tville1978

Årgang 0

16 indlæg i dette emne

Er tilbage tirsdag den 3 jan.

Jeg glæder mig til at gense dem. Og så har jeg læst at Christina stopper.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg glæder mig også de er bare skønne de unger :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er en skam at Christina stopper. Og så har jeg det svært med en familie, så jeg ved ikke helt om jeg ser det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal se det.. Har det også svært med en af familierne - men ser det alligevel :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg mener christina har en profil herinde, så mod ikke hun senere vil forklare, hvorfor hun stopper, når det nu engang er offentliggjort i programmet???

Jeg skal i hvertfald se det :) jeg har fulgt med fra start af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hun har forklaret hvorfor hun stopper i en artikel på tv2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Googlede det lige, og Christian fortsætter jo - så Stephanie er stadigvæk med :) Lækkert nok, hun er bare en kær pige :loveshower Kan nu godt forstå det må være hårdt at skulle dele ALT med hele danmark - og hun har sgu været igennem en del, og haft sine kampe.. Så kan godt forstå man får brug for at fokusere på sig selv, og få lidt privatliv :)

Håber stadigvæk hun er sammen med ham politimanden, og at de bor ude på den gård :) Det så bare så dejligt ud og de tvar så godt til hende og børnene.. Endelig så det ud til tingene kørte for hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også helt klart se det :) Har jo en niece og en bonussøn, der også er årgang 0 :) så på den måde er det sjovt at følge med og se hvad andre alderssvarende børn laver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker den udsendelse. Synes bare det er skønt at møde helt almindelige familier i DK, som alligevel er så forskellige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Googlede det lige, og Christian fortsætter jo - så Stephanie er stadigvæk med :) Lækkert nok, hun er bare en kær pige :loveshower Kan nu godt forstå det må være hårdt at skulle dele ALT med hele danmark - og hun har sgu været igennem en del, og haft sine kampe.. Så kan godt forstå man får brug for at fokusere på sig selv, og få lidt privatliv :)

Håber stadigvæk hun er sammen med ham politimanden, og at de bor ude på den gård :) Det så bare så dejligt ud og de tvar så godt til hende og børnene.. Endelig så det ud til tingene kørte for hende :)

Det er hun :) De blev gift i år, og er for nyligt flyttet til Sverige. Pigerne er bosat hos Christian i DK, og Christina er godt igang med sin uddannelse til sygeplejerske :)

Du kan følge hende på FB, hvor hun stort set dagligt opdaterer med lidt af hvert.

Iøvrigt er det korrekt hun har en bruger herinde, Cacaomyggen.

Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhh jeg elsker bare hende Christina. Hun er bare så sød og naturlig og ikke mindst sej fordi hun har kunne sende sine piger hjem til deres far :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det også :) Ærgerligt det kun er i 4 afsnit om året.

Jeg kan nu godt forstå Christina, jeg tror ikke hendes liv har været helt let altid, det er ihvertfald sådan programmet udstiller hende.. Nu håber jeg bare hun får en masse medgang :)

Men jeg glæder mig da til programmet går sådan rigtig i gang :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes at alle de familier som er med. De er bare så skønne.

Og alle fire familier viser bare fire forskellige familier og detes måde at leve på.

Det er bare så fedt :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes at alle de familier som er med. De er bare så skønne.

Og alle fire familier viser bare fire forskellige familier og detes måde at leve på.

Det er bare så fedt :loveshower :loveshower

enig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes at alle de familier som er med. De er bare så skønne.

Og alle fire familier viser bare fire forskellige familier og detes måde at leve på.

Det er bare så fedt :loveshower :loveshower

Ja helt enig -det er fedt at familierne er SÅ forskellige.. Og det er fedt at den nye familie viser lidt "bagsiden" af det samfundet egentlig forsøger at presser os til - at være super fantastiske forældre, men samtidig arbejde 50 timer i ugen og have styr på alt og være totalt smarte :) Respekt for at de rent faktisk viser at det faktisk er okay at bremse op og tage en pause :)

Selvfølgelig kan man ikke rende rundt og lide alle.. Jeg holder mest af Christina - og synes Emma er den kæreste og mest fantastisk pige :loveshower Men de viser jo alle netop forskellige måder at leve på - og der er da bestemt tidspunkter ved alle familier hvor jeg tænker.. "ja, sådan havde JEG nok ikke valgt".. Men det er med til at gøre det fedt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER