Jane Doe

TERMINSLISTE AUGUST 2012

198 indlæg i dette emne

Kan jeg blive rettet til d. 19.08.2012 da min termin idag er blevet fastsat ved NF scanning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så vil jeg da lige komme med lidt opdat.. Jeg var i dag til NF og det gik da godt lige bortset fra at det første hun siger er at der er to... Det var så slet ikk planen, men men det må vi så tage med.. Ellers så alt fint ud og venter nu enæggede tvillinger.. Som ser ud til at være friske og raske..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da lige komme med lidt opdat.. Jeg var i dag til NF og det gik da godt lige bortset fra at det første hun siger er at der er to... Det var så slet ikk planen, men men det må vi så tage med.. Ellers så alt fint ud og venter nu enæggede tvillinger.. Som ser ud til at være friske og raske..

Ej hvor fedt. Det var mit største ønske. Men også noget af en opgave. Tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg blive rettet til d. 19.08.2012 da min termin idag er blevet fastsat ved NF scanning :loveshower

Tillykke med veloverstået NF skanning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da lige komme med lidt opdat.. Jeg var i dag til NF og det gik da godt lige bortset fra at det første hun siger er at der er to... Det var så slet ikk planen, men men det må vi så tage med.. Ellers så alt fint ud og venter nu enæggede tvillinger.. Som ser ud til at være friske og raske..

Ej hvor er det spændende med tvillinger, tillykke! og dejligt at de ser fine ud :)

Ja, det er jo noget af en opgave med tvillinger, men hvor må det samtidig bare være fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da lige komme med lidt opdat.. Jeg var i dag til NF og det gik da godt lige bortset fra at det første hun siger er at der er to... Det var så slet ikk planen, men men det må vi så tage med.. Ellers så alt fint ud og venter nu enæggede tvillinger.. Som ser ud til at være friske og raske..

Ej hvor Bonus :bd :bd men stadig lige en omvæltning :loveshower Tjah jeg ville nok også blive forskrækket hvis vi havde fået at vide der var 2 men i skal da nok klare den !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Note til mig selv: OPDATERET! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25.august

Kawon - Kolding Sygehus - Venter en overraskelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan tilføje at jeg venter en pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan tilføje at jeg venter en pige :)

Ej altså tillykke Maria med en lille dejlig tøs :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdateret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min termin er blevet ændret igen ;)

Den endelige termin siger 28 august :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er min termin også blevet flyttet igen igen. Efter "små"blødninger er jeg blevet tryghedsscannet, alt så heldigveis fint ud og JM vurderer terminen til at hedde d. 19 august!! Så nu behøver den heller ikke ændre sig mere!!

Pr. 1 juni flytter vi til Silkeborg, så skal have ændret fødested.. Hedder det ikke Viborg, mener ikke Silkeborg har fødeafdeling længere..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdateret!

Så er min termin også blevet flyttet igen igen. Efter "små"blødninger er jeg blevet tryghedsscannet, alt så heldigveis fint ud og JM vurderer terminen til at hedde d. 19 august!! Så nu behøver den heller ikke ændre sig mere!!

Pr. 1 juni flytter vi til Silkeborg, så skal have ændret fødested.. Hedder det ikke Viborg, mener ikke Silkeborg har fødeafdeling længere..?

Jeg ved intet om sygehuse i Jylland :rolleyes Så du må gerne lige opdatere, når du ved, præcis hvor du skal føde. Så tilføjer jeg det listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan så fortælle at jeg venter en lille dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan så fortælle at jeg venter en lille dreng :loveshower

Nøj tillykke med lille babyboy :-) var du med til at gætte under anden tråd og hvis ja gættede du så rigtig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :loveshower

Jeg har faktisk hele tiden troet at det blev en pige, men efter NF var der noget der sagde mig at det nok blev en dreng (har ingen anelse om hvorfor jeg pludselig troede det) :P

Så min første indskydelse var ikke rigtig ;)

Men jeg havde da ogs garderet mig godt ved at gætte på begge køn, så ku jeg jo ikk andet end at få ret på ét eller andet tidspunkt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev min termin også rykket et par dage til 26. august.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt ny..

Er 1.gangs gravid og venter en. Har termin d.20.aug. og skal føde på Skejby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til Stine :) Håber du får det hyggeligt herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have A.K (o:

Hvor er det fedt med et terminsforum for "augustfødende"! Det er jo meget lettere at identificere sig med hinanden og spændende at følge udviklingen hos andre; Strækmærker, bækkenløsning, det første spark, vægtøgning, plukveer osv.

Er jeg mons tro den yngste herinde? Jeg er 24år og ret uerfaren hvad angår graviditet. Har det helt fantastisk, så jeg er på ingen måde blevet afskrækket (Endnu).

Glæder mig til at følge jer allesammen til målet :)

//Stine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have A.K (o:

Hvor er det fedt med et terminsforum for "augustfødende"! Det er jo meget lettere at identificere sig med hinanden og spændende at følge udviklingen hos andre; Strækmærker, bækkenløsning, det første spark, vægtøgning, plukveer osv.

Er jeg mons tro den yngste herinde? Jeg er 24år og ret uerfaren hvad angår graviditet. Har det helt fantastisk, så jeg er på ingen måde blevet afskrækket (Endnu).

Glæder mig til at følge jer allesammen til målet :)

//Stine

heeei Stine, og velkommen! Jeg kan fortælle dig at jeg er 23 og vi har en sofie på 20 herinde også :) det er dejligt med nogle stykker på ens egen alder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdateret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have A.K (o:

Hvor er det fedt med et terminsforum for "augustfødende"! Det er jo meget lettere at identificere sig med hinanden og spændende at følge udviklingen hos andre; Strækmærker, bækkenløsning, det første spark, vægtøgning, plukveer osv.

Er jeg mons tro den yngste herinde? Jeg er 24år og ret uerfaren hvad angår graviditet. Har det helt fantastisk, så jeg er på ingen måde blevet afskrækket (Endnu).

Glæder mig til at følge jer allesammen til målet :)

//Stine

Jeg er 22, så du er ikke yngste høne i hænnsegården. Både Sofie og Unicorn (mener jeg) er en smule yngre :) Og velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have A.K (o:

Hvor er det fedt med et terminsforum for "augustfødende"! Det er jo meget lettere at identificere sig med hinanden og spændende at følge udviklingen hos andre; Strækmærker, bækkenløsning, det første spark, vægtøgning, plukveer osv.

Er jeg mons tro den yngste herinde? Jeg er 24år og ret uerfaren hvad angår graviditet. Har det helt fantastisk, så jeg er på ingen måde blevet afskrækket (Endnu).

Glæder mig til at følge jer allesammen til målet :)

//Stine

Som de to andre piger ogs har skrevet så er du ikke den yngste herinde ;)

Jeg er ret sikker på jeg er den yngste, jeg er kun 20 :whistling :P

Så vi er da nogen stykker herinde der er i starten af 20'erne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER