Girl Next Door

Hjælp til valg af briller

30 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Jeg har brug for jeres hjælp til valg af briller:

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes 3 :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes 1 ;) Og hvor klæder briller dig rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes helt klart nr 1 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes at nr. 3 klæder dit ansigt rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vakler mellem 1 og 3- men tænkte med det samme "Wauuuu hvor ser det godt ud" ved nr. 1 :) Du har bare ansigtet til at bære de briller jeg hurtigt kasserer - snyd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer for 1 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vakler mellem 1 og 3- men tænkte med det samme "Wauuuu hvor ser det godt ud" ved nr. 1 :) Du har bare ansigtet til at bære de briller jeg hurtigt kasserer - snyd ;)

Helt det samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vakler selv mellem nr 1 og nr 3

Nr 1 har en pæn farve og facon, men er lette og "skrøblige" og jeg er typen der bare smider dem hvis ik jeg lige orker at have dem på ;) Nr 1 er også de billigste (af nr 1 & 3)

Nr 3 er (i mine øjne) klassiske, er mere robuste og har pæne stænger. Og så er de jo chanel, hvilket jeg bare ææææælsker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mest til nr. 3 - men nr. 1 er altså også fin :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nr. 1 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klart nr.1 :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med nr. 3..... De er så fine til dit ansigt synes jeg! Jeg synes nummer 1 virker lidt for umm.... Børnebriller agtige... (sorry, men det er min ærlige mening :blush ) og så ville jeg personligt blive træt af røde briller i længden.....

Og så lige en kompliment til ansigtet bag brillerne..... (og profilen) Du ser jo brandgodt ud :whistling (mit bedste bud på en smiley der pifter :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at en bestemt farve er noget man bliver træt af i længden. Især når jeg faktisk aldrig går i rød :rolleyes

Jeg takker mange gange for de søde ord, bliver jo helt forlegen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klart på nr 1 - er slet ikke vild med 2 og 3... Og så vil jeg give TroldeMor ret - hvor ser du godt ud! (og OVERHOVEDET ikke som jeg havde forestillet mig - du skal være mørkhåret!! :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klart på nr 1 - er slet ikke vild med 2 og 3... Og så vil jeg give TroldeMor ret - hvor ser du godt ud! (og OVERHOVEDET ikke som jeg havde forestillet mig - du skal være mørkhåret!! :D)

Jeg er mørkhåret i virkeligheden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad klart nummer 1

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klart på nr 1 - er slet ikke vild med 2 og 3... Og så vil jeg give TroldeMor ret - hvor ser du godt ud! (og OVERHOVEDET ikke som jeg havde forestillet mig - du skal være mørkhåret!! :D)

Haha - jeg var også overbevist om, at du var mørkhåret! Måske pigen på avatarbilledet snyder?! :D

Jeg stemmer også for nr. 1 men mest pga. formen. Jeg synes nr. 3 er fine, men lige voldsomme nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - jeg var også overbevist om, at du var mørkhåret! Måske pigen på avatarbilledet snyder?! :D

Jeg stemmer også for nr. 1 men mest pga. formen. Jeg synes nr. 3 er fine, men lige voldsomme nok.

Jeg er skam også mørkhåret i virkeligheden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh ja, så skægt at se hinanden, når man ikke bruger sit eget ansigt som profilbillede :)

Stemmer i koret med 1 og 3 - de sidste er dog nok dem, der kan gå til alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brille 1 kan jeg bedst lide til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nummer brille #1 er flottest til dig!

Nr. 2 synes jeg er for grov og formen forstyrrer dit ansigt lidt. Nr. 3 kan du ogsaa sagtens baere, men jeg fastholder nu nr. 1, som jeg synes giver dig lidt mere :gp

Mine briller er ogsaa roede, og det er jeg altsaa ikke blevet traet af :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nr. 1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er ked af at sige det, men nu spørger du.. jeg synes 1 og 3 er for store til dig, de dækker for meget af kinderne, synes jeg. og nr. 2 og er for "hård". Jeg ville nok vælge nogle i størrelsen som nr. 2, men knap så kraftigt stel, det ville klæde dit ansigt langt mere. Jeg synes lidt at de 3 briller kommer med dig og ikke at du kommer med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER