Tante Trine

Kan I gætte min hemmelighed ;)

117 indlæg i dette emne

Tillykke med brylluppet :loveshower

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med dagen!!! :loveshower Håber den er helt fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med dagen.. Hvor lyder det bare romantisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Trine så er du frue igen såååå skøøønt for jer håber i har haft en vidunderlig dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hilsner piger... Her er lige et enkelt billede :)

358zz3t.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hilsner piger... Her er lige et enkelt billede :)

358zz3t.jpg

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er i søde sammen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet :balloons Håber I har haft en fantastisk dag!

- og så tror jeg, at vi har været på det bryllupssite, som Ki nævnte, på samme tid tilbage i 2006/2007, kan det passe? Du ligner i hvert fald den Trine, jeg var til globryllup med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger... I er bare så søde :)

Stort tillykke med brylluppet :balloons Håber I har haft en fantastisk dag!

- og så tror jeg, at vi har været på det bryllupssite, som Ki nævnte, på samme tid tilbage i 2006/2007, kan det passe? Du ligner i hvert fald den Trine, jeg var til globryllup med :)

Uh det kan da godt være... Blev gift i 2006 med min ex mand i fredensborg, men er SÅ dårlig til at huske hvem der var med og ikke med, er SÅ dårlig til at huske det... Desuden så jeg jo lidt anderledes ud den gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger... I er bare så søde :)

Uh det kan da godt være... Blev gift i 2006 med min ex mand i fredensborg, men er SÅ dårlig til at huske hvem der var med og ikke med, er SÅ dårlig til at huske det... Desuden så jeg jo lidt anderledes ud den gang ;)

Det var nu ikke dit bryllup, jeg var til globryllup hos :) , men vi var sammen til globryllup (mener hun hed Sille Bryld) i sommeren 2007. Har i hvert fald et billed, hvor du er på (eller rettere tror det er dig :) - startede dit brugernavn med K.....d?)

Nå men er jo også lige meget :) !Håber du havde en fantastisk dag igår :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nu ikke dit bryllup, jeg var til globryllup hos :) , men vi var sammen til globryllup (mener hun hed Sille Bryld) i sommeren 2007. Har i hvert fald et billed, hvor du er på (eller rettere tror det er dig :) - startede dit brugernavn med K.....d?)

Nå men er jo også lige meget :) !Håber du havde en fantastisk dag igår :loveshower

Ja det passer meget godt på at det kan være mig i en lidt tungere udgave den gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århhh hvor er i søde :loveshower :loveshower STORT tillykke med den nye titel :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med brylluppet. :loveshower Havde i en god dag, og hvad sagde familien??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak... I er bare søde :)

Vi havde en fantastisk dag hvor de sidste gæster gik omkring kl 23.... Folk var overraskede men MEGET glade på vores vegne... Vi fik smil og kram og et par enkelte gaver Bl.a. fra Cyen herinde fra... Lige mens vi havde gæster ringer det på døren og op kommer Nancy med en gave, for hun synes da lige vi skulle have en gave på dagen... Så har hun lavet os den fineste vase med de to elskende på og så står der "Kærlighed er.... at dele livet med en anden" og så vores bryllupsdato... Taaaaak Nancy den er bare SÅ fin og VI er SÅ glad for den... Kom næsten til at tude igen.... :) Hans forældre skyndte sig også ud og købte os en gæstebog, pludselig var de væk og kom hjem med en gave, den blev vi faktisk rigtig glade for... Og af vores venner der vidnede fik vi et gavekort til en restaurant så vi kan gå ud sammen og spise... En rigtig dejlig tanke :) Har så også ringet til min farmor og mormor og fortalt det... Min farmor blev meget glad og min mormor blev det også efter et enkelt minuts stilhed ;) Men dagen gik helt som vi ønskede og alle opførte sig pænt... :) Dejlig dag, i kærlighedens og vores tegn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER