Posted December 20, 2011 jeg tænkte at jeg da også ville have en fin mavebilledtråd. :D nu er der begyndt at ske noget så det er lidt sjovere at vise nu. :7himmel jeg har sat dem sammen så det er nemmere at se udviklingen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 20, 2011 Ih hvor er du fin :loveshower :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 20, 2011 mange tak. :balloons syntes nu selv at det er gået stærkt her det sidste stykke tid. håber ikke jeg bliver giga. men ved ikke hvordan det går når man har mave i forvejen?? <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 20, 2011 Fin mavse :-) Bare det var min der så sådan ud... jeg synes stadig ikke man kan se at jeg er gravid <_< og jeg er jo længere henne end dig... men jeg har så heller ikke rigtig taget på endnu... det kommer nok, håber jeg :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 23, 2011 Jeg vil bare ønske dig og familien en rigig glædelig jul Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 1, 2012 Rigtig fin mave, nu kan man rigtig se den fine baby hule :loveshower Share this post Link to post Share on other sites