fru holden

OVER TID, OVER TID!

21 indlæg i dette emne

ja, som overskriften indikerer, så er jeg gået over tid, og er i 4+5, MEN jeg har ingen positiv test i hånden, og jeg er ved at kede mig ihjel over, ikke at være sikker på noget længere...

jeg læser selvfølgelig som en gal på nettet, og overraskende mange skriver at de først kunne teste i uge 5,6,7 og helt op til uge 10!

jeg ved at hjernen kan psyke så meget at alting bliver udskudt, men jeg synes ikke at jeg er så desperat at det burde ske, er kun i 2 cyklus efter p-pillestop. mens måtte egentlig gerne komme hvis det er?!

har haft symptomer, og enda meget kvalme, men den sidste uge er det ligesom stilnet af og har kun lidt ubehag i kroppen og så er jeg mere sulten, men kan så ikke spise særlig meget, når jeg så får noget serveret?!.. men ellers ikke..

heller ikke symptomer på mens...

NÅ men det egentlige spørgsmål er jo så, hvor mange af jer har oplevet at teste positiv sent? måske efter at i helt havde givet op?..

kærlig hilsen Fru Holden :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg testede positiv, da jeg var 4+4, men det var første gang, jeg testede, så skal ikke kunne sige, om jeg ville kunne have set noget før. Det tror jeg umiddelbart godt, at jeg ville kunne, for stregen var ok tydelig :)

:goodluck og :bd til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså, du kan jo læse min tråd :) Jeg fandt ud af, at jeg er gravuns i går, men først efter næsten en uges roden rundt i testland. Jeg er i dag 4+2, så vidt jeg kan regne ud. Men allerede i fredags kunne jeg fremstille to ret tydelige strimmelteste. Så kom der dog et par negative tests, som jeg ikke rigtig vidste, hvad jeg skulle synes omm (læs: jeg blev mega ked af det). Men så udeblev min menstruation og i går var jeg gået 4 dage over tid. Og der var i hvert fald ingen tvivl. Men der er jo altså nogen, som først kan teste senere. Så prøv at være tålmodig og test om nogle dage.

Jeg krydser fingre for dig :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det spørgsmål har jeg også stillet herinde i sin tid :)

Der er rigtigt mange som først kan teste positiv noget senere. Men der er ligeså mange hvor der er alle mulige andre årsager til det. Selv er jeg det "dårlige" eksempel - jeg kan gå over tid selv når jeg får ægløsningssprøjte osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 3+3 da jeg testede positivt... Så det hjælper dig jo ikke.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede først positiv da jeg var 6+5 mener jeg..det er jo snart længe siden :) jeg havde også en nagetiv test da jeg var 4+5, så bare rolig, det kan stadig lykkedes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for svar, håber at der er flere som vil byde ind, så jeg kan få en lidt bredere statestik.. heh..

som jeg ser det nu kan der være begge dele lige meget, og jeg har forliget mig med at den lige så godt kan være negativ, så jeg føler ikke at jeg vil blive mega skuffet.. tager det sådan set meget roligt nu, i forhold til for en uge siden, men det er stadigvæk træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville meget gerne byde ind, men kan først give dig konkret svar (forhåbentlig) efter min terminsscanning i morgen.

Jeg tror nemlig jeg havde æl d 5/11, og forventet mens den 18/11. Men den 25 testede jeg negativ og den 30 positiv.

Så jeg ved ikke om æl har snydt eller Jeg har testet sent positiv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu blev jeg måske lidt klogere..

Jeg tror jeg er ca 5+4 i dag, dvs jeg testede nok positiv lidt før eller omkring mens tidspunkt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bliver jeg hende du ikke kan li ;)

I min 2-3 cyklus efter pillestop, gik jeg et halvt år over uden en positiv test. Kroppen var bare fuldstændig fucked! Men jeg fik så også konstateret PCO et par måneder efter den længe ventede mens..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fik positiv test i dag :D bare for en opdates skyld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fik positiv test i dag :D bare for en opdates skyld

Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fik positiv test i dag :D bare for en opdates skyld

Jubii :loveshower Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :bd :loveshower :bd :loveshower :bd

JUBIIIIII.....Tillykke!!1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt :) Stort tillykke med det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

takker :D de bliver bare mere og mere tydelige, og i dag brugte jeg den sidste test og den var næsten lige så mørk som kontrolfeltet.. det er lidt stort når det er det eneste jeg sådan kan forholde mig til endnu.. heh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke

Dejligt at høre der er ting, der er værd at vente på....

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower hvor er det fantastisk :biglove

Tænk at teste positivt, så sent, det må ha været træls :kram2

Stort tillykke :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower hvor er det fantastisk :biglove

Tænk at teste positivt, så sent, det må ha været træls :kram2

Stort tillykke :gravid

ja det har været MEGET frustrerende at vente, og jeg havde ikke meget håb tilbage, men det er glemt nu! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower

Hvor er det bare dejligt, at det endte med en positiv test :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER