MLM

Spørgsmål til alle X rygere

10 indlæg i dette emne

Hold da op det er snart et år siden jeg holdt fra den en dag til den anden.

Men fuck mand lysten er der hele tiden igen for tiden, syntes alle ryger omkring mig ( vrangforstilling vi har en som ryger i vores omgangskreds) men jeg har ikke drukket alkohol før nu. Og når der lige kommer vin ind puha.

Har i andre det også sådan :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stoppede jo da jeg blev gravid med Leo, og mens jeg var gravid og ammede savnede jeg ikke røgen.

Da jeg stoppede med at amme og igen kunne drikke alkohol i normalt leje, da begyndte lysten at melde sig igen, for mig hang alkohol og cigaretter meget sammen. Men jeg valgte ikke at lade mig friste til at blive festryger, for jeg tror, at jeg så lige så stille ville have lavet hver dag til en fest og så startet igen. Så jeg var standhaftig, og nu har jeg overhovedet ikke lyst til at ryge, selvom jeg er fuld og danser på bordene :bunny

Så der er håb forude :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stoppede med at ryge i 2009, inden jeg blev gravid. Jeg havde ikke rygetrang under graviditeten og mens jeg ammede, men efterfølgende kan rygetrangen godt vende tilbage. Jeg er dog ikke faldet i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som det ser ud i min ikke-ryger verden, saa mangler du at nedbryde den association mellem alkohol og cigaretter, saa du kan blive en glad ikkeryger :)

Jeg tror, du vil have glaede af at laese bogen Endelig Ikkeryger... Jeg ved at du tror paa viljestyrkemetoden og al respekt for det, men bogen vil netop kunne give dig det, du mangler i forhold til smoeger. Du vil vide, at en rygetrang ikke er aegte, men er Pavlovs klokker, der ringer og at det er skabt af sidste cigaret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stoppede med at ryge i august 2010. Det var slet ikke planlagt, og skete pga. en den gang uønsket graviditet - jeg havde så meget kvalme og var så syg at jeg ikke kunne ryge. Så da jeg endelig var på toppen igen (det var vel efter tre uger uden smøgerne), havde jeg slet ikke lyst til at ryge igen, og så var det bare sådan. :)

Men jeg vil ALTID være festryger! Jeg kan simpelthen ikke drikke alkohol uden at få den største lyst til en smøg! Ej okay, vi kan godt dele en flaske vin herhjemme, eller jeg kan drikke en enkelt cider. Men bare tanken om en kold øl - så SKAL jeg ryge. Det er højest en gang om måneden jeg drikker alkohol i en mængde der gør, at jeg ryger, og det passer mig fint. Jeg synes det er fantastisk at ryge, og jeg vil nok altid savne det. I onsdags da vi stod på motorvejen efter vores uheld, nassede jeg også lige et par smøger af dem der var stoppet for at hjælpe - tænkte det var en passende lejlighed til en smøg eller to ;) Men det er ikke sådan at min lyst bliver størrer bare fordi jeg tager en smøg eller to i ædru tilstand, eller at jeg ryger en halv til en hel pakke en aften i byen.

Så det kan altså godt lade sig gøre at være fest/lejlighedsryger! ;) Og jeg tror sgu det er svært nogen sinde helt at slippe lysten til røg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ret sjældent efterhånden... Jeg stoppede for 7 år siden :)

Har kun lyst, hvis jeg er i byen og får rigeligt at drikke, hvilket ikke sker så tit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøøønt at se jeg ikke er den eneste når der kommer et par glas på bordet ( eller indenbors )

Jeg har ikke rørt en cigaret mn trangen er der jo. Og skidt pyt det bliver vel bedre om 7 år griner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som det ser ud i min ikke-ryger verden, saa mangler du at nedbryde den association mellem alkohol og cigaretter, saa du kan blive en glad ikkeryger :)

Jeg tror, du vil have glaede af at laese bogen Endelig Ikkeryger... Jeg ved at du tror paa viljestyrkemetoden og al respekt for det, men bogen vil netop kunne give dig det, du mangler i forhold til smoeger. Du vil vide, at en rygetrang ikke er aegte, men er Pavlovs klokker, der ringer og at det er skabt af sidste cigaret.

Har du aldrig selv røget eller er du holdt, sorry to ask men kanikke lige se det ud af dine besvarelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg stoppede med at ryge i 2006 men ryger når jeg er til fest og får alkohol, da det ikke sker så tit kan jeg sagtens styre det, faktisk syntes jeg at jeg ryger mindre og mindre når jeg er afsted, efter 2-3 cigaretter har jeg fået nok, det er nok mest tanken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du aldrig selv røget eller er du holdt, sorry to ask men kanikke lige se det ud af dine besvarelse.

Ork jo, jeg har roeget! Baade som festryger, fuldtidsryger, eks-ryger, nedtrapningsryger, hemmelig ryger, on-and-off-ryger - ja alle slags rygere, tror jeg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER