Trumpf

Nytårsaften - hvad skal I?

61 indlæg i dette emne

Vi skal op til et vennepar og deres to børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal ud til et vennepar og deres 3-årige datter :) Glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager på skiferie bare os 3 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal for en gangs skyld bare være hjemme. Vi flytter til Danmark om 1 1/2 uge, så julen går med udpakning og jeg er helt sikker på at hele familien vil have godt af en hyggelig aften med god mad HJEMME i vores nye hus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal være sammen med min mands to søskende og deres kærester. Vi holder ikke jul med hans storesøster, så det bliver hyggeligt at have en højtid med dem :) Så skal vi have god mad og god rødvin + cremant (eller jeg skal ikke, HVIS jeg er gravid). Det bliver rigtig hyggeligt.

Jeg er også en af dem, som ikke er den store nytårspige. Bevares, har haft rigtig sjove fester, men har godt nok også haft mange aftener, der bare ikke blev særlig sjove. Så de sidste par år, har vi virkelig sørget for at holde det så afslappet så muligt.

Forhåbentligt har vi en lille baby næste år - der regner jeg med, at vi tager med mine svigerforældre til Frankrig, hvor de har et hus og altid holder nytår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I år skal vi bare være manden og jeg.. Jeg er storgravid til den tid og har desværre ikke en særlig nem graviditet, så har derfor mest lyst til bare, at være hjemme og hygge med manden og nyde hinanden inden baby kommer.. :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt at så mange af jer siger BARE hjemme... Nogle af mine hyggeligste nytårsaftensminder har være minder om et nytår hjemme, med film, hygge, hatte, spil og hvad vi ellers har fundet på :)

Vi skal ud til et vennepar og deres knap 2 årige søn... Det er Claus' ven og kæreste og er lidt spændt, for herovre spiser man kålpølse... Men mon ikke jeg overlever ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun de to små til jul så den 29.12 kører vi afsted med alle 5 børn til Weissenhaeuser. Vores unger er kæmpe vandhunde og deres vandland skulle være fantastisk (Lalandia x 5).

Nytårsaften får ungerne julegaver (de var jo hos deres andre forældre juleaften) så aftenen ikke bliver så lang. Tror dog kun det er de to store der holder sig vågne til midnat. Jeg går nok i seng med de små ;)

Vi glæder os vildt meget - faktisk mere til nytårsferien end til juleaften.

Jeg har altid hadet nytårsaften, gået tidligt i seng og holdt mig fra fester. Min barndom var præget af en meget fuld far, min ungdom af fester der altid endte med at sidde og tude på en kantsten over skænderier, dumme kærester eller lignende, så som voksen valgte jeg den lette udvej - at gå tidlig i seng og vågne frisk op i det nye år :)

Men i år er det altså ungernes (og også min - jeg ELSKER vandland ;)) nytårsferie :)

Manden og jeg har holdt forlænget weekend dernede... og det er hyggeligt :) Så kan godt forstå i glæder jer...

Sjovt at så mange af jer siger BARE hjemme... Nogle af mine hyggeligste nytårsaftensminder har være minder om et nytår hjemme, med film, hygge, hatte, spil og hvad vi ellers har fundet på :)

Vi skal ud til et vennepar og deres knap 2 årige søn... Det er Claus' ven og kæreste og er lidt spændt, for herovre spiser man kålpølse... Men mon ikke jeg overlever ;)

UHMMMMM Grønlangkål, kålpølser og kogt flæsk.. se DET er minder om mine nytårsaften da jeg var barn... - nu må jeg nøjedes med at spise det andre tider på året.. og få gange (manden syntes ikke det er fest måltid)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre skal vi være hjemme kun os fire. Manden er ikke til det vilde party - hellere hygge med børnene hjemme i vanlige omgivelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har hotellet fuld af gaester og holder nytaarsaften med fin buffet, gode vine(ikke mig), musik pg champagne(ogsaa mig). Paa en maade er det jo ogsaa "bare hjemme", men med en masse gaester, som kommer igen hvert aar til nytaar. Saa naar skotterne, libaneserne og de skoere italienere viser sig, er det igen tid til en god fest. Jeg starter hjemme, hvor jeg goer mig fin og faelder en taare til dronningens nytaarstale og "Vaer Velkommen Herrens Aar". Saa indtages det dejlige maaltid sammen med gode mennesker. Over midnat styrter min mand ned i haven og skyder nytaarsskyts af. Derefter spiller musikken op til dans :balloon

Jeg har holdt et brag af et millenium 2000 i Berlin og egentlig altid haft en dejligt, smaahoejtidelig nytaarsaften i fint toej, saa det holder jeg fast i ogsaa i aar, hvor Bettenok endnu er i maven. Jeg elsker Champagne og efter en dejlig middag og masser af vand, saa er jeg bevilget et lille glas af de gyldne draaber :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder nytår hjemme hos os selv sammen med fire andre. Det er faktisk første gang jeg skal holde nytår sammen med min mand, så det glæder jeg mig lidt til at prøve... Vi dækker op til det helt store med galla tøj og treretters middag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal være hjemme sammen med min rigtig søde veninde og hendes mand... De har 3 børn med, så der er nok at lege med :) Det bliver super hyggeligt og samtidig stille og roligt... Glæder mig meget :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når klokken er slået 12, så er planen at vi rykker udendørs i svigerforældrenes spa og drikker champagne og ser fyrværkeri :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når klokken er slået 12, så er planen at vi rykker udendørs i svigerforældrenes spa og drikker champagne og ser fyrværkeri :yiepie

MISUNDELSE!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når klokken er slået 12, så er planen at vi rykker udendørs i svigerforældrenes spa og drikker champagne og ser fyrværkeri :yiepie

Enig med Myliona - det er da genialt :super Er SLET ikke misundelig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når klokken er slået 12, så er planen at vi rykker udendørs i svigerforældrenes spa og drikker champagne og ser fyrværkeri :yiepie

Se, DET er at fejre nytaar :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal hjem til vores vennepar som har 2 børn så vi bliver ialt 3 børn og 4 voksne. vi skal bare spise en masse god mad og så skal de børn der kan holde sig vågne se fyrværkeriet og så er den aften slut. :D glæder mig til en stille og hyggelig nytårs "fest" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager i sommerhus sammen med et hold venner og deres unger. Vi har ikke været der siden i sommers det er sgu da pinligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MISUNDELSE!!!

Enig med Myliona - det er da genialt :super Er SLET ikke misundelig :P

Se, DET er at fejre nytaar :balloon

Ja, det er lidt luksus :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt at så mange af jer siger BARE hjemme... Nogle af mine hyggeligste nytårsaftensminder har være minder om et nytår hjemme, med film, hygge, hatte, spil og hvad vi ellers har fundet på :)

Vi skal ud til et vennepar og deres knap 2 årige søn... Det er Claus' ven og kæreste og er lidt spændt, for herovre spiser man kålpølse... Men mon ikke jeg overlever ;)

Nu skrev jeg også 'bare', men glæder mig rigtig meget :) Vi har været os selv de sidste år og det er super hyggeligt :) Og glæder mig meget til i år, nu hvor Tilde er det ældre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når klokken er slået 12, så er planen at vi rykker udendørs i svigerforældrenes spa og drikker champagne og ser fyrværkeri :yiepie

Fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skrev jeg også 'bare', men glæder mig rigtig meget :) Vi har været os selv de sidste år og det er super hyggeligt :) Og glæder mig meget til i år, nu hvor Tilde er det ældre ;)

Var slet ikke for at klandre nogen...bed bare mærke i at mange sagde BARE som om de skal nøjes med... er mere en undren om det er det man føler... Vi skal jo heller ikke noget VILDT i år, men det passer mig egentlig ok og så kan jeg også lære Claus' venner lidt bedre at kende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :loveshower

Ja, jeg glæder mig også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten ville gerne at vi gjorde som sidste år. Tog ind til Århus og spiste, så besøgte hans far, som bor derude, så til Grenå til min mor og til sidst til hans mor i Ebeltoft hvor vi også bor. Men jeg er gravid og orker ikke bruge min aften i en bil.

Så jeg håber vi i stedet laver noget lækkert mad. Tænker rejecocktail til forret, ovnbagte kartofler med lækker bøf eller steg til, til hovedret og til dessert blødende hjerter.

Men det vil nok bare ende med at blive os to. Jeg orker ikke at skulle nogen steder, og vil ikke forlange at nogen skal sidde hos os. Men kæresten har fået buddet om at tage ud til nogle venner hvis han havde lyst, for jeg falder sikkert tidligt i søvn, men det ville han vidst ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når klokken er slået 12, så er planen at vi rykker udendørs i svigerforældrenes spa og drikker champagne og ser fyrværkeri :yiepie

Blærerøv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER