Tina80

Alder på barn ved huller i ørene

27 indlæg i dette emne

Min største datter fik sine lavet dagen efter hun blev 4 år.

Hun snakker ikke godt endnu, men gav alligevel udtryk for at hun VILLE have øreringe. (hun havde nok set det i børnehaven)

Jeg viste hende en masse klip på youtube med børn der græd og alt sådan noget, men alligevel ville hun have dem.

Så jeg ringede rundt og spurgte de forskellige guldsmede i området om de ville gøre det. Mange sagde nej, men der var et par stykker som gerne ville. :)

Vi brugte meget tid på at forklare hende at det kunne gøre ondt og at hun SKULLE have begge lavet samme dag, for det et kun drenge som har 1 ørering (ifølge os)

Hun sagde ikke en lyd da hun fik dem skudt i, og var meget stille en halv time efter, men derefter var der ingenting. Og hun lærte selv at dreje dem.

I til sidst :) Tillykke til din datter med øreringene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores pige på 5 år har spurgt én enkelt gang fordi der var en pige i børnehaven, der også fik huller i ørene..

Jeg sagde til hende, at det ikke kan komme på tale før hun starter i skole, hvilket hun gør her til sommer, ,men hun har ikke spurgt siden, så tror hun har glemt det igen.. Når hun så er startet i skole og pludselig kommer igen og spørger, jamen så tager vi den derfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER