nms

Voksipose nyt betræk

8 indlæg i dette emne

Jeg har en voksipose fra vores datter, som jeg gerne vil genbruge til den lille ny, men den er grim og forvasket. Det er en af de klassiske sorte med sort for, og ALT hænger bare ved det for, hvilket har irriteret mig hverdag i 2 år, hvor vores datter brugte den. Nu vil jeg gerne syg et nyt betræk til den, så jeg slipper for den "bekymring" og det vil også være fedt at få friske voksien op. Jeg har googlet lidt på det, og der er SÅ mange super fede billeder af folk, som selv har syet betræk, men jeg kan intet sted finde et mønster. Jeg er absolut ikke nogen haj til at syg, så jeg tor ikke "bare" jeg kan tegne det af efter det gamle betræk.

Er der nogle af jer der ligger inde med sådan et mønster?

Vh Nicoline

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke noget mønster, men hvis du tager billeder af alle lede og kanter, detaljer mv, og så sprætter det gamle betræk op, så har du et mønster at klippe efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg ville også sprætte den gamle op og bruge den som mønster, har overvejet at gøre det samme med min datters, der er kommet træls oliepletter på den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bestemt helle rikke nogen haj ved en symaskine men fik alligevel lavet et nyt betræk, ved at tegne af efter det gamle, så det kan sagtens lade sig gøre. Mit bedste råd er at bruge til på at forberede detaljerne, så går det nemt når man skal "rigtig" igang :)

2qjem3t.jpg

f2ltev.jpg

11745jl.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt hos krabben-kravle.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for besvarelserne :-)

Ved at tegne af efter den gamle voksi, er jeg mest nervøs for løbegangen til snoren omkring "huen": Men jeg må sige at prisen hos Krabben-kravle.dk er ganske rimelig, så det vil jeg klart overveje:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Lauritzen, rigtig godt gået:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER