ki schou

En lille julekonkurrence

119 indlæg i dette emne

juleaften holder vi i år sammen med min familie. vi plejer at skrifte hver år. og julemanden kommer igen i år på besøg, min mands fætter har lovet at kigge forbi igen i år og lege julemand. Hurra for ungkarle som gider at glæde børnene :loveshower

1 ´juledag skal tilbringe i svigerfamiliens skød, hvor svigermor tryller en masse god mad frem.

2. juledag bliver tradition tro, tilbragt sammen med min familie, hvor vi tager det afslappet tøj på,er en god omgang flødeartofler, flødespasta, t-bone på grillen og en salatbar med alt hjerte begære :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :7himmel :7himmel :7himmel :7himmel

da jeg ikke er så voldsom meget til julemad undtagen juleaften, er 2. juledag klart min ynglings mad dag :whistling

Nytårs aftens morgen omkring kl 7, sidder vi et fly på vej ned i varmen nær Gran Canaria, hvor vi skal tilbringe 14 skønne dage sammen med min familie. Så nytår holder vi i varmen. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde jul med min fantastiske svigermor og svigerfar - Og min kærestes dejlige datter, som er helt sikker på at baby også kommer til juleaften. Jeg har så måttet forklare hende, at det først bliver til NÆSTE jul. Men baby er da med - Bare inde i maven.

Jeg har aldrig været ret glad for jul, men man kan jo ikke lade være med at komme i julestemning, når storesøster glæder sig så fantastisk meget, og der bare er lys i hendes øjne, jo tættere hun kommer på "målet" Det er meget, meget uvirkeligt... Men julen er nu blevet noget fantastisk, som jeg ser frem til at dele fremover med MIN familie.

Min mor snakker jeg jo stadig ikke med(Efter vi bekendtgjorde graviditeten, har hun vendt mig ryggen) Så der er ikke meget julehygge der.. Men julegave får hun stadig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal på arbejde den 23. derefter pakker jeg de to små i bilen og drager mod Esbjerg til min søster.

manden min skal arbejde 23.-26. så han bliver hjemme.

den 25. kører vi mod kbh igen da jeg skal arbejde 26.-31.

så der er ikke meget hjemme familie hygge tid.. men det går nok.

de to store kommer den 31.- 2.

glædelig jul og godt nytår til jer alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Konkurrence!!! :yay Måske man er heldig for en gangs skyld...? :unsure

Jeg glæder mig først og fremmest til den 23., for så har manden juleferie, og det bliver dejligt med tid sammen alle tre.

Jeg glæder mig til jul, fordi det er første gang, at vi har Filippa - selvom hun fatter jo ikke en hat i år, så bliver det hyggeligt.

Vi holder jul herhjemme med begge hold forældre. Traditionerne bliver ændret en smule i år, for at der ikke skal ændres for meget på Filippas rutiner. Vi giver Filippa julegaven fra os om morgenen, når hun står op. Jeg regner med, at vi dropper julegudstjenesten, og i stedet mødes herhjemme til kaffe og julesmåkager og juleguf. Julemiddagen laves klar til lidt tidligere end normalt, så vi kan spise og Filippa kan pakke en gave op fra hvert hold bedsteforældre. Når hun er puttet ved 19.30-tiden (og selvfølgelig sover med det samme ;)), spiser vi ris a la mande, synger julesange, pakker gaver op og får kaffe med julesmåkager og juleguf igen.

1. juledag skal vi være hjemme os tre inden vi 2. juledag skal til julefrokost på en kro med min moster, onkel, kusine og mine forældre.

3. juledag hjemme, og 4. juledag julefrokost hos mandens forældre.

:jul5: :jul8: GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE :jul8: :jul5:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi glæder os også særligt til julen i år :loveshower hvor vi skal holde vores første jul som familie.

Vores pige forstår nok ikke noget af al postyren, da hun kun er godt 4 måneder til den tid..

Vi har valgt at julen skal holdes hjemme hos os selv for første gang :jul5: Det bliver spændende og hyggeligt.

Vi bliver 11 - da begge hold bedsteforældre, en onkel og en faster samt 3 oldeforældre gerne vil fejre aftenen med os :jul2:

Juledagene skal vi fejre sammen med først min kærestes familie og dernæst min familie..

Måske vi tager et smut i mine forældres sommerhus og nyder freden et par dage mellem jul og nytår.

Det bliver en dejlig tid vi går i møde :jul1:

Glædelig jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får travlt i julen.

Min kæreste er skilsmisse barn og skifter stadig i mellem hans far og mor.

I år skal han holde ved sin mor.

Så lillejuleaften kommer hans far og spiser.

Juleaften har min morbror fødselsdag så kl. 11 skal vi til fødselsdag. Det bliver holdt uden for, hvor vi får sodavand, varm kakao og grill pølser. Så ja vi griller juleaften. Bagefter tager vi hjem til kærestens faster og ønsker god jul, og så kører han mod sin mor mens jeg tager hjem til min mor.

1 juledag er der julefrokost hos min mor. Det er blevet en tradition.

2 juledag skal vi til julefrokost hos min svigermor.

Og så er den jule jo gået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende med en konkurrence! :-)

Vi skal holde jul sammen med min søster og hendes familie i København, og mellem jul og nytår drager vi afsted mod Fur, hvor vi skal hygge med min mands familie. Vi når lige at komme hjem inden d. 31., hvor der skal holdes fest med en masse venner og deres børn. Det skal nok blive godt!

Jeg er sikker på, at det hele nok skal blive hyggeligt, men det bliver uden alkohol for mit vedkommende i år, da jeg både har baby i maven og en på knap 10 måneder, som godt kan lide at stå tidligt op :-) Derudover starter jeg på job d. 2. januar efter en lang barsel, så jeg vil også prøve at slappe af og nyde den sidste tid med min lille søn på fuldtid, inden jeg skal til at se ham efter arbejde og i weekenderne som så mange andre jo gør hver dag. Det er en spændende tid vi går i møde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - jeg ved ikke hvad jeg skal! :D

Der er følgende muligheder:

1. Hos min søster i Hvidovre sammen med hendes mand og søn, min mor og to små søstre og selvfølgelig Søren. (antaget at ingen har født eller er gået i fødsel)

2. Hos min søster i Hvidovre sammen med hendes mand og søn, min mor og to små søstre og selvfølgelig Søren og Anna. (antaget at jeg har født men min søster ikke har)

3. Hos min søster i Hvidovre sammen med hendes mand og søn og nye baby, min mor og to små søstre og selvfølgelig Søren. (antaget at min søster har født men jeg ikke har)

4. Hos os selv i Virum sammen med min mor og to små søstre og selvfølgelig Søren (antaget min søster går i fødsel d. 24. og jeg ikke har født endnu.

5. Hos os selv i Virum sammen med min mor og to små søstre og selvfølgelig Søren og Anna (antaget min søster går i fødsel d. 24. og jeg har født.

6. På Hvidovre Hospital sammen med Søren (antaget jeg er ved at føde)

7. På Hvidovre Hospital sammen med Søren og Anna (antaget, at jeg har født d. 23 eller natten til d. 24)

Jeg stemmer på alle andre muligheder end 6 og 7 og hvis jeg helt selv må vælge så nummer 2 ;)

Jeg kunne lave nogenlunde tilsvarende lister for dagene mellem jul og nytår og nytårsaften :rolleyes

Vi får ALDRIG en jul som julen 2011 igen! :D :D :D :jul12:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh sikke en dejlig konkurrence!

Vi skal holde jul hos min svigerfamilie i år :) det er anden gang, vi holder sammen, og vi skiftes naturligvis :)

Vi snydestarter lidt på lørdag, hvor vi skal ses med min familie og bytte julegaver. vi pakker dog ikke op :) Vi påtænker at fortælle dem alle, at vi skal have et barn :) :loveshower Det er dog "kun" mine forældre, min bror + kone og niecer ( :biglove ) og så min farmor og farfar, som kommer. Vi vil gerne dele nyheden men kun til den nærmeste familie :)

D. 23. skal jeg på arbejde (hvad sker der for arbejdsgivers jul?), men har heldigvis fri kl. 15. Og så skal jeg bare med et s-tog til Sorgenfri til mine svigerforældre, hvor Anders venter :) og her skal vi blive til d. 25.

Den 24. skal det vist bare gå med hygge og klargøren til juleaften. Og så fortæller vi her mine svigerforældre og Anders' lilebror, at vi skal have et barn :) Om aftenen bliver vi mine svigerforældre, A's lilebror, hans farmor og farfar og os. Men en baby i maven :biglove

D. 25. drager vi til Køgeegnen til mine forældre, hvor vi skal til traditionel julefrokost med min mors familie :) Det bliver rigtig dejligt at få lidt af "ens egen" jul med!

D. 26 skal vi dog tilbage til Sorgenfri, hvor Anders' mors familie har en gaaaammel tradtion med at mødes og spise juleskinke og spille Gnav. Et gammelt dansk spil med brikker :) her bliver vi omkring 30!!

D. 27. har vi begge fri, og der skal vi bare være hjemme og nyde freden lidt :) Så skal vi arbejde de andre dage mellem jul og nytår og nytårsaften fejrer vi så med Anders' søskende og deres kærester + vores lille nevø.

Det bliver en god, anderledes og travl jul i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal i år holde jul ude ved min mor og hendes mand sammen med min storebror og lillesøster, det skal nok blive SÅ hyggeligt :jul3:

D. 25. holder min mor og hendes mand julefrokost, så vi overnatter ude ved dem fra d. 24 til d. 26. (de bor 75 km fra os).

D. 26. skal vi til julefrokost hos mandens mor sammen hans søskende og deres påhæng og børn.

D. 28. skal vi til en af vores meget nære venners fødselsdag og fejre ham.

D. 31. skal vi holde nytår i vores lejlighed sammen med min storebror og en nær ven og hans kæreste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig starter julen allerede d. 22. december :)

Der skal jeg til nakkefoldsscanning, og når den er færdig kommer min lillesøster og henter mig, og vi begiver os til Århus for at fejre julen. Jeg har mange søskende, og traditionen byder at d. 23 samles vi alle hos min mor og spiser Risengrød, udveksler gaver og spiller pakkespil.

D 24. december, fejres julen på bedste vis - i år har vi en med fra Holland som aldrig har holdt juleaften på den måde )De fejre julen d. 5 december jo!) SÅ det bliver lidt ekstra sjovt.. Vi har også min anden søsters kæreste med fra sjælland - Spændende :whistling

D. 25, skal vi bare hygge os.. :) Jeg skal være sammen med en god veninde og hendes børn.

D. 26 kører jg hjem, også står den på julefrokost med kæresten, som jeg desværre ikke fejre jul med og hans familie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juleaften skal vi fejre hos min mor hvor min mormor også kommer. 1. juledag julefrokost hos min far og 2. juledag julefrokost hos mor der vanen tro holdes ude og med dejlig gåtur og evt kælketur bagefter.

Så skal der arbejdes mellem jul og nytår som vi skal fejre med ikke mindre end 25 andre:-) Glæder mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal for første gang holde jul med min dejlige forlovede. Vi skal holde juleaften

hos mine forældre og 1 juledag drager vi afsted med toget mod hans familie hvor vi skal være et par dage.

2. juledag står den på julefrokost og hygge med svigerfamilien.

Men julen bliver ikke ren afslapning, da jeg har et afgangsprojekt der skal afleveres lige efter nytår.

Glædelig jul og godt nytår til alle :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder julen hjemme og har valgt at gøre det siden vi fik børn. Og jeg elsker det. :loveshower

Juleaften starter allerede med råhygge om morgenen. Vi skal have en lækker omgang morgenmad hvor der er tid til at være sammen og snakke om forventningerne til dagen.

Om formiddagen skal vi for en kort bemærkning over til nogle gode venner og ønske dem en glædelig jul - det er blevet en tradition vi er enige om skal fortsætte.

Til frokost laver jeg risengrød til familien. Og efter at vi har spist skal vi ud at gå en lille tur og have lidt frisk luft.

Så skal vi ellers bare råhygge i køkkenet med at gøre maden klar - og ungerne elsker at deltage i madlavningen.. og det går der jo nogle timer med. Nye kartofler skal koges og pilles så de kan blive til brunede kartofler om aftenen.

Og ikke at glemme, er der disney jul kl. 16 på tv som bare fuldender julestemningen.

Så kommer der gæster hvilket i år består af vores lille familie på 4 (5 - med en spire i maven) mine forældre og min søster..

Julemanden plejer også at komme forbi - nogle gange har han "kun" haft mulighed for at stille en sæk udenfor med gaver.. hvem ved hvad det bliver til i år?? :jul12:

Den 29. dec. skal manden på fisketur med kutter for at fange nytårstorsk... det må vist være for hyggens skyld -for vi skal ikke have fisk til nytår.. :P

Uhh Ja.. julen er bare en skøn tid..

Rigtig glædelig jul til jer alle derude :jul5:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores jul skal i år - holdes hjemme ved os. Det har vi gjort siden pigerne var små, dog med undtagelsen af en enkelt jul hos svigerfamilien.

Vi bliver i år os fire samt mine forældre.

Juleaften er dagen som foregår med hygge i køkken og børn der render i nattøj det meste af dagen - sådan indtil kl. 15.00.

Frokosten i år bliver grønlangkål til min kære mand, mens vi piger tager noget andet lækkert.

Jeg nyder at stå i køkkenet og forberede andesteg (5 timer i ovn), flæskesteg (3 timer i ovn), ris ala mande samt hjemmelavet kirsebærsovs der bare lige skal jævnes til.

.Mine forældre kommer ca. kl. 17.00 - hvor de sammen med pigerne ligger gaverne under juletræet (som er pyntet 2 dage før).

Ca. 17.30 sætter vi os til bords og smovser i de langtidsstegte retter med hvad der dertil hører af tilbehør som hvide, brune kartofler, surt og god sovs.

Efter den første del af maden, danser vi første gang om træet, så pigerne kan få lidt gaver. Når ris ala manden er fortæret danser vi en runde til og nupper de sidste gaver.

Ellers går aftenen bare med hygge og snak. Elsker at have gæster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fejrer julen her i år.

Den 23. december pynter hele familien juletræet. :jul3: Det er så hyggeligt at se, hvordan ungerne vælter pynt på, og bagefter er det min tur til at putte bismarckstokke på :jul12: Når træet er pyntet, lukker vi døren ind til stuen, for ellers har vi ingen juletræ den 24. Har vist et par katte, der er liiiidt for glade for julepynten.

Juleaftensdag kommer min svigermor, min storebror, mor og min bonusfar til frokost, og herefter tager vi alle 9 i kirke. Vi er ikke specielt kristne, men at sidde i kirken juleaften er så hyggelig. Nu har vi så også en præst, der kan forstå at gøre tingene noget mere spændende.

Herefter er der jo Disneysjov (for hele familien :whistling ), mad, dans om juletræ, gaver, mere mad og til sidst mavepinen :lol I år bliver der ikke mindre end 3 slags kød. Manden, den mindste knægt og svigermor vil KUN ha' kalkun, den store knægt, tøsebarnet og mig mener at der skal være and juleaften, så det får vi, og min mor, bonusfar og storebror mener det skal være steg.. Så i kan godt se der bliver mad til MANGE dage bagefter. Er også sikker på vi alle sidder sådan :gravid bagefter :P

Juledag får vi besøg af min søster og hendes familie, og 2. juledag fejrer vi yngstebarnets fødselsdag. Utroligt så store de unger er - og så underligt jeg nu er gravid..

Nytårsaften bliver altid holdt herhjemme. Min hund er bange for raketter, så derfor er jeg ihvertfald hjemme. De andre har fået af vide de bare kan tage i byen, men min skønne mand bliver altid troligt hjemme sammen med mig. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I år skal vi holde jul hjemme for første gang, og det bliver bare manden, hans mor, Emilia og mig selv.

og det bliver den helt traditonelle julemad and, flæskesteg, rødkål, hvide og brunede kartofler mumms, glæder mig så meget, det er første gang jeg skal lave julemad.

1. juledag skal vi op til min mormor, hvor min søster og hendes mand også kommer, til den helt store traditonelle julefrokost, i år skal vi spille pakkeleg fordi MIN kære storesøster har bestemt at vi ikke skal være på gave med hinanden <_<

2. juledag skal vi hjem til min mor også til frokost hvor det bare er alle resterne der bliver indtaget.

bagefter skal vi holde "juleaften" igen da min mor´s kæreste har to piger fra et tidligere forhold som han aldrig har juleaften, så derfor har det været fast tradition siden de var 6 og 9. I dag er de 14 og 17.

De rasterende dage skal vi bare slappe af.

Nytåret bliver nok også holdt hos min mor da jeg ikke har fejret det sammen med hende siden jeg mødte manden for 6 år siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde jul sammen med mine forældre, søstre, svoger og mormor i Sønderjylland :) Det glæder jeg mig til.. Denne jul er Lauge meget mere bevidst om tingene og glæder mig rigtig meget til at se hans reaktioner på det hele :)

D. 26. holder vi altid julefrokost med mandens familie og det skal nok blive rigtig hyggeligt, det er en rigtig dejlig familie han har, så jeg glæder mig til at hygge sammen med dem :)

Til nytår skal vi først fejre mandens store drengs 16 års fødselsdag og det gør vi i Viborg ved svigermor og svigerfar og fejre også nytåret sammen med dem.. Det bliver rigtig hyggeligt :)

Og så når vi er kommet ind i det nye år, så kan vi rigtig begynde at glæde os til lillebrors ankomst, uha jeg glæder mig til at se ham!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I år bliver en helt speciel jul :jul2:

De foregående 8 Jule, har min mand og jeg kigget hinanden dybt i øjnene og sagt. "Det her skat, det bliver vores sidste jul uden barn." Hvor vi året efter, desværre måtte konstatere, at forrige jul alligevel ikke blev den sidste. Men hver evig eneste jul, har vi bevaret håbet. Inderst inde har vi vidst, at vi på et tidpunkt ville blive en lille familie på 3. Hvad vi ikke vidste, da vi sidste jul inderligt ønskede os at blive en familie, var at vores lille datter allerede var født, og blot ventede på at blive klar til at komme hjem til sin mor og far. :loveshower

Nu er den ultimative lykke så gjort. Lille Agnes har gennem utrolige genveje fundet sin vej til os. Hun fejrede sin første jul, på et børnehjem i Sydafrika. Heldigvis har vi fået skønne billeder derfra, og vi kan se hun har haft en vidunderlig juleaften, med alle sine små venner. Og ENDELIG, får vi i år alle 3 lov til at fejre vores første af mange jule sammen. Jeg glæder mig som et lille barn.

I år er 12 jul, min mand og jeg skal fejre sammen. Og fra 2 år, har vi skiftes til at holde jul hos hinandens familier. I år skal vi så holde jul hos min familie.

Det bliver fantastisk.

Agnes er mine forældres første barnebarn, og mine bedsteforældres første oldebarn, så de glæder sig heeeeelt enormt til at fejre jul sammen med os.

Selv om Agnes endnu ikke ved hvad julen går ud på, så vil vi forevige dagene med masser af billeder, som vi senere hen kan kigge på sammen. Og vi vil tænke at " den der venter længe, venter på noget fantastisk" :loveshower

Hilsen Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får en tralv jul, men det plejer vi også at have.... Elsker julen, synes det er så dejligt med alt den glæde der er :loveshower

23/12 skal vi vist til noget frokost halløj

Juleaften skal vi holde hjemme, og det bliver så hygeligt. Vi får selskab af min far, farfar og lillebror. Har allerede handlet det vigtigste: alt grejet til konfekt, kagebagning og mandelgaverne (2 stk) :D Regner med Clara og mig skal i gang her en af dagene.

1. juledag skal vi til julefrokost/fødselsdag

2. juledag er indtil videre hviledag :)

27/12 skal vi til fødselsdag

Nytåret holder vi også hjemme, det glæder jeg mig også rigtigt meget til, er også bare så hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor hyggeligt. :jul12:

jeg skal holde jul sammen med mine forældre og min bror. det har jeg gjort hvert år. Manden min skal holde med sin familie.

den 26 dec. skal vi til julefrokost med min familie her kommer mandens datter også hjem til os og er til efter nytår. :jul2:

nytåret fejre vi hos et vennepar der har 2 børn så det kommer til at blive en hygge aften med god mad. :jul3:

glæderlig jul til jer alle fra mig. :jul7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skægt at læse andres julefremtid.

Sent den 23 dec. kører min lille familie, bestående af min mand Thomas, Jens på 2 år, vores dreng og vores hund Nova og jeg ) fra Djursland hvor vi bor,til Sønderjylland, hvor mine forældre bor i Broager, tæt ved den tyske grænse.

Hos mine forældre bor også min nevø Nikolaj på 18, som desværre lige nu er meget syg med leveren, da han har en arvelig leversygdom. På besøg kommer også min lillebror Jakob og hans dreng Noah, som er 4 år.

Så vi regner med at Jens og Noah kan lege sammen. :jul13:

Juleaften skal vi både have traditionel julemad bestående af And og flæskesteg, rødkål, hvide og brune kartofler m.m. Helt normalt. Derudover skal der også ris og salat på bordet, da det er det eneste min leversyge nevø lige nu kan og vil spise. Han har helt mistet appetitten og får kvalme af fedtrig mad! :jul4: :jul5:

Første juledag, skal vi have den traditionelle frokost, også denne pebbet op med ris og salat. Forhåbentlig skal vi spille spil, lege og hygge os sammen.

Efter nogle hyggelige dage, regner jeg med, tager vi hjem 2 juledag og kører direkte hen til mine svigerforældre, som bor 5 km. fra vores hjem. Der skal vi så igen spise julemad. Denne gang uden ris og salat! :jul3:

Mellem jul og nytår skal jeg nok arbejde lidt, nogle af dagene. Men Thomas har fri, sammen med Jens, så de tager nok i haven og arbejder; Forbereder vores hus på nye vinduer som ankommer i uge 1!

Nytårsaften tilbringer vi i sommerhus, sammen med mine forældre. :balloon Det er i Fjellerup på Djursland. Der er ikke så meget larm ved årsskiftet, kun lidt fyrværkeri. Både Jens og Nova, kan godt blive nervøse over al den larm. Nok mest Nova, men hun får sløvende medicin og lange gårture inden aften.

God jul til jer allesammen :jul11:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God konkurrence :jul3:

På søndag (den 18.) kommer mine forældre for at bytte julegaver, og selvfølgelig også fordi de vil se Kristine inden jul :)

Da mine forældre kører ned til min mormor i Sydtyskland hvert år til jul (hun er 93, så vi ved jo ikke, hvor længe vi har hende endnu), fejrer vi jul hos mine svigerforældre. Jeg kan jo ikke rejse ned til Sydtyskland med tre hunde, en baby og en barnevogn i bagagen...

Juleaften bliver altså hos mine svigerforældre, hvor vi bliver 15 i år :jul13: . Min mands to søstre kommer med hver deres tre børn. Det bliver en helst speciel jul for Lars og mig i år, da det er vores første jul med Kristine. Planen er, at vi fremover fejrer skiftevis med mine forældre (når min mormor ikke lever mere) og mine svigerforældre. Vi prøver at få det til at passe, så vi fejrer sammen med Larses søskende og deres børn, da de ikke er hos deres mødre hvert andet år.

Første juledag er vi nok bare hjemme og hygger os og slapper af, så Kristine kan få lidt ro. Hun bliver 4 måneder gammel den dag :7himmel

Anden juledag er der julefrokost sammen med min svigermors familie... vi bliver nok omkring 25-30 personer. Det er en fast tradition, og i år bliver det holdt hos mine svigerforældre.

Da jeg er på barsel, og lars holder ferie mellem jul og nytår, håber jeg, at vi får nogen rigtig gode dage sammen!

God jul til jer allesammen :jul4:

Knus fra Hilde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal fejre jul jul5.gif hos min mor og hendes mand.. Glæder mig, for alle 3 søstre samt min niece skal holde sammen i år, så det bliver super hyggeligt med to børn.. Og her kommer jul7.gif selvfølgelig også..

1. juledag skal jeg arbejde..

Og så skal vi en tur til København vil jeg tro og en tur i tivoli.. Tro Mille vil synes det er en super spændende tur med alle de fine lys..

Ellers står den på hygge i det lille hjem.. jul2.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I år skal vi bare være herhjemme alene. Mig, min mand og vores 3 tøser.

Det var vi også for et par år siden. Og det var bare SÅ hyggeligt :)

Så jeg glæder mig. Ingen stress og ingen forventninger om at vi skal spise det og det eller at børnene skal være stille når der skal synges osv. Nej i år er 100% på børnenes premisser. De får deres gaver når vi har spist i så får se lov til at lege indtil de nærmest falder om ;) Når de er kommet i seng kan mig og min mand så se en film og hygge os lidt inden det er sengetid for os også.

Den. 25.ende skal jeg til julefrokost med mine kusiner og fætre og den 27.ende plejer vi at holde julefrokost for vores forældre.

Nytårsaften forgår nogenlunde ligesom juleaften, med mad og hygge og børnene får lov at være længere oppe så de kan se lidt af fyrværkeriet. Så stille og rolig jul og nytår herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER