forår79

Blødning midt i cyklus..

4 indlæg i dette emne

hvorfor nu det <_<

Jeg har de sidste 2 dage fået blod på papiret når jeg har tørret mig efter toiletbesøg.

De fleste gange har jeg lavet stort eller har lige inden løftet noget tungt.

Jeg fatter ingenting og er i tvivl om jeg skal kontakte min læge eller om det bare er normalt..

Nogen der har oplevet noget lignende eller ved hvad jeg skal gøre :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har oplevet det samme og tog til lægen.. Men han mente at man godt kunne have det hvis man var gravid, men det var jeg altså ikke.. Mit var mens der kom 14 efter den første mens dag. Min cykus er mega ureglmæssig, så det var ihvertfald det der skete ved mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har oplevet det samme og tog til lægen.. Men han mente at man godt kunne have det hvis man var gravid, men det var jeg altså ikke.. Mit var mens der kom 14 efter den første mens dag. Min cykus er mega ureglmæssig, så det var ihvertfald det der skete ved mig :)

Hvor irriterende

Det mente min læge også, men sagde også at cyklussen nogle gange kunne opføre sig sådan, så intet at være bekymret over.

Men han kunne godt se det var irriterende når man forsøger at blive gravid <_<

Men ja jeg skal så åbentbart også have min mens 14 dage efter jeg havde den sidst :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Alle

 

Jeg har oplevet at pletbløde for første gang ca 7-8 før Mens. Hvad kan det skyldes? 

 

  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER