Beem

Min Emil <3 Nyt #199

204 indlæg i dette emne

....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak fordi du vil dele dette med os - det er vist en SAND fighter I har fået jer!! Hvor er han sød!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en livsbekræftende beretning!

Hvor må det have været en hård tid for jer, det kan man jo slet ikke sætte sig ind i.

Og hvor er det bare fantastisk at han, trods så megen modgang, er sådan en positiv og livsglad lille dreng!

Tusind tak fordi du delte historien, om en helt speciel måde at blive nybagt mor på :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh sikke en historie og tak fordi du deler den med os Camilla. Jeg havde ikke hørt din historie før. Sikke meget I går igennem. Jeg har været tæt på min søster som også gik det samme igennem som jer, dog var hendes søn multihandicappet. Men så lærer man hvor meget et smil fra ens barn betyder. Og din lille Emil er rigtig sød og din kærlighed til ham lyser ud af det du har skrevet og det kan han mærke. :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har et helt fantastisk livsmod din søde Emil, men det har han ikke fra fremmede :biglove

Jeg håber forværringen med hans lunger er forbigående.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en sej dreng i har :loveshower :loveshower

Tak fordi du ville dele din historie, det må have været utrolig hårdt, men heldigvis har i jo den lille trold hos jer, så det er det hele værd :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iiih et skøøønt billede af en lille fighter!! tak for historien!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de dejlige ord til Emil :) Og for i gad læse med :)

Emil smil og glæde(sammen med lillebrors) er det der holder os igang og beviser hver en kamp er værd at tage <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres historie :kram2

hvor er han da bare en dejlig supermand :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han dog bare super dejlig.. sikke en glæde :loveshower

Tak for historien, det er utroligt at læse om sådan en stærk dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Awww sikke en gribende historie og mange tak og stor :respekt for du/I klarer den så godt, hvor nogle af os andre ville være stået af.

Han er da i sandhed en lille lækkerbidsken og hold op hvor er han sød. :) :loveshower

Jeg har personligt altid elsket mennesker der har Downs syndrom, da de har så hjertens meget kærlighed at give og altid smiler til verdenen uanset hvor hårdt og hvor mange prøvelser de må gå igennem.

Men igen, mange tak for fortællingen og håber alt bliver vel med ham. :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for historien :)

Hvor er det uretfærdigt en så lille dreng skal så meget igennem, men som jeg har skrevet før er jeg vild med smilet i hans øjne, han ser bare så glad og lykkelig ud :loveshower

Totalt lækkebisken altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde. Syntes det er meget rart lige at smide lidt forhistorie så i ved hvorfor jeg nogen gange skriver som jeg gør i indlæg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre jeres historie, og hold da op en sej lille gut du har der... :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak fordi du deler Emil med os, hvor er han dog en charmebøf :loveshower

Håber ikke han skal have alt for mange udfordringer mere.... han har da allerede været mere end nok igennem..... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for at du vil dele din/jeres historie med os.

Hvor ser Emil dejlig fræk ud, han har en glæde i sine øjne som man ikke altid ser hos andre børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da fedt.. og dejligt du står frem og fortælle alle de gode sider og hvor dejligt barn du har, så flere mennesker ikke ser det som som værste der kan ramme dem.. mon ikke alle kan se bare ved at kigge på Emil at det et liv der værd at leve, han er ski da så sød og charmerende.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke læst jeres historie før, men hvor er Emil da en sej lille dreng :) en rigtig fighter.

Skønt billede af ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da fedt.. og dejligt du står frem og fortælle alle de gode sider og hvor dejligt barn du har, så flere mennesker ikke ser det som som værste der kan ramme dem.. mon ikke alle kan se bare ved at kigge på Emil at det et liv der værd at leve, han er ski da så sød og charmerende.. :)

Tusind tak...

Ja i hvert fald fortælle man godt kan komme helt igennem det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for at dele jeres historie.

Han er bare en skøn og dejlig dreng ham Emil - og ingen tvivl om, at han er sejere end de fleste :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh det er jo lille lækre Emil der bare er den sejeste lille gut jeg ikke kender i virkeligheden :loveshower

Jeg har fulgt meget med på sidelinien, og har virkelig :gladheppet og :goodluckkrydset fingre for ham og jer.

Jeg elsker de billeder jeg har set af ham, han er altid så glad. Selv min store pige er begyndt og sige mor det er Emil når jeg kigger på billeder af ham på det andet forum.

Men hold da op en sej omgang I har været igennem.

Super Emil har en super mor og far

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh det er jo lille lækre Emil der bare er den sejeste lille gut jeg ikke kender i virkeligheden :loveshower

Jeg har fulgt meget med på sidelinien, og har virkelig :gladheppet og :goodluckkrydset fingre for ham og jer.

Jeg elsker de billeder jeg har set af ham, han er altid så glad. Selv min store pige er begyndt og sige mor det er Emil når jeg kigger på billeder af ham på det andet forum.

Men hold da op en sej omgang I har været igennem.

Super Emil har en super mor og far

Ej hvor er du sød, tusind tak.

Kan godt kende dig andet sted fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du ville dele jeres historie med os

Han er en helt fantastisk fighter, og hvor ser han sød og lykkelig ud

Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER