Jane Doe

TERMINSLISTE AUGUST 2012

198 indlæg i dette emne

JEG ER HER, JEG ER HER :loveshower :loveshower

venter stadigvæk på en tydelig streg, men altså den er der, det er jeg ikke i tvivl om! så nu vil jeg også være med herinde :D

så det bliver: 21. August - Fru Holden - Esbjerg sygehus - forventer et rigtigt menneskebarn :baby1

Velkomment til gruppen :balloons Du er hermed sat på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hopper ogs lige med her - har regnet mig frem til at jeg må have termin omkring d. 17. august :)

Sofiee - Randers sygehus (regner jeg med) - Venter en ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg ikke komme på den 15.? Jeg er ikke sikker på min termin endnu, men den er deromkring, så hvis den kan blive rettet senere, vil jeg meget gerne på listen :7himmel

Det bliver nok Hillerød sygehus, og vi venter en overraskelse :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

termin 16. aug 2012

Aalborg sygehus

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Er helt ny bruger af denne side. Vil gerne være med i terminsgruppe august 2012

Termin 16. august 2012

Aalborg sygehus

;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper ogs lige med her - har regnet mig frem til at jeg må have termin omkring d. 17. august :)Sofiee - Randers sygehus (regner jeg med) - Venter en ?

Du er sat på :)

Kan jeg ikke komme på den 15.? Jeg er ikke sikker på min termin endnu, men den er deromkring, så hvis den kan blive rettet senere, vil jeg meget gerne på listen :7himmelDet bliver nok Hillerød sygehus, og vi venter en overraskelse :yay

Du og andre er altid velkommen til at komme med rettelser til termin osv. Bare sig til, så skal jeg nok ændre det :) Indtil videre er du sat på d. 15. :)

HejEr helt ny bruger af denne side. Vil gerne være med i terminsgruppe august 2012Termin 16. august 2012Aalborg sygehus;-)

Du er også sat på, og velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på den 27 august - Føde sted hemmeligt - venter en krudtugle

Vi ved endnu ikke, om vi skal vide kønnet.. Tror dog vi ender med at få det af vide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 august - forhåbentligt :) regner med viborg sygehus

Og vi glæder os!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op vi er 20! er det ikke mange? lol_hitting.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det er helt vildt mange!!!!

Dejligt :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Somummy

Viborg Regionshospital

17. August efter egne beregninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det er helt vildt mange!!!!

Dejligt :7himmel

hihi ser det ikke ud som om vores ticker-baby er vokset lidt??.. den er så cool

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hihi ser det ikke ud som om vores ticker-baby er vokset lidt??.. den er så cool

Jo en lille smule :)

Den er nemlig rigtig sej :P

Glæder mig til den kommer til at ligne en baby mere, ved ikke rigtig hvad der er hoved og hale :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hihi ser det ikke ud som om vores ticker-baby er vokset lidt??.. den er så cool

Forresten fedt vi følges så meget ad :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten fedt vi følges så meget ad :hurra

ja! i like :D og det ligner jo mest en lille tyk orm.. hihi det bliver dejligt med noget genkendeligt! Kiss.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med...

Holbæk sygehus d.13 august :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommentil :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej:) jeg vil os gerne på her, jeg har vidst termin omkring den 13 august:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Katrine Tangaa - Termin d. 22.08.2012 - Svendborg Sygehus - Venter en ?

Termin kan ændre sig, efter min 12 ugers scanning, da jeg har meget uregelmæssig cyklus :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh Så har vi været til scanning i dag (har været i fertilitetsbehandling) og der er en lille en og den lever!!!! :)

Det var så stort at se det lille hjerte slå :) den er kun 1 cm stor så min termin er ændret til d. 20. august hvilket er min mors fødselsdag :)

I øvrigt har vi været ved læge, hvor vi fik at vide at der i praksis ikke er noget valg, vi skal føde på Svendborg sygehus, det var også det jeg hældte til, men så er det jo på plads ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh Så har vi været til scanning i dag (har været i fertilitetsbehandling) og der er en lille en og den lever!!!! :)

Det var så stort at se det lille hjerte slå :) den er kun 1 cm stor så min termin er ændret til d. 20. august hvilket er min mors fødselsdag :)

Tillykke tillykke. Det er så vild en oplevelse at de det lille hjerte banke derudaf.

I øvrigt har vi været ved læge, hvor vi fik at vide at der i praksis ikke er noget valg, vi skal føde på Svendborg sygehus, det var også det jeg hældte til, men så er det jo på plads ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den 26 aug på vores bryllupsdag... Hihi.... Det bliver hillerød sygehus...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh Så har vi været til scanning i dag (har været i fertilitetsbehandling) og der er en lille en og den lever!!!! :)

Det var så stort at se det lille hjerte slå :) den er kun 1 cm stor så min termin er ændret til d. 20. august hvilket er min mors fødselsdag :)

I øvrigt har vi været ved læge, hvor vi fik at vide at der i praksis ikke er noget valg, vi skal føde på Svendborg sygehus, det var også det jeg hældte til, men så er det jo på plads ;)

Lidt sjovt, du har termin d. 20 august og jeg den 22 august, begge på Svendborg Sygehus ... lille verden :) Og jeg er oprindeligt fra Østfyn :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til scanning i dag, og der stod jeg var 7+5 (mod mit oprindelige 7+2) så det kan godt ske jeg skal ha' ændret terminsdatoen et par dage - HELDIGVIS i den rigtige retning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi sørme oppe på 25 stk. her i august. Vildt nok :glad :glad :glad Håber alle har det godt og er kommet fint ind i det nye år.

Jane Doe - vil du opdatere? :rolleyes

Jeg vil gerne opdateres til helt sikkert kun at vente en :-) Og spunken skal fødes på Herlev sygehus. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER