Verdier

Mærker i liv?

16 indlæg i dette emne

Jeg er begyndt at kunne mærke ham mere og mere.. Dejligt.. Glæder mig til at min datter også kan, men der går jo nok lige lidt endnu inden han kan sparke igennem mit "lag" på maven..

Hvad med jer, kan i mærke de små bebser møffe lidt rundt eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tit om aftenen, så bobler min mave helt vildt.

Så fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver heldigvis mere og mere. Men det er mest om eftermiddagen/aftenen. Men sikke da en fantastisk følelse det er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mærket ham i 3-4 uger. Manden mærkede ham d. 23 dec. en kæmpe oplevelse for ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker også dagligt.. manden har også mærket et par gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvordan kan jeres mænd mærke liv allerede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu jeg jo lige et par uger længere fremme end dig.. har en meget aktiv baby, en fin stor livmoder. en moderkage på bagvæggen så alt i alt gør det det nok bare nemmere.. ve sidste graviditet kunne jeg først mærke baby i uge 21, så er bare så meget forskel på sådan noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu jeg jo lige et par uger længere fremme end dig.. har en meget aktiv baby, en fin stor livmoder. en moderkage på bagvæggen så alt i alt gør det det nok bare nemmere.. ve sidste graviditet kunne jeg først mærke baby i uge 21, så er bare så meget forskel på sådan noget :)

Okay, vi glæder os så meget til Jørgen kan mærke hende :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker også liv hver dag, formiddag, lidt om eftermiddagen og rigtig meget om aftenen.. John mærker ham også næsten hver aften når vi ligger i sengen - synes det er så hyggeligt at han ligger med hånden på min mave og kan mærke lillebror.. nogle gange kan jeg også se maven "hoppe" fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kunne mærke liv længe og min man også. Men vi har også alle oddsene med os. Det er 2. gang jeg er gravid, hvilket typisk betyder man kan mærke liv før, da man ved hvordan det føles, Der ud over har jeg en bagud vendt moderkage (det havde jeg ikke sidst), og så har jeg en fodboldspiller i maven ;-) Det er i alt fald en meget livlig trold denne gang, han "hopper" fler gange om dagen, og ofte kan jeg også mærke et lille bump på hånden. Det er utrolig dejlig livsbekræftende:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mærket liv hver dag i halvanden uges tid, får nogle ordentlige puf, det er bare skønt:) I forgårs mærkede jeg ham for første gang uden på maven! Min moderkage ligger fortil så JM sagde at jeg til at starte med mest vil kunne mærke ham i siderne eller nederst på maven:)

Syntes det er en skøn tid nu trods rygsmerter.. og skønt at maven er vokset så meget:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan også mærket liv dagligt manden kan dog ikke mærke noget endnu. Men jeg nyder meget at kunne mærke den lille bejs der inde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har den sidste halvanden uge følt mig sikker på at det er bassen jeg mærker, og flere gange om dagen nu :loveshower Synes det bliver tydeligere og tydeligere og i søndags, hvor manden lå med hånden på maven, mærkede vi begge for første gang et tydeligt spark samtidig - det var STORT :biglove

I overmorgen skal vi til MD scanning og glæder mig sådan til forhåbentlig at finde ud om det er en pige eller dreng der møffer rundt derinde :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker baby hver dag, men om aften, har gjort det i en uge, synes det er dejligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg mærker ham også flere gange om dagen. Det er bare så dejligt :7himmel Kan også nogle gange se at maven hopper! :biglove Manden har dog ikke haft tålmodighed til at kunne mærke den lillle endnu, men det kommer jo nok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker meget liv. Min mand og datter kan også mærke det. Det er helt vildt nogle gange og helt fantastisk :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER