Tante Trine

Kan I gætte min hemmelighed ;)

117 indlæg i dette emne

:loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med bryllups dagen i morgen :D

Er du ikke vildt spændt ? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal på job imorgen. så derfor skriver jeg nu

Stort tillykke med jeres dag, jeg håber den bliver lige som i gerne ville have den, og fyldt med kærlighed :biglove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får ikke skrevet i morgen, så stort tillykke med dagen, håber i får en dejlig uforglemmelig dag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower

Tak søde :)

Tillykke med bryllups dagen i morgen :D

Er du ikke vildt spændt ? :loveshower

Takker :) Jo jeg er meget spændt... En smule på hvordan familien vil reagere, men også en del på at stå der sammen med ham jeg virrkelig elsker uendelig højt og sige at ham vil jeg leve med resten af mit liv og så mene det :)

jeg skal på job imorgen. så derfor skriver jeg nu

Stort tillykke med jeres dag, jeg håber den bliver lige som i gerne ville have den, og fyldt med kærlighed :biglove :biglove

Årh tak søde... Den bliver sikkert som vi vil ha den... bare for os og med så lidt ballade som muligt ;)

Får ikke skrevet i morgen, så stort tillykke med dagen, håber i får en dejlig uforglemmelig dag :kuller

Årh tak søde... Er sikker på det bliver en dejlige uforglemmelig "fødselsdag" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det spændende :loveshower Får helt sommerfugle i maven på dine vejne :7himmel Håber i får en rigtig skøn dag i morgen! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det spændende :loveshower Får helt sommerfugle i maven på dine vejne :7himmel Håber i får en rigtig skøn dag i morgen! :biglove

Tusind tak :) Du kan godt sparre dig de sommerfugle, for har selv alle sammen

Og så friede han da lige til mig i dag ;) Han var hos lægen og skulle lige have nogle æg med hjem, så bankede han på døren og jeg tænkte hvorfor det, men der stod han så inde i gangen, men en buket roser i blandede farver fra super best, men en pakke æg under armen og smilede stort mens han sagde "vil du gifte dig med mig"... Burde ha set den komme og alligevel tudede jeg... Arhmen altså, hvor corny kan man lige være ;) Men fååååååååååååårk hvor jeg dog elsker den mand :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih er det allerede i morgen??? :o

I tilfælde af at jeg glemmer det i morges, så lykønsker jeg dig allerede nu :)

Må I få en helt igennem fantastisk og uforglemmelig dag :loveshower :loveshower :loveshower :biglove

Stort tillykke søde Trine :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih er det allerede i morgen??? :o

I tilfælde af at jeg glemmer det i morges, så lykønsker jeg dig allerede nu :)

Må I få en helt igennem fantastisk og uforglemmelig dag :loveshower :loveshower :loveshower :biglove

Stort tillykke søde Trine :hurra

Årh tak hvor er du sød :) Er sikker på den bliver dejligt og uden det store hurlumhej, lige som vi kan li det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh.. Hvor er det sødt at han frier på den måde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er han søøøøøøøød :loveshower

Jeg vil også ønske tillykke på forhånd med håb om den dejligste dag for jer :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen imorgen :loveshower

Mange gange tillykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen imorgen :loveshower

Mange gange tillykke!!

Tak tak tak hvor er du sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er det dog et fantastisk spontant, varmt og helt nede på jorden frieri - LOVE IT! :biglove

Hvis ikke jeg får skrevet i morgen, så må I have en helt fantastisk og uforglemmelig bryllupsdag. Må solen skinne på Jer og må I få et langt og lykkeligt liv sammen. Ægteskab er fantastisk og det er fuldstændig ligegyldigt hvor det foregår - det er ordene og følelserne der betyder noget :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er det dog et fantastisk spontant, varmt og helt nede på jorden frieri - LOVE IT! :biglove

Hvis ikke jeg får skrevet i morgen, så må I have en helt fantastisk og uforglemmelig bryllupsdag. Må solen skinne på Jer og må I få et langt og lykkeligt liv sammen. Ægteskab er fantastisk og det er fuldstændig ligegyldigt hvor det foregår - det er ordene og følelserne der betyder noget :loveyou

Det var også bare dejligt og sagde også til ham bagefter at jeg virkelig ikke behøvede noget stort og fantastisk frieri med en stor dyr buket, det der var lige i min ånd... den lidt dyrere buket kommer imorgen :)

Og ja det er dejligt med et bryllup, er dog slem til at negligere det lidt for vi har jo begge været gift før og i kirke med det hele, men lige meget hvad jeg siger, så glæder jeg mig langt mere til i morgen, for det føles SÅ meget mere rigtigt og virker som det helt rigtige for os at gøre tiltrods for at vi ikke har kendt hinanden længere og for at vi allerede har været gift... det her virker som min sjæleven jeg skal forenes med :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er du sød... Ja det er godt nok lige om lidt... PRÆCIS 2 dage og 30 minutter fra nu af... PUHA... HAr da lige 1000 ting der skal nåes :) Men hvor er du sød at huske det :)

Vil da bare lgie sige at kl. er PRÆCIS 09:15 selv om der står noget andet her ;)

Håber du når det hele ;)

Nu er det snart i morgen og din store kærlighedsdag :loveshower Håber I får en helt igennem fantastisk dag :biglove Og vil lige igen opfordrer til, at I husker at få taget nogle billeder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så friede han da lige til mig i dag ;) Han var hos lægen og skulle lige have nogle æg med hjem, så bankede han på døren og jeg tænkte hvorfor det, men der stod han så inde i gangen, men en buket roser i blandede farver fra super best, men en pakke æg under armen og smilede stort mens han sagde "vil du gifte dig med mig"... Burde ha set den komme og alligevel tudede jeg... Arhmen altså, hvor corny kan man lige være ;) Men fååååååååååååårk hvor jeg dog elsker den mand :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Åhrrrrr han er da bare helt igennem perfekt :loveshower Du har virkelig ramt 'bullseye' :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du når det hele ;)

Nu er det snart i morgen og din store kærlighedsdag :loveshower Håber I får en helt igennem fantastisk dag :biglove Og vil lige igen opfordrer til, at I husker at få taget nogle billeder ;)

Tak søde... Skal nok prøve at huske det, men er slet slet ikke god til at få taget billeder... Jeg er bedst bag et kamera ;)

Åhrrrrr han er da bare helt igennem perfekt :loveshower Du har virkelig ramt 'bullseye' :kuller

Jaaaaaa det har jeg nemlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilykke med den store dag :loveshower Må den blive lige som I ønsker :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke tillykke.. Håber i får en dejlig dag :loveshower :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det dagen :) Stort tillykke, håber I får en fantastisk og uforglemmelig dag- nyd den :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med dagen kæreste Trine, håber den er helt igennem fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Tillykke med dagen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med dagen du smukke skønne (nu gifte) kvinde. :loveshower

Håber dagen forløber som i ønsker, at alle tager vel i mod nyheden og at din far opfører sig pænt :)

Glæder mig til du spammer med billeder herinde. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med i dag :)

Håber du får en uforglemmelig dag. <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER