Pada

tatoveringer

16 indlæg i dette emne

Hej derude :)

Er der andre end mig der går rundt med nogle flotte tatoveringer? De skal da næsten flashes her :)

Vi kan starte med min den nyeste:

Har i nogle flotte?

post-3446-085662100 1323018275_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er et par stykker mere:

post-3446-049777900 1323018554_thumb.jpg

post-3446-003119900 1323018567_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nix :D overvejer dog at få en farverig stjernerække på håndleddet.

Min mand har begge børns navne + data på underarmene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh.. Jeg håber også min mand vil ha vores børns navne tatoveret engang.. :) Det er så fint :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh.. Jeg håber også min mand vil ha vores børns navne tatoveret engang.. :) Det er så fint :loveshower

Ja!! :) her er de, en time efter de blev lavet :) http://i.imgur.com/lVqff.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de er flotte!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke nogen, men er nysgerrig efter hvad der står på din nyeste? :) Jeg kan ikke helt læse det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ingen men overvejer at få lavet to små hjerter et for hvert af mine børn. Min mand får en i julegave med ungernes navne og datoer. Men der er en tråd i billeder af rigtig mange :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, den ku jeg ikke finde! :) Den må jeg lige kigge :)

Fedt med de to hjerter - jeg har selv to hjerter på min ene fod.. Og skønt med julegaven til manden. Jeg ÆÆÆÆÆLSKER når mænd får deres børns navne osv tatoveret :)

Barbamama: Der står "At the touch of love, everyone becomes a poet".. Og nej, det er ikke nemt at læse - slet ikke når det står spejlvendt på billedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv indehaver af 7 stks indtil videre. Er igang med at finde ud af hvordan jeg får noget med mine børns navne på, men er lidt kræsen :)

Har en stor engel som skal på ryggen når jeg.engang får penge til det. Fik den special tegnet af en art designer på mit gamle arbejde og den symboliserer min kamp so far.

Skal snart ha lavet 4 små mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil altså bare sige, at der er en lignende tråd under forumafdelingen med billeder af andet end børn/babyer og scanningsfotos ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 3 tatoveringer... Og jo længere tid der går, jo mere tænker jeg "hvorfor gjorde jeg dog det". Det er især blevet slemt de sidste 1-2-3 måneder... Måske fordi min kæreste ikke bryder sig om hverken piercinger eller tatoveringer. Har også taget min piercing ud!! :rolleyes Og den HAR jeg fortrudt jeg fik - fedt at rende rundt med "et hul" i læben nu. NOT.

Tatoveringerne er utrolig flotte, og betyder allesammen noget specielt og unik for mig - og det er også den eneste grund til jeg ikke får dem fjernet.... Men kunne jeg gå tilbage i tiden, havde jeg ikke fået lavet dem :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 3 tatoveringer... Og jo længere tid der går, jo mere tænker jeg "hvorfor gjorde jeg dog det". Det er især blevet slemt de sidste 1-2-3 måneder... Måske fordi min kæreste ikke bryder sig om hverken piercinger eller tatoveringer. Har også taget min piercing ud!! :rolleyes Og den HAR jeg fortrudt jeg fik - fedt at rende rundt med "et hul" i læben nu. NOT.

Tatoveringerne er utrolig flotte, og betyder allesammen noget specielt og unik for mig - og det er også den eneste grund til jeg ikke får dem fjernet.... Men kunne jeg gå tilbage i tiden, havde jeg ikke fået lavet dem :whistling

Hvad er det så for nogle tatoveringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en tatovering med min søster - det er to hjerter, bundet sammen af et evighedstegn. Det symboliserer ligesom at ligemeget hvad, er vi altid bundet sammen af kærlighed.. Det er den som betyder allermest for mig, men også den der er mest synlig - det sidder lige ved albuen.

Så har jeg et 13 tal, som er mit yndlingstal - det er den jeg er mest træt af, fordi den er lidt.. Ligegyldig :whistling

Den sidste fik jeg på et tidspunkt hvor jeg kæmpede rigtig meget med mange ting, og det er Jesus, med rosenkrans - den er dog abstrakt, så mange kan slet ikke se at det forestiller noget - Den er fed nok, og i svære tider er det rart at vide at Jesus altid kigger med fra min skulder..

Tror det meste hænger sammen med at min kæreste ikke bryder sig om tatoveringer, og at jeg ved at han ville synes jeg var pænere uden - også er jeg med tiden bare begyndt at synes de er lidt ligegyldige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den anden tråd er HER og efter det mig der oprettede den anden så ja jeg har også et par stykker.. 4 indtil videre.. men langt langt langt fra færdig.. det eneste der holder mig tilbage er penge.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en tatovering med min søster - det er to hjerter, bundet sammen af et evighedstegn. Det symboliserer ligesom at ligemeget hvad, er vi altid bundet sammen af kærlighed.. Det er den som betyder allermest for mig, men også den der er mest synlig - det sidder lige ved albuen.

Så har jeg et 13 tal, som er mit yndlingstal - det er den jeg er mest træt af, fordi den er lidt.. Ligegyldig :whistling

Den sidste fik jeg på et tidspunkt hvor jeg kæmpede rigtig meget med mange ting, og det er Jesus, med rosenkrans - den er dog abstrakt, så mange kan slet ikke se at det forestiller noget - Den er fed nok, og i svære tider er det rart at vide at Jesus altid kigger med fra min skulder..

Tror det meste hænger sammen med at min kæreste ikke bryder sig om tatoveringer, og at jeg ved at han ville synes jeg var pænere uden - også er jeg med tiden bare begyndt at synes de er lidt ligegyldige...

Ej det gør mig lidt harm. Han er jo sammen med dig fordi han elsker dig som den du er. Det må da være med tatoveringer und alles :)

Det ville da være det samme som han ville ha du skulle ha nye bryster eller tabe dig, så du passer bedre til hans billed.

De er en del af dig og det må han leve med :)

Min kæreste er heller ikke så meget til tatoveringer men han ved godt at jeg ikke er færdig endnu. Hvis han ikke kan leve med at jeg har mine holdninger og bruger min krop som jeg vil, så er han ikke den rette uanset hvor meget jeg elsker ham.

Det har jeg lært fra et rigtig øv forhold hvor jeg blev holdt psykisk nede

:knus2

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER