Little Miss

Bims

22 indlæg i dette emne

Undskylder på forhånd. Har brug for at komme af med noget damp........

Jeg er ved at blive fuldstændig bims :wacko

Har været afsted idag for at få taget endnu en blodprøve for tjek af HcG niveauet. Dette er nu 3. gang og de to andre gange har min gyn skrevet retur til mig omkring kl. 14.00.

Kl. er nu 15.35 og tankerne bliver mørkere og mørkere. Er sikker på at der er noget galt og det er derfor hun ikke har skrevet. At hun venter på et øjeblik hvor hun får tid til at ringe og fortælle mig de dårlige nyheder. Det er er tortur :prik

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Sidder på arbejdet og venter på at kunne tage ned og træne om et par timer :8: .

Lortedag :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber du snart får svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan forstå på dig at det er noget at bekymre sig over, så håber da at du snart får et positivt svar! :kram

Men må jeg spørge hvad det er for noget - HcG niveauet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan forstå på dig at det er noget at bekymre sig over, så håber da at du snart får et positivt svar! :kram

Men må jeg spørge hvad det er for noget - HcG niveauet?

Jeg har ikke helt så meget styr på alle detaljerne endnu. Det er stadig meget nyt alt det her :rolleyes

Men HcG tallet er dit graviditetshormon. Dette skulle gerne stige - ihvertfald i starten. Fordi jeg har været i behandlingsforløb har jeg fået taget blodprøve. Den første blodprøve viste et HcG tal på 43. Dette var meget lavt og kunne betyde 2 ting.

1. Det var meget tidligt i graviditeten

2. At der var tale om en biokemisk graviditet. Dvs. der ikke er en normal moderkage - og intet foster.

Min anden blodprøve fik jeg i torsdags hvor mit HcG tal var steget til 195 så det var positivt. Men min gyn ville godt for en sikkerhed skyld have endnu en prøve idag. Og den afventer jeg nu.......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge gjorde det samme ved mig.. TORTUR!!!! Endte med at skrive 4-5 mails til hende... :whistling

Heldigvis havde hun bare travlt, og svaret kom et par timer senere end det plejede..

Dit tal er i øvrigt steget helt perfekt jo :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge gjorde det samme ved mig.. TORTUR!!!! Endte med at skrive 4-5 mails til hende... :whistling

Heldigvis havde hun bare travlt, og svaret kom et par timer senere end det plejede..

Dit tal er i øvrigt steget helt perfekt jo :loveshower

Synes bare de er meget lave i forhold til hvad jeg har læst andre steder.... Men håber du har ret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke helt så meget styr på alle detaljerne endnu. Det er stadig meget nyt alt det her :rolleyes

Men HcG tallet er dit graviditetshormon. Dette skulle gerne stige - ihvertfald i starten. Fordi jeg har været i behandlingsforløb har jeg fået taget blodprøve. Den første blodprøve viste et HcG tal på 43. Dette var meget lavt og kunne betyde 2 ting.

1. Det var meget tidligt i graviditeten

2. At der var tale om en biokemisk graviditet. Dvs. der ikke er en normal moderkage - og intet foster.

Min anden blodprøve fik jeg i torsdags hvor mit HcG tal var steget til 195 så det var positivt. Men min gyn ville godt for en sikkerhed skyld have endnu en prøve idag. Og den afventer jeg nu.......

øv håber du snart får et posetivt svar :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes bare de er meget lave i forhold til hvad jeg har læst andre steder.... Men håber du har ret

Det er "ligegyldigt" hvor lavt det er - bare for fordobler sig hver 2-3 dag... :) Og det har dit jo gjort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ventetid er aldrig sjovt, men jeg er sikker på, at der nok skal komme et positivt svar, og at hun bare har haft travlt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ventetid er aldrig sjovt, men jeg er sikker på, at der nok skal komme et positivt svar, og at hun bare har haft travlt :)

Præcis min tanke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha så kom svaret endeligt. Mit HcG tal er nu steget til 1550 :-) alt er fint og jeg skal ikke have taget flere blodprøver.

Jeg har nu fået tid til første skanning d.19/12. Dvs når jeg er 7 uger henne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha så kom svaret endeligt. Mit HcG tal er nu steget til 1550 :-) alt er fint og jeg skal ikke have taget flere blodprøver.

Jeg har nu fået tid til første skanning d.19/12. Dvs når jeg er 7 uger henne :-)

Tillykke med det flotte tal :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da et fantastisk fint tal :loveshower pyha lidt hårdt ved nerverne sådan at måtte vente, man kan rigtig nå at forestille sig alt muligt forfærdeligt brrr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig slutning.

Tillykke og jeg håber det bedste for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen. Nu vil jeg begynde at nyde denne her graviditet istedet for at gå rundt og være panisk :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii! Det var dejligt med et positivt svar :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk!! Det er jo en utrolig perfekt udvikling :loveshower :loveshower KÆMPE tillykke!

Glæd dig til at se hjerteblink i uge 7 - det er så fantastiske at se sin baby blinke til en :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk!! Det er jo en utrolig perfekt udvikling :loveshower :loveshower KÆMPE tillykke!

Glæd dig til at se hjerteblink i uge 7 - det er så fantastiske at se sin baby blinke til en :7himmel

Kan man allerede se hjerteblik der? Min mand sagde igår at han meget gerne ville med til ALLE skanninger men sagde til ham at det var først nødvendigt fra NF skanningen fordi det bare var en lille blob man kunne se :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man allerede se hjerteblik der? Min mand sagde igår at han meget gerne ville med til ALLE skanninger men sagde til ham at det var først nødvendigt fra NF skanningen fordi det bare var en lille blob man kunne se :-)

Man kan se hjerteblink allerede i uge 6 :) Min mand har været med til begge skanninger, og det har været en stor oplevelse, selvom det kun er en plet med en mørkere plet som blinker til jer :) Allerede i uge 8 kan man være heldig at se arme og ben bevæge sig :)

Jeg har vedhæftet et skanningsbillede fra min skanning da jeg var 6+3 :)

post-3333-088794500 1323168403_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, man kan se hjerteblink - nogen helt ned til uge 5 mener jeg faktisk.. Det KAN dog være man IKKE kan se hjerteblink i uge 7 - og det betyder ikke nødvendigvis noget dårligt, det kan bare være fordi det er svært at se der :)

Jeg var 7+3/4 da jeg blev scannet, og der viste der sig et meget synligt hjerteblink - vi kunne selv se det, uden hun viste os det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke det var dejligt at høre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar :loveshower

Tror manden er rimelig opsat på at komme med til alle skanninger. Så er det måske også nemmere for ham egentlig at fatte er der er en digenot der vokser inde i mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER