babyboy

HJÆLP?! Vi kan snart ik mere, hvad ska vi gøre?

28 indlæg i dette emne

Hjælp .. vores søn er 7 måneder og blir svøbt i dyne eller dynebetræk når han ska sove, så han ligger pakket ind og tæt .. det har vi måtte gøre siden han var tre uger gammel ... MEN nu orker vi det snart ik mere. Det er ik sjovt at sku gøre sådan, og holde ham godt fast hvis han blir rigtig sur .. hvad ska vi gøre?

Ville ønske vi ku ligge ham i sengen, og sige godnat og han så lagde sig til at sove..

Nogle der har gode råd og ideer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi svøbte også Elias lige fra spæd fordi han kom for tidligt, men han har siden selv kæmpet sig ud af det og har slet ikke lyst til at sove med dyne nu - han sparker det simpelthen af sig...

Bliver han sur, hvis i ikke svøber ham? Måske skulle i prøve at lægge ham i hans egen seng og lægge noget tæt op omkring ham, så den ikke virker så stor - måske ville han kunne lide det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han blir hidsig og græder non stop ... der ligger én dyne og deler sengen op så den ik virker så stor i forvejen ...

Han får også viklet sig fri nogle gange og så vågner han og græder, og så ska vi starte forfra..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I prøvet med en trygheds-sengerand?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i en voksi pose? den kunne i evt putte ham i

Ellers kan jeg på det kraftigeste anbefale en slynge vugge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også anbefale en vokseipose/drømmepose eller bare at proppe dynen godt tæt på ham, han skal jo gerne kunne røre sig lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har én sengerand .. voksi blir fire varmt for ham .. lige pt er der 14 grader på hans værelse, han blir puttet i dynebetræk .. og sveder stadig helt vildt .. han er så varm en dreng, det helt vildt ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blir sindsyg i hovedet af ham .. han vil ingenting.. kan ik få ham til at sove .. er ved ik blive vanvittig af ham .. har aller mest lyst til at forsvinde langt væk fra ham .. :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 jeg kan godt forstå dine frustrationer, kan dine mand/kæreste ikke tage over lidt, så du kan få fred, bare 15 min.?!??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke forstand på det med at svøbe men hvis jeg bare lige må sige at jeg virkelig godt kan forstå dig! Vi havde også STORE problemer med vores søn når han skulle sove. Det eneste jeg kan sige er at du skal vide det går over på et tidspunkt!!! Lige pludselig en dag sover han! Det her er bare en periode i skal igennem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også anbefale en slyngevugge. Min veninde, som lige har født, har fået en søvntyran og efter de fik en slyngevugge har det hjulpet rigtig meget på deres nattesøvn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en slyngvugge og den er guld værd. Men hvorfor ikke lade han græde og være tosset imens i sidder hos ham så han kan føle sig tryg. Bare slet mit indlæg hvis du ikke kan li at dit barn skal græde. Men det gjorde vi med der resultat at August bare ligger sig til at sove.

Men det har kostet tåre sved og kærlig tålmodighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige slå et slag for ULD...... Uld hjælper børnene af med varmen og holde på varmen... SÅ det er GENIALT til meget varme børn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste tager også over, men han kan heller ik :'(...

Han kan græde i flere timer hvis det er det han vil . han gir bare ik op ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste tager også over, men han kan heller ik :'(...

Han kan græde i flere timer hvis det er det han vil . han gir bare ik op ..

Ih hvor jeg kender det! Vi var helt ødelagte i over to år! Han kunne bare ikke falde i søvn og vågnede omkring 10 gange om natten hvor det hele startede forfra! I skal bare overleve denne tid og så skal det nok blive bedre!! Nu har vi en søn der elsker at blive puttet og sover hele natten. Jeg har desværre ingen gode råd for som sagt virkede intet for os. Det gik først over da han blev så gammel så man kunne snakke med ham og han kunne fortælle hvordan han havde det. Men har i fået tjekket hans ører? Nogle børn skriger om natten fordi de har ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogle bekendte, hvis søn også græd og græd og græd, så de var ved at gå ud af deres gode skind (ligesom I er). De endte med at tage ham til en behandler - og nu kan jeg ikke huske hvad sådan en hedder, men det kan en af jer andre garanteret. Det var ikke en kiropraktor men noget derhen ad. Det viste sig, at hans nakke var skæv så han gik til behandling og efter ret kort tid holdt han op med at græde.

Ved ikke om det muligvis kan være noget i den stil, som gør at han græder så meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ik noget med hans øre og han har været til én osteopat? Der er også noget der hedder kraniolog tror jeg? .. Der var også noget der ik var godt i hele hans ene side fordi håb havde ligget i spænd .. og det hjalp efter få gange ..

Folk siger at han rr tryghedsnarkoman og kan være det fordi han har haft kolik .. det er bare én stor kamp nu, da han blir større, stærkere og meget mere stædig ...

Forleden ville han ikke sove .. min kæreste fik ham så til det, men han vågnede efter ti min .. så måtte jeg tage ham .. han skreg og vred sig som én sindsyg, ku næsten ik holde ham .. måtte "mase" ham lidt sammen, holde ham stramt og fast ind til mig, hvor han så overgav sig efter én time .. var tudefærdig .. det var skrækkeligt at sku gøre sådan ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liva var kolik barn

3 mdr med uafbrudt skrigen far kl 17-24 :boo

Jeg var til tider klar på at indlægge mig selv på den lukkede afdeling

Og vejen frem var slyngen til mig i dagtimerne og så slyngevuggen til om natten og til lurene - pyha en ro det gave os, det ér altså en forsøh værd

Og så få lige snakket med din sundheds plejerske så i er obs på at du ikke går ned med en efterfødsels reaktion

Masser af knus fra en der ved lige hvordan du har det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Syns bare han er stor til én slyngevugge ..

Sp'eren sagde det .. men det er altså kun når han er helt ekstrem ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syns bare han er stor til én slyngevugge ..

Sp'eren sagde det .. men det er altså kun når han er helt ekstrem ..

Hvor gammele r han?

Louie sov i slyngevugeg til han var 1½ år gammel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok ikke særlig rart hverken for den eller eller den anden :(

Har du prøvet at lægge ham i sengen og give han en flaske MME han kan ligge med og drikke af selv ??

Vi har slet ikke det problem, men Sofia vil rigtig gerne have en flaske med ind i hendes seng og falde i søvn på, men hun vil ikke have vi skal give hende den, hun vil ligge med den selv.. Vi tager en stofble og lægger den på og så lægger hun hovedet ud til siden og tømmer den og sover så..

Men husk altid lige at have et halvt øje på ham hvis han ligger alene med en flaske...

Håber det snart løser sig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, har ingen forstand på det, men hvor er det skrækkeligt for jer alle... Stakkels lillemand, håber han finder fred og ro og snart vil sove uden at græde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det hos jer ?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme ..

Kan ik gi ham én flaske han kan ligge med, for han leger bare med den ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER