Bed

hvor lang tid fjernelse af spiral gik der før I blev gravid?

6 indlæg i dette emne

Hej.. Og undskyld min lidt fjollede overskrift !! Der skulle stå, hvor lang tid gik der efter fjernelsen af spiral, før I blev gravide..

Til jer der er blevet gravid efter fjernelse af spiral, hvor lang tid tog det ca??:help

Har fået fjernet min for 14 dage siden! en kobberspiral som jeg har haft i ca 2 år.

Ved første graviditet tog det ca 5 mdr.

Hilsen Bettyd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er en af de heldige der bliver meget let gravid, så hos os tog det ca 1 uge. Håber det bliver lige så let for dig:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det gik ca 6 måned ind jeg være gravid efter jeg af får fjernelse af spiral. med det første 3 månde gik jeg også tænker mange over være hvornår jeg bliver så til sent tænker vi ikke så mange over og så bliver jeg gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa

ja min mindste var også undfanget i cyklussen efter spiralen blev taget ud...:)

knus Mamalicious :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor blev gravid med mig mens hun havde spiral, så der gik slet ingen tid ;)

Spiralen blev dog ikke fjernet mens jeg lå i mors mave, da de så var bange for at jeg ville ryge med ud, men den lå ligeså fik pakket ind i moderkagen da jeg blev født.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gravid i "første forsøg" både første og anden gang. Første gang havde jeg været på pillen i 10-15 år, anden gan havde vi kun brugt kondom inden vi forsøgte igen. Efter mit andet barn fik jeg hormonspiral og der gik 3 mdr. efter den var fjernet, før jeg blev gravid. Denne graviditet endte i SA og der gik yderligere 3 mdr. før Josephine var lavet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER