graviditeten :) 9+3 9+3 14+1 14+1 16+1 18+1 18+1 20+1 22+1 24+3 27+3 29+4 32+3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 4, 2012 Nøj sikke en fin babyhule du har fået der :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 4, 2012 Rigtig fin babyhule :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2012 Hold da op hvor er det pludseligt blevet tydeligt på de sidste 2 billeder :loveshower skøn babybule! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 14, 2012 Den er godt ved at være fin :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 28, 2012 Så er der opdateret med de seneste mavebilleder :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 28, 2012 Sikke en fin babybule :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 28, 2012 nu begynder du da rigtigt at bule ud - altså på den gode måde :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2012 Så er der indsat mavebillede for 24+3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2012 Der er virkelig sket noget :D Du er rigtig fin :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2012 Der er sket en del, men rigtig flot babyhule :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 5, 2012 Har lige fået manden til at tage et nyt mavebillede her til aften... skal da lige love for, at der sker noget nu :o :o 27+3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 5, 2012 Hold nu fast :o det var da helt vildt :D Men utrolig fin er den :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 5, 2012 Den er vildt fin, Anita :-) Der er sket meget :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 7, 2012 Hold da op du er blevet så fantastisk rund :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 7, 2012 Sikken en fin mave :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 7, 2012 Hold da magle en smuk smuk mavse :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 11, 2012 Så er du heller ikke større :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 21, 2012 Hvor er du bare blevet flot rund :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 21, 2012 Ej hvor sker der da bare meget og hvor er din mave da bare flot :) Share this post Link to post Share on other sites