Myliona

Hvor tit føler du dig lykkelig?

   24 members have voted

  1. 1. Hvor tit føler du dig lykkelig?

    • Flere gange om dagen.
      7
    • En gang om dagen
      9
    • Flere gange om ugen
      4
    • En gang i ugen
      2
    • Et par gange om måneden
      2
    • Max en gang i måneden
      0
    • Sjældnere end en gang i måneden..
      0
    • Aldrig
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

7 indlæg i dette emne

Jeg har haft en rigtig dårlig periode, og tænkt meget over hvornår man er lykkelig.. Nu vil jeg høre jer ad.. Hvor tit FØLER I jer lykkelige? :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det afhænger jo meget af hvordan man definere lykke. Men jeg vil mene, at jeg stort set hver dag vågner op og er lykkelig. Derfor har jeg svaret 1 gang om dagen.

Selvfølgelig har jeg nogle mangler i mit liv - i form af at jeg ikke er blevet mor endnu, men det kommer jo, vi er på vej, og ved at det vil ske indenfor de næste par år.

Jeg er ikke rig, og penge kan man altid gøre, men de gør os jo ikke lykkeligere, men løser da nogle problematikker, som kan være trælse at døje med. Men altså alt kan jo ikke gøres op i materielle goder, hvilket jeg særligt skal huske mig selv på, når jeg læser dameblade og ser alt det, som man bør eje, hvis man bare skal være nogenlunde med på mærkerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var derfor jeg skrev føler sig lykkelig, og ikke "er du lykkelig" :D Fordi så handler det jo netop, som du siger bare om følelsen af at man føler lykken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk at jeg føler mig lykkelig hver dag :kuller

(Så jeg har svaret én gang om dagen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig lykkelig hver dag :loveshower På et eller andet tidspunkt på dagen får jeg altid den der lykke følelse. Så har svaret 1 gang om dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig lykkelig flere gange om dagen, men det skyldes jo nok alle de gode 'nybagt-mor-hormoner' ;)

Men derfor er det da stadig fantastisk og jeg føler mig jo generelt temmelig priviligeret for tiden :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skrevet flere gange om dagen, hvilket for det meste er rigtigt :loveshower

Men det hører med til "solstrålehistorien" at jeg også har dage, hvor jeg flere gange føler mig ulykkelig.

Så selvom jeg generelt føler mig som et lykkeligt menneske, så handler det måske mere om at jeg føler "kraftigt" end at jeg sådan er lykkelig udover det sædvanlige? Ved ikke om det giver mening :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER