PiaColette

Vægttab i graviditeten

5 indlæg i dette emne

Det er vist efterhånden gået op for mig, at "normalt" ikke findes når det drejer sig om graviditet.

Jeg har læst flere steder, at man "normalt" tager op til 1/2 kg på om ugen her de sidste uger af graviditeten.

Men nu er der sket det finurlige, at jeg er begyndt at tabe mig!

Ikke meget - kun 1 1/2 kg - men det er sket over bare 3 dage :blink

Nu er jeg ikke ligefrem mager eller noget :P , men jeg ringede alligevel til fødegangen for at høre, om det var noget jeg skulle reagerer på.

Vi fik snakket os frem til, at babytøsen tager hvad hun skal have. Der er massere af krudt i hende hver dag og alt lader til at være "normalt". Jeg har haft lidt kvalme den sidste tid og får nok ikke spist helt lige så meget som jeg plejer, så der ligger forklaringen nok.

Der er virkelig mange forskellige måder at være gravid på! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op ja! Så længe du har det OK og hun er aktiv er alt vel oK?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist efterhånden gået op for mig, at "normalt" ikke findes når det drejer sig om graviditet.

Jeg har læst flere steder, at man "normalt" tager op til 1/2 kg på om ugen her de sidste uger af graviditeten.

Men nu er der sket det finurlige, at jeg er begyndt at tabe mig!

Ikke meget - kun 1 1/2 kg - men det er sket over bare 3 dage :blink

Nu er jeg ikke ligefrem mager eller noget :P , men jeg ringede alligevel til fødegangen for at høre, om det var noget jeg skulle reagerer på.

Vi fik snakket os frem til, at babytøsen tager hvad hun skal have. Der er massere af krudt i hende hver dag og alt lader til at være "normalt". Jeg har haft lidt kvalme den sidste tid og får nok ikke spist helt lige så meget som jeg plejer, så der ligger forklaringen nok.

Der er virkelig mange forskellige måder at være gravid på! :D

Det gjorde jeg også, og der skete ikke noget ved det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tabte mig 10 kg i hver graviditet i starten og tog så ca 5 kg af dem på igen lige til det sidste, så endte jo med ca -5 kg. Meen nu er jeg heller ikke petit og kastede stortset på i alle 9 mdr hver gang.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wow det var da alligevel en del, er du helt sikker på du ikke er kommet til at sende dem til svendborg?? Der er nemlig landet omkring 2 kg. ekstra her i løbet af den sidste uge (tror dog primært det er væske).

Kan godt forstå du gerne lige ville vende det med jordemoderen, tror jeg også jeg ville have gjort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER