Megann

Har nogle lyst til at mødes til cafe ture osv

3 indlæg i dette emne

Hej med jer herinde...

Jeg har den skønneste lille dreng (Marlon) :bed som bliver 8 mdr her d 3 maj. Jeg er dog lidt ked af, at vi som forældre til ham ikk rigtig har nogle venner i nærheden (Frederiksberg C) som har børn på hans alder... det er noget jeg begyndte at tænke på da emnet nytår pludselig kom op...vi plejede jo at feste med vennerne inden vi fik ham, men nu har vi Marlon og vil ikk bare tage til "voksenfest" og så tænker jeg, at fremover ville det da være skønt at kende nogle mennesker, som havde børn i hans alder, som vi kunne ses med og holde nytår osv med??? :glad Er der andre end mig der har det sådan og har lyst til at mødes?

Hilsen Mette :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mette

Uhh,vi har lidt samme problem herhjemme.... Vi er de første i vennekredsen til at få børn, og vi mangler også sommetider nogen at være sammen med, som også har småfolk :)

Desværre bor vi alt for langt væk fra jer (Herning), så det bliver lidt svært at mødes....

Det kunne ellers være sjovt, for vi har også en lille Marlon, og han bliver 9 måneder til nytår :biglove

Vi har så et enkelt vennepar der sådan ikke er så langt fra det med at ville have børn, så de er gode til at tage hensyn, og vi skal også holde nytår med dem herhjemme :)

Jeg håber i finder nogen småfolksfamilier i nærheden :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da ellers sjovt, de er næsten lige gamle og hedder begge Marlon... Det har jeg ikk mødt så mange der hedder.

Men ærgeligt du bor så langt væk :gal

Rigtig godt nytår til jer :loveshower

Jeg håber også vi finder nogle som Marlon og hans forældre kan hygge lidt med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER