Vinnus

lidt expert hjælp?

9 indlæg i dette emne

Hjælp mig lige piger :)

Når man stopper på p piller, hvornår er første dag i næste cyklus?

Der går jo normalt en tre dage før mens kommer, tæller man dem med?

Det er bare fordi jeg har haft smerter i underlivet de sidste par dage men det er kun 9 dage siden 1. Blødningsdag. Det mærkes som æl og føles som om der er noget som bliver drejet rundt derinde.

Kan det være æl eller hvad kan det ellers være?

Synes bare det er træls at gå med flere smerter end normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ÆL kan sagens falde anderledes end i midten af cyklus, så det kan det godt være, selvom det er lidt tidligt. Men hvis det bliver ved, bør du måske lige høre lægen ad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din første dag i en ny cyklus vil altid være når mens starter - uanset om du tager p-piller eller ej :)

Jeg har en enkelt gang oplevet, at det føltes som om at nogle vred eller gyngede i min æggestokke, men det var i forbindelse med min menstruation. Jeg gik dog ud fra, at det skyldes udskrabningen jeg havde fået lavet knap 1 måned forinden, og det måtte være derfor det pludselig føltes så voldsomt. Hvis det fortsætter, så synes jeg du skal kontakte lægen, det er en rigtig ubehagelig følelse :( Omend det er tidligt, så kunne det måske godt være ÆL :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Vinnus! :)

Jeg kan ikke helt komme med svar, men vil bare sige at jeg lige er med på en lytter, for jeg oplever meget det samme som du beskriver, i disse dage!

Jeg tog min sidste p-pille d. 20. neovember, og det er nu ca 8 dage siden jeg havde min sidste blødningsdag i min mens, og igår og idag har jeg også oplevet underlivssmerter. Igår havde jeg bare ondt ind i den nederste del af maven, og oplevede lidt brunligt UF, som jeg ofte har når jeg skal have mens, og idag har jeg ondt ind i højre side af det nederste af maven, men ingen brunlig UF.

Jeg er også et stort spørgsmålstegn!? :blink hvad er det lige der sker med vores kroppe?? :help

Så hvis det er til nogen hjælp er du ikke alene :) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din første dag i en ny cyklus vil altid være når mens starter - uanset om du tager p-piller eller ej :)

Jeg har en enkelt gang oplevet, at det føltes som om at nogle vred eller gyngede i min æggestokke, men det var i forbindelse med min menstruation. Jeg gik dog ud fra, at det skyldes udskrabningen jeg havde fået lavet knap 1 måned forinden, og det måtte være derfor det pludselig føltes så voldsomt. Hvis det fortsætter, så synes jeg du skal kontakte lægen, det er en rigtig ubehagelig følelse :( Omend det er tidligt, så kunne det måske godt være ÆL :unsure

Ja det føles sådan ala som når mens er der. Men har jo lige haft det og plejer at ha normal periode når jeg ikke er på piller.

Det hjælper ikke så meget på det at jeg har kvalme oveni.

Mener at kunne huske at jeg havde æl ml 10-14 dage efter mens.

Men tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det føles sådan ala som når mens er der. Men har jo lige haft det og plejer at ha normal periode når jeg ikke er på piller.

Det hjælper ikke så meget på det at jeg har kvalme oveni.

Mener at kunne huske at jeg havde æl ml 10-14 dage efter mens.

Men tak for svar :)

Var så lidt :)

Hmm.. Jeg tænker godt nok, at så kunne det - teoretisk være ÆL.. Kroppen er noget mærkelig noget :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var så lidt :)

Hmm.. Jeg tænker godt nok, at så kunne det - teoretisk være ÆL.. Kroppen er noget mærkelig noget :P

Ja den er møg mærkelig. Synes der burde følge en brugsvejledning og klage mulighed med :P

Håber bare det snart er ovre, for har det ikke for godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde tidligt AEL, saa det kan da sagtens vaere den allerede... Som i dag 10 efter foerste mensdag hos mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde tidligt AEL, saa det kan da sagtens vaere den allerede... Som i dag 10 efter foerste mensdag hos mig :)

Det ville ihvert fald forklare det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER