Guest Smilla

Hvad skal jeres bebser ha i julegave?

25 indlæg i dette emne

Inspirer mig....jeg har INGEN ideer!!

Måske en dukkevogn til hendes dukke??? Ai jeg ved det ikke! Hjælp! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GOD idé Lii ;) En ordentlig røvfuld pakket ind :) Og så med et drys af forebyggende smæk til alle de fremtidige banditstreger?! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep :)

Nej, jeg har da slet ikke tænkt så langt endnu... Men hvis bedsteforældrene spørger, så ønsker han sig de fleste af pengene ind på sin konto og så måske en lille blød gave og en lille hård én.

I julegave fra os, tjah... nu har vi jo så meget plads, så jeg tror, vi giver ham en pony - igen *griner* Nej! Sgi da!! En af de der store elbiler fra Toys R Us...! *fnis*

Nej :) han får en kælk! Mors 30 år gamle - den skal bare lige smøres med et stearinlys, så virker den igen! :goodluck *griner*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også lidt på bar bund.. er gået fra køkken, til telt/hule til dukkevogn og tilbage til ingen ting.. synes de har en svær alder.. synes hun er lidt for lille til køkken og dukkevogn.. men jo alt for stor til babylegetøj... og cykel det fik hun i fødselsdagsgave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh han er jo så lille hvis han overhovedet er født til den tid :) Så jeg tror ikke han får en decideret gave, arj er det ondt eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Liv får en Rubens barn dukke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna: Nej det er ikke ondt :) Han er fløjtende ligeglad og vil vist helst bare ha babs ;) :D

Ihh nogle fine gaver....hmmm jeg spekulerer stadigvæk! Det blir nok en panik-gave ala 23.dec kl 15:59 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt nogle af Fisher Prices LittlePeople ting på nettet; bondegård, tivoli, garage og en ting mere for kr. 500,- så det tager jeg ud og henter i morgen.

Det bliver gaverne fra bedsteforældre osv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt duplo... 200 klodser så kan hun bygge lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fuldstændig blank hvad angår julegaverne til Josephine! Ingen idé! vi har rigtig meget fra drengene og hun mangler intet.... Hmmm....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt et mega keyboard til Josefine.. der kan rulles ud på gulvet, så spiller det når man danser, løber og hopper på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Årrh tak - godt at høre :)

hvad med Haba Legemad, til Jer der var i tvivl? Jeg synes det er SÅ fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Emilie er ikke sådan til små-dimser leg endnu....fx haba-mad. Jeg glæder mig dog til hun bliver det for NUIIII hvor er der meget FINT!!! :D Både hæklet og af træ! :)

Jeg overvejede også lige om Emilie ikke også lige skal have sådan en Bilibo...de skulle være ret gode for motorikken :)

http://www.bilibo.com/en/intro/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af os får Christina "Årets julepynt". I vores tilfælde er det Trip Trap Nisserikker til at hænge på juletræet. Det fik hun også sidste år, så det er meningen at det skal være en tradition at hun skal have sådan et sæt hvert år, så hun har dem helt tilbage fra hendes første jul :jul2:

Der ud over får hun formentlig en kælk og noget nyt tøj. Det har vi ikke helt besluttet endnu...

Af familien ønsker hun sig bl.a. en 3-hjulet cykel, årskort til Zoo + Tivoli, og bObles møbler :jul5:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt nogle af Fisher Prices LittlePeople ting på nettet; bondegård, tivoli, garage og en ting mere for kr. 500,- så det tager jeg ud og henter i morgen.

Det bliver gaverne fra bedsteforældre osv. :)

Isaeblla har Prices LittlePeople bondegården, den er virkelig et hit!!!!! ;) (og ved at hun får mere af det i julegave :P ).Håber MF vil få lige stor glæde af det som Isabella har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af os får Christina "Årets julepynt". I vores tilfælde er det Trip Trap Nisserikker til at hænge på juletræet. Det fik hun også sidste år, så det er meningen at det skal være en tradition at hun skal have sådan et sæt hvert år, så hun har dem helt tilbage fra hendes første jul :jul2:

Der ud over får hun formentlig en kælk og noget nyt tøj. Det har vi ikke helt besluttet endnu...

Af familien ønsker hun sig bl.a. en 3-hjulet cykel, årskort til Zoo + Tivoli, og bObles møbler :jul5:

Fedt med den tradition! Og den vil hun jo med sikkerhed blive rigtig glad for som voksen!!!! Måske jeg skulle overtale min mand til noget i samme stil ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Emilie er ikke sådan til små-dimser leg endnu....fx haba-mad. Jeg glæder mig dog til hun bliver det for NUIIII hvor er der meget FINT!!! :D Både hæklet og af træ! :)

Jeg overvejede også lige om Emilie ikke også lige skal have sådan en Bilibo...de skulle være ret gode for motorikken :)

http://www.bilibo.com/en/intro/

Den er jo dirakte genial Mette!!!! Hvad koster sådan en bilibo...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske en dukkevogn til hendes dukke??? Ai jeg ved det ikke! Hjælp! :)

Frida er rigtig glad for hendes dukkevogn. Er sikker på sådan en vil blive et hit hos Emilie :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frida har ønsket sig en dukke + tilbehør af familien.

Hun har en dukkevogn og ville SÅ gerne lege med en af Nanna's dukker men får ikke lov af Nanna.

Så lige pt. så kører Frida rundt med en dukkevogn med enten en bamse eller en legoklods i som hun indimellem giver lidt at spise :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er jo dirakte genial Mette!!!! Hvad koster sådan en bilibo...?

Ja jeg synes også den er fed :) Hos susantoys kostede den kun 200 kr hvor den alle andre steder koster 250 - 300 kr :) Vi har købt den grønne, synes den er rigtig frisk :)

Frida er rigtig glad for hendes dukkevogn. Er sikker på sådan en vil blive et hit hos Emilie :loveshower

Ja ved du hvad??!!! Vi har dælmer vundet en dukkevogn på facebook!!!!! Også den allerfineste af dem alle, en lilla flet dukkevogn fra Smallstuff og den er bare så fin!!!!!

Så den får hun også...og så har hun fået så meget nyt tøj her i december, men jeg har allerede taget det i brug - kan da bare ikke vente, er værre end alle børnene! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg synes også den er fed :) Hos susantoys kostede den kun 200 kr hvor den alle andre steder koster 250 - 300 kr :) Vi har købt den grønne, synes den er rigtig frisk :)

Vi har købt en i pink og en i blå til min nevø;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er blevet enige om at Lauge skal have et keyboard.. Han elsker musik og lyde og synger nogen gange selv for at kunne danse.. Han er så kær :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER