Mette A.

Hvem tager initiativ til sex hos jer?

   41 members have voted

  1. 1. Hvem tager initiativ til sex i dit forhold?

    • Det er altid min mand
      1
    • Det er oftest min mand
      14
    • Vi tager begge lige meget initiativ
      12
    • Det er oftest mig
      14
    • Det er altid mig
      1

Please sign in or register to vote in this poll.

7 indlæg i dette emne

Jeg er lidt nysgerrig mht. hvordan det fungerer i andres parforhold omkring det at tage initiativ til sex :bunny

I må meget gerne tilføje uddybende svar/info længere nede i tråden hvis I har lyst - om I begge er tilfredse med at det er sådan det er, hvordan tager i initiativ (er det nok at tale lidt kælent til manden eller skal han have et ordentligt vink med en vognstang, før han fatter hvad man er ude efter?), osv. osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jan har det med at overfalde mig på de mest åndssvage tidspunkter (står og laver mad, ligger tøj sammen etc etc etc) men der er da enkelte gange hvor jeg overfalder ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten var det næsten kun mig.. :rolleyes Men med tiden, er han blevet bedre og nu gør han det måske 40 procent af gangene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah, her er mit behov lidt større end hans er (ja ikke så typisk, men skyldes nok han ryg) men han kan sagtens tage initiativ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det oftest Jesper der tager initiativ, da jeg har meget lavt selvværd og ikke rigtigt kan finde lysten tilbsex pga. det.

Sexlivet er specielt gået i.stå efter Maliva er kommet til verden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ligger godt nok meget lige! Det er sjovt for der fik jeg da lige manet en af mine fordomme i jorden. Jeg var overbevist om at der ville være et klart flertal af tilfælde hvor det er manden der oftest tager initiativ, men hvor er det skønt at høre at kvinderne er lige så meget på banen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det mig som springer oftest på ham. Lidt svært at lade være når verdens mest sexede mand (i mine øjne ;) ) er min.

Før jeg mødte ham var sex noget der skulle overstås og aldrig godt.

Nu er det bare helt fantastisk :)

Lidt sjovt at have det sådan når det er blevet fast hverdag med børn og pligter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER