Kommendemor

Bækkenløsning

7 indlæg i dette emne

Øv øv så fandt man endelig ud af hvorfor at det har gjort så ondt. SVÆR BÆKKENLØSNING!! :(...altid noget Emma ikk er påvirket hun holder som sædvanlig fest og dejligt med en kæreste som nusser om en. Men ej hvor er det træls også lige inden januar udsalg ìg nytår og at skolen starter på onsdag, priser mig lykkelig for at der kun er 10 uger tilbage....Andre som lider samme skæbne? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor er det surt, men ja altid noget at baby er upåvirket af det. Jeg er heldigvis sluppet for det selv indtil videre (7, 9, 13)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps jeg lider også - heldigvis ikke i svær grad og håber heller ikke jeg kommer til det.. God bedring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også bækken problemer :-( Jeg tror dog mine er koblet sammen med min ryg som jeg har fået rigtig mange smerter i. Det er ikke særlig sjovt og jeg ser virkelig frem til marts efterhånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler med jer begge og rigtig go bedring til jer også...ja marts begynder at være tiltrængt...heldigvis er det også lige om hjørnet....jeg har bare virkelig følt mig skyldig over at smerterne har overskygget noget af glæden ved graviditeten og det skal jo på ingen måde forstås som at de små vidundere ikk er dem der selvf står nr 1....Håber i for det bedste ud af de sidste uger og tiden går hurtig, og at de små øjesten har det godt ;)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kom BL også snigene lige op til jul, inden da var det bare min ryg der lavede problemer, men ja nu har jeg fået hele pakken. men har nu heller ikke været helt sød ved kroppen da vi har haft alle børn hjemme henover jul/nytåret. så har ikke slappet af som jeg burde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv føler med dig.. Så må d lokke en sød person til at nusse om dig... Det fortjener man som gravid...min kæresten er helt oppe og ringe og forkælet mig konstant...bare jeg passer på hans datter... Så lok d en til at nusse om dig.. Det fortjener d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER