Trumpf

Nytårsaften - hvad skal I?

61 indlæg i dette emne

Mine tanker er begyndt at kredse sig omkring nytår. Jeg har Isaac i år, da hans far skal i byen i Aalborg. Mine forældre har inviteret os hjem til dem, men det tiltaler mig ikke så meget, da vi også skal bruge julen sammen med dem.

Derfor overvejer jeg at vi bare skal være hjemme, som en normal aften. Jeg ved faktisk ikke hvad kæresten skal.

Men hvad skal I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holder nytår hos svigerforældrene, da vi holder jul med mine i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder nytår hos svigerforældrene, da vi holder jul med mine i år :)

Åh det var smart at gøre sådan :super Egentlig skulle Isaac også have været ved sin far.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et vennepar vi altid holder med, vi skiftes til at holde det og i år kommer de hjem til os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have sushi (eeeeeeeeeelsker sushi! :loveshower ) og fiiiiine alkoholfri drinks, bare manden og mig :kuller

Og så skal vi NYDE roen (den er jo nok væk næste år ;)) og glo fjerner og bare hygge. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal være hjemme sammen med en kammerat og Vannidrengen, hunni er bare slet ikke til fyrværkeri, så derfor har jeg ikke lyst til at være andre steder end sammen med min hund.

Men jeg synes altså også at nytåret er opreklameret, og jeg har de sidste mange år oplevet denne aften som skuffende. Så derfor har jeg et rigtig godt med, at det bare bliver en rolig aften med god mad og god spiritus i en mild grad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal være sammen med 2 hold venner og deres unger. Helt stille og roligt hygge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi plejer bare at hygge herhjemme og det regner jeg også med vi skal i år :loveshower

Vi pynter fint op, laver lækker mad og køber masser af snacks som indtages i samvær med nogle lejede film og nogle spil... Er bare SÅ hyggeligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har holdt med samme vennepar og deres dreng i nogle år efterhånden. I år skal vi være hos os. Vi bestiller mad ude i byen, holder børnedisko og når ungerne er puttet spiller vi spil, pimper, danser og hygger :) de sover her også spiser vi brunch dagen efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten bliver det bare os tre eller så skal vi op til mine forældre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ud til vores ene vennepar på vest fyn... Der har vi været de sidste mange år...

Det er dem - og deres 3 drenge (6år - 7 år og 4 mdr) - konens fætter + kæreste og 2 børn... og nogen gange kommer konens lillebror og lillesøster også.. og nogle gange et par naboer...

Der pyntes op.. spises lækker lækker mad.... høres musik - danses - confetti over ALT.. og masser masser af fyrværkeri.... (OG asti ej at forglemme.....!!!!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have sushi (eeeeeeeeeelsker sushi! :loveshower ) og fiiiiine alkoholfri drinks, bare manden og mig :kuller

Og så skal vi NYDE roen (den er jo nok væk næste år ;)) og glo fjerner og bare hygge. :)

Åh hvor lyder det bare hyggeligt :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ud til vores ene vennepar på vest fyn... Der har vi været de sidste mange år...

Det er dem - og deres 3 drenge (6år - 7 år og 4 mdr) - konens fætter + kæreste og 2 børn... og nogen gange kommer konens lillebror og lillesøster også.. og nogle gange et par naboer...

Der pyntes op.. spises lækker lækker mad.... høres musik - danses - confetti over ALT.. og masser masser af fyrværkeri.... (OG asti ej at forglemme.....!!!!!)

det markeret siger vist sig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har holdt med samme vennepar og deres dreng i nogle år efterhånden. I år skal vi være hos os. Vi bestiller mad ude i byen, holder børnedisko og når ungerne er puttet spiller vi spil, pimper, danser og hygger :) de sover her også spiser vi brunch dagen efter :)

Fedt arrangement :D

Gid vi havde venner med børn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

[/color]

det markeret siger vist sig selv :)

;) JEPS.... Har sagt til manden min - at vi skal have MANGE med... For jeg kan selv drikke adskillige flasker... hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige i dag aftalt at vi skal være sammen med et vennepar - det er en af min kærestes gode veninder og hendes kæreste. Har snakket med hende nogen gange på facebook, men har kun mødt dem en gang :rolleyes

Men kæresten har holdt nytår med dem de sidste 3 år, og de havde egentlig planlagt en fest som folk ikke gad til.. Også spurgte jeg om de ikke kom herover (selvom jeg var kedelig gravid og ikke kunne drikke)..

Så de kommer over :)

Overvejer lidt hvad vi skal - udover at jeg skal lave lækker mad, at vi skal smovse lækkert slik og at vi skal hygge på det groveste :)

Min kæreste hader brætspil, men måske man kan overtale ham :) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Enten skal vi være herhjemme, bare os - ellers tager vi over til mine forældre, tror ikke vi helt har besluttet os endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager i sommerhus og hygger nogle dage.. Og nytåret over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal være selv, med termin nytårsaften har vi ikke lyst til at lave planer, så vi skal bare hygge med lækkert mad og måske lillepigen hvis hun kommer ud før tid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ud til nogle venner som bor way ude på landet. Tager zeus med for synes ikke han skal være alene.

Det er første gang jeg skal holde nytår med dem, så ved ikke lige noget som sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have sushi (eeeeeeeeeelsker sushi! :loveshower ) og fiiiiine alkoholfri drinks, bare manden og mig :kullerOg så skal vi NYDE roen (den er jo nok væk næste år ;)) og glo fjerner og bare hygge. :)

Vi skal være hjemme 'bare' os tre :)

Det var da egentlig en god ide :) Vi har ikke snakket så meget om det hvad vi skal, men jeg kunne godt en aften i selskab med mine to ynglings.

pga vores ene hund der er bange for fyrværkeri vil jeg også helst være hjemme. og tvivler på vi har nogle venner der gider komme ud på landet til nytår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal op til min søster - hvor mine forældre og min anden søster også kommer... Det har været børnenes ønske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal være sammen med tre vennepar som vi har holdt nytår med de sidste par år. Så uddeligerer vi opgaverne så et par har forret med, et hovedret osv.

Et af parrene har også deres lille dreng med og så er vi to gravide... Så det plejer ikke blive et abegilde, men meget muntert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun de to små til jul så den 29.12 kører vi afsted med alle 5 børn til Weissenhaeuser. Vores unger er kæmpe vandhunde og deres vandland skulle være fantastisk (Lalandia x 5).

Nytårsaften får ungerne julegaver (de var jo hos deres andre forældre juleaften) så aftenen ikke bliver så lang. Tror dog kun det er de to store der holder sig vågne til midnat. Jeg går nok i seng med de små ;)

Vi glæder os vildt meget - faktisk mere til nytårsferien end til juleaften.

Jeg har altid hadet nytårsaften, gået tidligt i seng og holdt mig fra fester. Min barndom var præget af en meget fuld far, min ungdom af fester der altid endte med at sidde og tude på en kantsten over skænderier, dumme kærester eller lignende, så som voksen valgte jeg den lette udvej - at gå tidlig i seng og vågne frisk op i det nye år :)

Men i år er det altså ungernes (og også min - jeg ELSKER vandland ;)) nytårsferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER