Kommendemor

SårbAr gravide?

7 indlæg i dette emne

Andre som er inde under kategorien sårbar gravid?...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke helt om det er samme kategori, men jeg er under kategorien "kompliceret gravid". Dette pga. gammelt kejsersnit og jeg har en stoftskiftesygdom.

Min egen læge mener ikke jeg bør gå ret længe over tiden, da jeg har mange helbredsmæssige problemer, men om de andre læger er enige er jo ikke til at vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikk helt in i læge verden de ville kalde det det samme. Men er ked af at høre at din situation ser sådan ud håber du føler dig tryg i forløbet ìg at d har en maSse søde mennesker som følger dig, sender dig en masse gode tanker... din lille pige, er vel ikk påvirket ( mht udvikling)?... "sårbar gravid" som jeg ved af er at d enten ung eller har et psykisk problem. Jeg er i gruppe da jeg har lidt af folkesygdommen borderline og har haft en svær stArt på livet...så skal til ekstra kontrol da det åbenbart kan påvirke min datters udvikling, og også har gjort detlidt da hun vejer 14%under gennemsnittet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, nej så er det en anden kategori. Men det er da fint de følger dig, hvis du føler du får den rigtige hjælp fra lægerne?

Nej den lille er heldigvis ikke påvirket af mine skavanker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikk helt in i læge verden de ville kalde det det samme. Men er ked af at høre at din situation ser sådan ud håber du føler dig tryg i forløbet ìg at d har en maSse søde mennesker som følger dig, sender dig en masse gode tanker... din lille pige, er vel ikk påvirket ( mht udvikling)?... "sårbar gravid" som jeg ved af er at d enten ung eller har et psykisk problem. Jeg er i gruppe da jeg har lidt af folkesygdommen borderline og har haft en svær stArt på livet...så skal til ekstra kontrol da det åbenbart kan påvirke min datters udvikling, og også har gjort detlidt da hun vejer 14%under gennemsnittet

Er godt nok et andet sted fra, men jeg har borderline og går til samtaler, grundet det - og jeg er ikke sårbar gravid <_<

De har endda skrevet det i mine papirere, da jeg selv gjorde opmærksom på at jeg har tendens til at reagere psykisk stærkt når der sker ændringer i mit liv (lider ofte af depressioner).. De noterede det, men mest så de kunne være opmærksom på tegn på fødselsdepression..

Hvad gør de "ekstra" for dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan komme til alle de scanninger og undersøgelser jeg ønsker...jeg for lov at blive på selve hospitalet 14 dage efter fødslen og ekstra hjælp derhjemme før og efter...jeg for al den hjælp jeg ønsker bare jeg viser at jeg vil ha hjælpen så er der ingen problemer,...ved ikk hvorfor det er anderledes. Altså borderline er en betegnelse for at de ikk ved hvilken kategori man hører til. Jeg har også NLD hvilket er en MEGET mild for autisme ( mente de "kloge" hoveder for mange år siden)...men har siden da bare boet på forskellige hjem og det udelukkende pga af min journal og for historie at

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan komme til alle de scanninger og undersøgelser jeg ønsker...jeg for lov at blive på selve hospitalet 14 dage efter fødslen og ekstra hjælp derhjemme før og efter...jeg for al den hjælp jeg ønsker bare jeg viser at jeg vil ha hjælpen så er der ingen problemer,...ved ikk hvorfor det er anderledes. Altså borderline er en betegnelse for at de ikk ved hvilken kategori man hører til. Men det udelukkende pga min journal og for historie at der intet må mangle. Og ikk pga af ny viden..... Men prøv da at nævn det og hør forskellen?... ;)... Og jo for ihvertfald al den hjælp og mere til som jeg overhovedet nu drømme om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER