Caddie

Udsalg

6 indlæg i dette emne

Så er de første butikker begyndt med udsalg. Har i fået købt noget??

Vi har købt en fin tremmeseng i Babysam, heldigvis kom den model vi havde besluttet inden jul på udsalg. I julegave har vi fået 2 babydyner, sengerand og sengetøj. Så nu mangler vi kun en madras til sengen.

Vi har også købt en høj smal reol i Babysam, som skal males og have sat tapet på. Det var udstillingsmodellen til 300 kr, så det var en godt køb.

Ellers syntes jeg udsalget i Babysam var skuffende, og forvirrende fordi der var før udsalg den 27., udsalgsstart den 29. og nu annoncer de så flere kø tilbud den 2. januar...

Det blev også til lidt tøj fra Babysam og H&M. Men er lidt skuffet, havde virkelig set frem til udsalget, hvor vi havde planlagt at købe alle de store ting, som puslebord og lign. Har også været i Kære Børn og Ønske Børn uden held...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke købt noget endnu, men køber nok et puslebord,

som er på tilbud i BabySam.

Det er vores 1. fælles barn, og vi har hver især et barn hver (2½ & 4 år),

så det er begrænset hvad vi mangler af store ting :)

Vi bor i en stor 3 værelses lejlighed og er blevet enige om at

blive boende lidt endnu, og få sparet nogle penge op. Vi kan godt bo her indtil baby er 6 mdr gammel.

så det er begrænset hvad vi har af plads til kommoder, reoler osv :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har købt det meste den 27 dec. :D jeg skulle "bare" lige ud og kigge om de havde noget af det jeg gerne ville have på tilbud nu jeg habde fået et gavekort i julegave. :D og hjem kom jeg med Barnevogn (med lift og pusletaske), puslehynde, sutteflaske, sut, ammeindlæg, badekar (folde sammen), hue, baby bade sæbe (kostede 10kr.), 4 lagner (til barnevogn, seng og lift), termometer og kam/børste. :D

igår var jeg så i bilka og skulle bruge 2 gavekort vi fik dertil. og der fik jeg købt en masse tilbehør til puslebordet som bleer og cremer og den slags. :D

så alt i alt mangler jeg en tilbehørspakke til barnevognen, musik uro og kurve til puslebordet. så jeg er ret chokket over at jeg allerede har styr på så mange ting. :D

ELSKER UDSLAG for har sparet ret meget. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har købt det meste den 27 dec. :D jeg skulle "bare" lige ud og kigge om de havde noget af det jeg gerne ville have på tilbud nu jeg habde fået et gavekort i julegave. :D og hjem kom jeg med Barnevogn (med lift og pusletaske), puslehynde, sutteflaske, sut, ammeindlæg, badekar (folde sammen), hue, baby bade sæbe (kostede 10kr.), 4 lagner (til barnevogn, seng og lift), termometer og kam/børste. :D

igår var jeg så i bilka og skulle bruge 2 gavekort vi fik dertil. og der fik jeg købt en masse tilbehør til puslebordet som bleer og cremer og den slags. :D

så alt i alt mangler jeg en tilbehørspakke til barnevognen, musik uro og kurve til puslebordet. så jeg er ret chokket over at jeg allerede har styr på så mange ting. :D

ELSKER UDSLAG for har sparet ret meget. :D

Hold da op - du går amok :)

Det er dejligt når man får købt ind til baby. Vi har købt puslebord, og så mangler vi faktisk ikke flere "store ting".

Bleer, sut og sutteflaske venter vi med.

Da min datter blev født kunne hun ikke lide de silicone sutter jeg havde til hende så vi måtte købe nye.

Hendes lille mås passede ikke til de libero bleer vi havde, så der måtte vi også skaffe nogle andre :)

Skal snart have tjekket hvad vi ligger inde med af dyner, sengetøj, tøj, lagner, stofbleer osv.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVOR køber I egentlig baby-ting henne?

Nu er jeg og min mand nemlig stadig studerende, så regner med at prøve at finde en masse ting billigt her i januar måned - især de store ting. Og da det er første barn, har vi ikke nogen ting i forvejen, bortset fra børnebøger, hvilket jo ikke ligefrem er det man har mest brug for... :unsure

So far har jeg kigget lidt i H&M og NameIt, hvor jeg har fundet lidt tøj - hvilket godt nok er svært, når man har besluttet sig for at kønnet skal være en overraskelse!

Og så gik jeg i går aftes amok med at prøve at finde steder der havde de større ting. Har kigget på følgende hjemmesider: Babysam, Ikea, ØnskeBørn, Jysk (billigere dyner+lagner+sængetøj end Babysam) og Matas.

Men er der andre gode steder I kan anbefale (både hjemmesider og fysiske)? Det være sig både til de store ting og til tøj. Og hvor køber man småting såsom stofbleer til gylp henne? :blink

Tilføjet: Kan også finde brugte ting på DBA og GulOgGratis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har købt lidt over alt også brugt da vi ikke har råd til at købe alt for nyt. :D

der er også kærebørn hvis det er :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER