Myliona

Hvornår var det ikke hemmeligt at du var gravid?

   45 members have voted

  1. 1. Hvornår var det ikke hemmeligt at du var gravid?

    • Før 4+0
      0
    • 4+1 - 6+0
      5
    • 6+1 - 7+6
      4
    • 8+0 - 10+0
      8
    • 10+1 -11+0
      3
    • Efter NF
      22
    • Et sted mellem NF og MD
      3
    • Efter MD
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

16 indlæg i dette emne

Vi har det egentlig ikke hemmeligt mere - folk fortæller det som de vil at vi skal være forældre, men vi har endnu ikke "offentliggjort" det selv, og fx har vi nogle venner som ikke ved noget.

Vi har jo set liv, og glade dage derinde, men alligevel går jeg og tænker - uh, vi må hellere vente til efter NF..

Men hvad med jer? Hvornår fortalte I det "til hele verden"- og med hvilken begrundelse? :)

OBS: Det er hvornår man altså IKKE holdte det hemmeligt - men hvor ALLE måtte vide det, og alle fik det at vide når de spugrte om det skete noget ;) Det er IKKE hvornår man så småt begyndte at fortælle sin mor og søster det ;) Men hvornår måtte ALLE vide det - chefer, gamle klassekammerater, facebook osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg offentliggjorde det på facebook efter NF. Men der var alligevel en del, der vidste det inden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her blev det offentliggjort inden NF, men efter en tryghedsscanning hvor jeg var 10+ et eller andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne gang fik vi lavet en tryghedsscanning da jeg var 7+3 og efter den blev det offentliggjort på facebook og alle fik det at vide..

Sidste gang blev det offentligt efter NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi fortalte det et par dage efter Nf, vi ville vente til vi selv havde set babyen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg offentliggjorde det på facebook efter NF. Men der var alligevel en del, der vidste det inden ;)

Samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang offentliggjorde vi det med det samme til alle :)

Anden gang var jeg 14-15 uger henne inden vi offentliggjorde det. Det vil jeg helt sikkert ogsÅ gøre næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sendte julekort ud med nyheden.. Da var jeg 9+5 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev offentligt juleaften, dvs ca en uge efter NF. På facebook blev det offentligt ca 4 dage efter han blev født

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi offentliggjorde det for vores forældre og søskende da jeg var i uge 8 :) Resten har først fået det at vide løbende som vi har set dem efter vores NF, hvor jeg var i slutningen af uge 12 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt efter NF, da det først var rigtig officielt der. Men vores forældre og søskende og mine nærmeste veninder vidste det allerede inden jeg var 7+0 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stemt efter NF.. Men min mor, lille bror, min mands mor og min chef vidste det omkring uge 6.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter NF blev det rigtig officielt = fortalte det på jobbet og løbende til familie og venner.

Inden der vidste forældre og 2-3 vennepar det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortalte det da jeg var omkr. 8-10 uger henne. Jeg ville egentlig have ventet til efter NF men pga. forskellige ting, så blev det offentliggjort før. Jeg lagde det først på FB efter NF, men der vidste stort set alle det i forvejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortalte det til min familie 8+0 og mandens forældre 8+2 lod det derefter sive så småt til dem vi mødte og efter NF ringede jeg til de sidste nærme - 2 dage efter fik min farmor det at vide, jeg skulle derud alligevel og ville gerne se hendes ansigt - derefter kom det på facebook

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det meste af familien har fået besked... Det har de fået lødende siden omkring uge 9.

På arbejdet blivet det først offentligt engang efter NF.

(har stemt efter NF)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER