Beem

Min Emil <3 Nyt #199

204 indlæg i dette emne

rigtig god og hurtig bedring til den lille mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God bedring med Emil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh den lille stakkel :(

Men dejligt I må være hjemme, så I kan få tingene til at fungere- uh, det er så svært, når den ene er tvunget til at være på hospitalet.

Håber snart bassen bliver rask igen. Mange tanker og :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder hårdt med alt det sygdom, godt i har en nattevagt til Emil :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at der går værre.. God bedring med begge drenge.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må endelig ikke være ked af, at du ikke får opdateret os herinde hele tiden.

Det vigtigste er, at du er der for Emil og lillerbror, så de begge kan blive raske.

Forstår godt, det er en hård omgang I er igennem.

Gd bedring til begge drenge

Knus og tanker til jer fra Stine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked af at høre at han hoster så meget og ikke har det bedre endnu. Der er ikke noget at sige til at du ikke kan opdatere os herinde hele tiden :kram2 :kram2

Håber han får det bedre nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikken masse op og nedture I har måtte igennem.

Jeg beder til Emil snart er frisk igen så I kan få en hyggelig og rolig jul.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tænker på jer! Fortsat go' bedring med ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres hilsner, nøjj hvor de varmer når man er nede og det må jeg godt nok indrømme jeg er men det er heldigvis begyndt at vende.

Emil er ikke længere hjemme og har ikek været det i et døgn. HAn begyndte at puste og få det dårligt samt blive mere iltkrævende. Da lægen endelig kom to timer efter han var ankommet til Holbæk fik han også feber :(

Infektions tal samt sug og bloddyrkning blev taget(de sidste to havde de glemt da de begyndte IV kuren :gal )

IInfektionstallene var steget og Emil blev også sat på ventoline inhalationer fast, de er dog lavet til "efter behov" i dag. I dag er tallene så på vej ned igen HELDIGVIS men han er noget træt og medtaget så nu får han igen ekstra lungemedicin for at hjælpe ham.

HAn skal være på Holbæk mindst til og med tirsdag, men det vi jo helt med på vi så helst han var helt stabil inden han kommer hjem uanset hvornår det så end blir.

B har det heldigvis godt igen, det er når han rammes af noget lign. som Emil man virkelig kan se hvor syg Emil er, for sikke to forskellige forløb det har været. B hoster dog stadig lidt men tror nu mest det er fordi han er hæs- han har fundet ud af hvordan man skriger(ikke gråd) :/

ÅHHH ha da hvor i er ramt.....

Sender stadig alle de bedste tanker, og masser af kærlighed afsted...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss :kiss tænker på jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde

KRAM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på jer. Det må være hårdt, for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige nogle :kram afsted til jer. Håber Emil smart får det bedre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt der er lidt bedring på vej - også med morens humør :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres hilsner, nøjj hvor de varmer når man er nede og det må jeg godt nok indrømme jeg er men det er heldigvis begyndt at vende.

Emil er ikke længere hjemme og har ikek været det i et døgn. HAn begyndte at puste og få det dårligt samt blive mere iltkrævende. Da lægen endelig kom to timer efter han var ankommet til Holbæk fik han også feber :(

Infektions tal samt sug og bloddyrkning blev taget(de sidste to havde de glemt da de begyndte IV kuren :gal )

IInfektionstallene var steget og Emil blev også sat på ventoline inhalationer fast, de er dog lavet til "efter behov" i dag. I dag er tallene så på vej ned igen HELDIGVIS men han er noget træt og medtaget så nu får han igen ekstra lungemedicin for at hjælpe ham.

HAn skal være på Holbæk mindst til og med tirsdag, men det vi jo helt med på vi så helst han var helt stabil inden han kommer hjem uanset hvornår det så end blir.

B har det heldigvis godt igen, det er når han rammes af noget lign. som Emil man virkelig kan se hvor syg Emil er, for sikke to forskellige forløb det har været. B hoster dog stadig lidt men tror nu mest det er fordi han er hæs- han har fundet ud af hvordan man skriger(ikke gråd) :/

Åhh nej :( Håber snart jeres lille fyr bliver frisk igen, så han kan nyde julen med jer alle :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber snart Miller får det bedre og kan komme hjem til jer igen.

Masser af kram til jer alle

RIkke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh det er bare en god dag i dag, dagen hvor Emil er 2 1/2 år gammel, dagen hvor vi for 2 år siden fik lov at holde jul hjemme og han blev godkendt af hjertelægerne efter opr og i dag fik Emil så lov at komme hjem :loveshower

Han skal godt nok have sygeplejeske 3 gange i døgnet og medicin også samt inhalationer hver 3. time men han har det GODT!

Han hoster MEGET men ellers er han næsten sig selv igen, onsdag planlægger de at slutte medicinkuren HVIS alle tal er helt i bund (XXXXXX)

Tusind atk for alle jeres hilsner i er godt nok fantastiske, blir helt rørt vi har været på dette forum i 1 1/2 måned og allerede finder man bare sådan en fantastisk opbakning :lovebk

Camilla det er bare dagens bedste nyhed :loveshower :loveshower :loveshower Selvom jeg ikke kender jer irl, så har jeg alligevel gået og været lidt nervøs og syntes at det var så forfærdeligt for jer. Men det at man så hører om fremgang, så smelter hjertet. Godt han har det bedre. Kan simpelthen ikke klare når et barn ikke har det godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camilla det er bare dagens bedste nyhed :loveshower :loveshower :loveshower Selvom jeg ikke kender jer irl, så har jeg alligevel gået og været lidt nervøs og syntes at det var så forfærdeligt for jer. Men det at man så hører om fremgang, så smelter hjertet. Godt han har det bedre. Kan simpelthen ikke klare når et barn ikke har det godt!

Åhhh hvor er du bare sød, han har det så meget bedre er så inponeret over hvor hurtigt han har vendt det bette pus...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER