Mette

bruger i "sjove metoder" ?

15 indlæg i dette emne

Man hører jo af og til om sjove fifs, og tænkte på om nogen af jer egentlig bruger dem eller kender til andre metoder?

Er selv faldet over et par stykker

1) Jeg husker at i desperate houseviwes carlos lige løfter i benene på edie da de har haft sex for at der skulle være større chance for at blive gravid

2) Hvis kvinden får orgasme efter manden er kommet skulle der være større chance for at sædcellerne kan finde vej?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man hører jo af og til om sjove fifs, og tænkte på om nogen af jer egentlig bruger dem eller kender til andre metoder?

Er selv faldet over et par stykker

1) Jeg husker at i desperate houseviwes carlos lige løfter i benene på edie da de har haft sex for at der skulle være større chance for at blive gravid

2) Hvis kvinden får orgasme efter manden er kommet skulle der være større chance for at sædcellerne kan finde vej?!

Nr. 1 er den ekstra fancy udgave af en pude under enden i et par minutter efter sex - it´s all about gravity ;) Nr. 2 er også god nok og har samme effekt som benene i vejret - det er fordi kvindens skede under orgasme laver små sammentrækninger der kan hjælpe eventuelle sædceller på vej opad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pude under maas :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha super, det må jeg huske når vi engang går i gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er blevet gravid hele tre gange på mindre end et år (to aborter) uden at have pude under måsen ;) og min orgasmer kommer for det meste i forspillet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er blevet gravid hele tre gange på mindre end et år (to aborter) uden at have pude under måsen ;) og min orgasmer kommer for det meste i forspillet :)

Jeg blev det foerst, efter jeg for sjov proevede pude-under-maas - og saa ellers glemte alt om at faa boern :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har godt hørt om de fifs og vil ikke afvise at de virker. Vil blot konstatere at de ikke er nødvendige, ikke her i hvert fald. Jeg syns jo egentlig bare det som skal til er en masse dejlig romantik :loveyou med mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, de tips er jo i langt de fleste tilfælde ikke nødvendige, men pointen er jo, at de muligvis kan gøre en forskel, hvis det ikke kommer af sig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Løfte benene op.

Min kæreste havde en helt speciel stilling til den slags ;-)

Hahahaha..

Jeg VAR chokeret..,.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste herinde, at man skulle forestille sig at ens underliv var en lotusblomst, der bød sædcellerne velkommen. Så den tanke forsøgte jeg faktisk at holde fast i.

Iøvrigt - og nu bliver det nok lidt kontroversielt - så bad jeg faktisk også til Gud om, at vi måtte blive gravide hurtigt. Tror endda måske, jeg bad om at jeg allerede VAR gravid (altså at jeg ville blive gravid i første cyklus), men kan ikke helt huske det.

Men noget af det må have virket ;)

Jeg har forresten hørt at det med benene i vejret og pude under måsen er en skrøne. :unsure Aner ikke om det er rigtigt. Men vores spire blev lavet med minimal hjælp fra tyngdekraften. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smækkede benene op ad væggen de fleste par gange :D Så jeg lå med løftet numse :) Men det er nu også mest fordi, jeg altså godt synes, at det kan svine, når all eller some of the boys løber UD igen :rolleyes Så det er sådan set en vane :)

Jeg bad også ligesom Barbamama - jeg beder nu tit, så det var jo helt naturligt at bede om noget så vigtigt. Jeg er jo ikke helt afklaret om en evt graviditet endnu, så aner ikke om det har hjulpet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at fornærme nogen, men tror ikke det er mere end skrøne at smide en pude under måsen eller løfte benene op - end det er at bede til gud om at blive gravid :P

Til gengæld tror jeg at positive tanker, en god og sund kost - måske lidt tro håb og kærlighed - vil hjælpe mange steder :)

De fleste gange er det jo ikke os der kommer til at vælge hvornår vi skal være forældre, men børnene der vælger hvornår de gerne vil ankomme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at fornærme nogen, men tror ikke det er mere end skrøne at smide en pude under måsen eller løfte benene op - end det er at bede til gud om at blive gravid :P

Til gengæld tror jeg at positive tanker, en god og sund kost - måske lidt tro håb og kærlighed - vil hjælpe mange steder :)

De fleste gange er det jo ikke os der kommer til at vælge hvornår vi skal være forældre, men børnene der vælger hvornår de gerne vil ankomme :)

Men er positive tanker, tro og håb (som i Tro, Håb og Kærlighed ) ikke det samme (for nogle i hvert fald) som at bede til Gud? :loveshower Når jeg en sjældent gang beder til Gud, er det det samme for mig, som at håbe på at det kan ændre noget!

Og jeg er ret sikker på, at jeg vil tro og håbe på at vi skal have en lille baby - og det er meget muligt at jeg beder til ham Gud der!

Derudover vil jeg helt sikkert smække benene op eller en pude under måsen, af samme grund til Mformor og fordi jeg tænker det hjælper de små :cell den rette vej - det handler jo bare om tyngdekraften og hvis de bliver hjulpet/falder på vej mod æggene er det da et hit :glad Så handler resten jo om at de kan lide hinanden og :cell og ægget smelter sammen :seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er positive tanker, tro og håb (som i Tro, Håb og Kærlighed ) ikke det samme (for nogle i hvert fald) som at bede til Gud? :loveshower Når jeg en sjældent gang beder til Gud, er det det samme for mig, som at håbe på at det kan ændre noget!

Og jeg er ret sikker på, at jeg vil tro og håbe på at vi skal have en lille baby - og det er meget muligt at jeg beder til ham Gud der!

Derudover vil jeg helt sikkert smække benene op eller en pude under måsen, af samme grund til Mformor og fordi jeg tænker det hjælper de små :cell den rette vej - det handler jo bare om tyngdekraften og hvis de bliver hjulpet/falder på vej mod æggene er det da et hit :glad Så handler resten jo om at de kan lide hinanden og :cell og ægget smelter sammen :seng

Jo bestemt - mener også bare at begge dele nok hjælper lige meget :P Det var såmen ikke for at sige det ikke virker, eller er dumt at bede om - bare at det nok er ligeså meget en "skrøne" som det andet :D

Generelt tror jeg netop på det handler om at finde en "indre" positiv ånd frem - om den kommer af at bede til gud, tro på solen eller noget andet, tror jeg er ligegyldigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi havde jo en ide, om at prøve nogle skrøner af, for at se om vi kan få en pige. :blush Men tror nu bare ikke rigtig at det virkede for os. Vi kunne vist ikke helt overholde det! Ved nu heller ikke om jeg tror på det. Nu skal jeg jo også først lige finde ud af, om det har givet bonus. :jul1: Og jo, en søn er lige så velkommen i familien. :jul2:

Men ellers er jeg altid blevet liggende, når vi har forsøgt. ikke noget med at rejse mig. Det er sådan en tanke jeg har, jeg tror virker bare lidt. :jul12:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER