Guest

x-factor 2012

160 indlæg i dette emne

Ja hun er da bare vildt god!

Mega!

Hende og.. Mathias? de har været de bedste :)

Men synes tit der er mange "unge" der er gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elskede Ida mest :loveshower hvor var hun bare dejlig og fantastisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida og Mathias er jo bare fantastiske. De SKAL bare gå videre senere hen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvorfor stiller folk op og gør sig selv til grin??? har folk ingen selverkendelse???

Drs udsendte dommere til castings VÆLGER dem der ikke synger godt frem for dem der rent faktisk kan synge.

Du kommer jo ikke direkte ind til de tre kendte dommere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drs udsendte dommere til castings VÆLGER dem der ikke synger godt frem for dem der rent faktisk kan synge.

Du kommer jo ikke direkte ind til de tre kendte dommere

Ja men de skal jo stadig stille op for at de kan blive valgt til castings ;)

og tror nu ikke de er valgt fremfor dem som kan synge.. de vælger nok nærmere dem som kan synge og dem som virkelig IKKE kan synge til at gå videre til programmerne.. og så alle de andre "grå mus" som er indimellem bliver sorteret fra. De er jo knap så spændende at kigge/høre på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men de skal jo stadig stille op for at de kan blive valgt til castings ;)

og tror nu ikke de er valgt fremfor dem som kan synge.. de vælger nok nærmere dem som kan synge og dem som virkelig IKKE kan synge til at gå videre til programmerne.. og så alle de andre "grå mus" som er indimellem bliver sorteret fra. De er jo knap så spændende at kigge/høre på.

de vælger dem der ikke kan synge fremfor dem der kan.

Det er dem der sælger "xfactor" og gør underholdningsværdien i programmet større, så det er klart dem de vælger fremfor dem der kan synge. De vælger heller ikke grimme eller overvægtige gode sangere, da de ikke har "standarderne" for en popstjerne. Jovist var der hende i sæson 1, men der har ikke været nogle i liveshowsene af den type siden!

Det er desuden ligegyldigt hvor godt du kan synge i xfactor, for teamet bag det smækker alligevel alskens effekter og autotune på din stemme.

Jeg ved at det er utroligt at nogle går til audiotions selvom de ikke kan synge, men derfor synes jeg alligevel at det er synd for disse mennesker at udsætte dem for den åbenlyse mobning de bliver udsat for.

Jeg lyder måske som en sur og forkælet tøs nu, men den eneste sande mulighed for at få en chance i xfactor er at ydmyge sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men de skal jo stadig stille op for at de kan blive valgt til castings ;)

og tror nu ikke de er valgt fremfor dem som kan synge.. de vælger nok nærmere dem som kan synge og dem som virkelig IKKE kan synge til at gå videre til programmerne.. og så alle de andre "grå mus" som er indimellem bliver sorteret fra. De er jo knap så spændende at kigge/høre på.

Præcis det samme sad vi og talte om herhjemme ;) Men jeg tror også, at Taz har ret i, at de vælger rigtig mange direkte tonedøve ind fremfor dem der KAN synge :)

Har du prøvet audition til X-Factor Tazdiginez? Du må da have prøvet at stille op med dit stemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis det samme sad vi og talte om herhjemme ;) Men jeg tror også, at Taz har ret i, at de vælger rigtig mange direkte tonedøve ind fremfor dem der KAN synge :)

Har du prøvet audition til X-Factor Tazdiginez? Du må da have prøvet at stille op med dit stemme :)

Det er det jeg har.

Jeg fik elevatorblikket og allerede inden jeg havde sunget havde de skrevet et "nej" ved mig.

Deres undskyldning var meget mærkelig;

De mente at jeg skulle prøve næste gang fordi de søgte noget andet det år :blink *forvirret smiley*

Øhhhm okay? - ham før mig kom videre og han sang og spillede guitar som en prut i vand (fandt jeg ud af på tv). Jeg var så ked af det og skuffet og selv de tv crews der var der og filmede forstod ikke, hvorfor jeg ikke gik videre. Der var sågar en af dem inde og snakke med dommerne på mine vegne, men hun fik bare at vide at jeg ikke var tv materiale.

Jeg mødte også en som gik videre ved at lade som om han var tonedøv ved de første castings. Han ssng som en drøm foran kendisdommerne og gik faktisk videre til live showsene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det jeg har.

Jeg fik elevatorblikket og allerede inden jeg havde sunget havde de skrevet et "nej" ved mig.

Deres undskyldning var meget mærkelig;

De mente at jeg skulle prøve næste gang fordi de søgte noget andet det år :blink *forvirret smiley*

Øhhhm okay? - ham før mig kom videre og han sang og spillede guitar som en prut i vand (fandt jeg ud af på tv). Jeg var så ked af det og skuffet og selv de tv crews der var der og filmede forstod ikke, hvorfor jeg ikke gik videre. Der var sågar en af dem inde og snakke med dommerne på mine vegne, men hun fik bare at vide at jeg ikke var tv materiale.

Jeg mødte også en som gik videre ved at lade som om han var tonedøv ved de første castings. Han ssng som en drøm foran kendisdommerne og gik faktisk videre til live showsene..

Du skulle have stilt op i Voice, det kunne være du skulle det næste år :balloons

Men ligegyldig hvad så er der personer som burde helt lade være med at komme til audicen. Og det burde de selv vide længere er den ikke.

Jeg ved ikke hvordan det forgår det show, men sidste år var der da en del som ikke havde pladekontraktlooket.

Jeg er ikke i tvivl om t du er meget musikalsk i det du fortæller. Men der er jo mange som fortæller de har været til audicen flere gange inden de kom igennem nåleøjet, så må du bare prøve igen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det jeg har.

Jeg fik elevatorblikket og allerede inden jeg havde sunget havde de skrevet et "nej" ved mig.

Deres undskyldning var meget mærkelig;

De mente at jeg skulle prøve næste gang fordi de søgte noget andet det år :blink *forvirret smiley*

Øhhhm okay? - ham før mig kom videre og han sang og spillede guitar som en prut i vand (fandt jeg ud af på tv). Jeg var så ked af det og skuffet og selv de tv crews der var der og filmede forstod ikke, hvorfor jeg ikke gik videre. Der var sågar en af dem inde og snakke med dommerne på mine vegne, men hun fik bare at vide at jeg ikke var tv materiale.

Jeg mødte også en som gik videre ved at lade som om han var tonedøv ved de første castings. Han ssng som en drøm foran kendisdommerne og gik faktisk videre til live showsene..

Var næsten klar over det- og forstår ikke en hundekiks af deres vurderinger :huh Min Svigerinde var afsted- spørger du hende, så synger hun som en drøm- spørger du familien og andre; så er hun ganske middelmådig, hun kan synge, men det er ikke noget hvor man taber næse og mund ;) Hun siger, og bemærk ordet siger ;) at de havde opfordret hende til at søge mod musicals og skuespil, da hun var for øvet og rutineret - og ikke kunne formes. Det er da muligt de har sagt det, men vi tror ikke rigtig på hende :rolleyes Hun er lidt se mig, hør mig typen.

Nå back to topic- så er jeg som sagt helt enig med dig- jeg tror også de vælger som der er seerer til. Bare en skam, at folk ydmyger sig selv- fremfor at vælge de gode middelmådige og dem som faktisk kan synge- som dig :)

Jeg synes også du skal fortsætte med at klø på- også håbe på eks. Voice eller lign. :goodluck Jeg hepper på dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var næsten klar over det- og forstår ikke en hundekiks af deres vurderinger :huh Min Svigerinde var afsted- spørger du hende, så synger hun som en drøm- spørger du familien og andre; så er hun ganske middelmådig, hun kan synge, men det er ikke noget hvor man taber næse og mund ;) Hun siger, og bemærk ordet siger ;) at de havde opfordret hende til at søge mod musicals og skuespil, da hun var for øvet og rutineret - og ikke kunne formes. Det er da muligt de har sagt det, men vi tror ikke rigtig på hende :rolleyes Hun er lidt se mig, hør mig typen.

Nå back to topic- så er jeg som sagt helt enig med dig- jeg tror også de vælger som der er seerer til. Bare en skam, at folk ydmyger sig selv- fremfor at vælge de gode middelmådige og dem som faktisk kan synge- som dig :)

Jeg synes også du skal fortsætte med at klø på- også håbe på eks. Voice eller lign. :goodluck Jeg hepper på dig :)

Lige hvad angår din svigerinde, tro du så ikke, at hun har hørt, det som hun ville høre???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige hvad angår din svigerinde, tro du så ikke, at hun har hørt, det som hun ville høre???

:D Jo- det er der sjovt nok ingen i familien det er i i tvivl om :D Ville også bare bruge det som et eksempel til opbakning af Tazdiginez' forklaring om programmet - men det er lidt svært at få de forklaret ordentlig på skrift nogle gange ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har jo ret i at man skal være en "type", for at kunen vinde showt - der har bestemt været.. Hmm.. Knap så kønne med - hvad med de tvillinger der? Ærlig talt, er rødt hår, lidt ekstra på sidebenene og fregner.. Det er da i hvert fald ikke det jeg vil kalde åbenlyst skønhed - men de var noget specielt og ikke bare "grå mus".. Det nytter jo ikke, at man kommer ind og ikke har noget - enten en knald god stemme og et godt udseende, eller noget unikt (Et specielt udseende, noget som bliver genkendt osv)

Der er bestemt mange gode sangere, der har været overvægtige, som er blevet valgt fra inden liveshowsene - men de har da fået en chance, og været med i programmet.

Jeg aner ikke hvordan de vælger.. Men er ret sikker på de ikke vælger en fra som de troede kunne vinde - bare fordi personen var overvægtig eller grim.. Hvis du ser det engelske program, så har de jo også haft nogle ret så "uheldigt udseende" vindere.

Jeg tror bestemt de tænker i seertal. Men det giver også seertal, at tage "knap" så smukke personer med - men hvis personen INTET har udover sin stemme.. Hvis der ikke er en selvtillid og en kæmpe "her kommer jeg", så bliver man altså bare let en grå mus.. Jovist, en grå mus der syngner godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange er med på en kigger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er her:)

og Dorris var da for sjov

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op for Line, hun skal da videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se.. Små chubby-pige med fedtet hår og grim trøje :) Men, man ved selvfølgelig ikke hvordan hun så ud til casting.. Men umiddelbart er hun da ikke en "skønhed" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op der er mange gode unge piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op der er mange gode unge piger

Ja.. Hende der er der nu.. Er også okay.. :)

Det er helt vildt.. Det bliver svært at vælge!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

he he he er vild med Blackmanns holdning til sig selv, og mangel på jantelov :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber Jan kan synge, andet ville være pineligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var det vintertid.dk jan sagde??? og glæder den hele landet???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var det vintertid.dk jan sagde??? og glæder den hele landet???

haha

Vintertrafik.dk !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER