Guest

storm/orkan

6 indlæg i dette emne

Det har jo stormet en del, og i det vestjyske har det været helt oppe på orkanstyrke... Men hvor hårdt er i blevet ramt indtil nu??

Hos os kan vi se og høre vindens rusken, men tror kun vi er oppe på stormstyrke her. Vi har taget alle forholdsregler og taget stort set alt havepynt ind, for at sikre at det ikke er skyld i nogle smadret ruder eller lignende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Indtil videre er det ikke særlig slemt her. Slet ikke så voldsomt som det var sidst :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså vi har et kæmpe birketræ, som svejer noget her i vinden. Vi vil gerne have det fældet, så hvis det kunne knække og falde, så det ikke smadre noget som helst, så ville det være nice. Men det er vist ønsketænkning, for hvis det knækker så vil det endten falde ned i vores eget hus eller dem overfor. Og det dur altså bare slet ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det rusker godt her, men slet slet ikke i nærheden af den vi havde for nogle uger siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Hvide Sande. Heeeelt ude på den jyske vestkyst.

Og selvom de siger at der har været orkan herude, så synes jeg slet ikke det har været så slemt.

Altså jo, det har da rusket og blæst voldsomt, men slet ikke så slemt som det hele er blæst op til i nyhederne.

Det var værre i '95. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i Sønderborg ved kæresten igår, og det blæste det ret kraftigt.

Jeg skulle gå fra stationen/Uni, over broen og op i byen. På vej over broen måtte jeg holde på huen med den ene hånd og fast til rækværket på broen med den anden. Flere gange blev jeg skubbet af blæsten ud mod vejen. Det var ret vildt.. <_<

Her på Fyn syntes jeg til gengæld ikke at det stormer ret meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER