fynboen

Vel overstået scanning

7 indlæg i dette emne

Vi har været nede og blive scannet i dag fordi min start BMI var på 27, så blev vi tilbudt en vægtscanning... Det var rigtig dejligt at se junior igen og hende som scannede os var rigtig tilfreds... :loveshower Det hele var som det skulle være og hun skønnede den til at veje ca. 1700 g. Den havde hovedet nedad, men hun kunne ikke se på scanningen om den havde lagt sig ned i bækkenet, så det skulle jeg snakke med min jordemoder om. Da vi var lige ved at være færdig med at blive scannet spurgte kæresten om vi kunne se kønnet og hun gik i gang med at kigge... Hendes bud var at det er en lille pige... Vi blev vældig glade begge to, for det er hvad min papsøn hele tiden har sagt det bliver... Vi tør dog ikke sige noget til ham endnu, for hvis det nu bliver en dreng, så ville han måske blive skuffet...

Da vi var blevet scannet skulle vi så ind og snakke med en læge som skulle se på de data som scanningen havde vist og han var også vældig tilfreds med det hele... Han kiggede så i min journal og kunne jo se jeg har epilepsi og sagde så til mig at jeg skulle til Odense og føde... Jeg har hele tiden fået af vide jeg sagtens kunne føde i Svendborg... Tankerne fløj bare igennem hovedet på mig, for jeg har hele tiden set frem til at skulle føde i Svendborg... Lægen ville så lige snakke med en overlæge om det og da han kom tilbage, sagde han så at jeg var nødt til at føde i Odense... Jeg brød sammen og kæresten kiggede på mig og fattede ikke en skid.. Jeg kunne heller ikke selv forklare grunden til jeg brød sammen,men tror bare det er fordi jeg har opsat mig selv på jeg kunne klare det i Svendborg og fordi at jeg ved i Svendborg må kæreste blive sammen med os hele tiden, det må de så vidst jeg ikke i Odense...

Skal nok bare lige vænne mig til tanken, for det skal jo nok gå det hele.. De er jo også dygtige i Odense og får jo også børn til verden hver eneste dag... Men det gjorde mig bare lige ked af det i det øjeblik... Og så er der bare langt fra Langeland til Odense, når man ligger med veer :( Men hva, det skal nok gå det hele...

Skulle bare lige ud med min tanker, for tror ikke kæresten helt forstår mig...

Håber ikke indlægget blev for rodet, men tak fordi du gad og læse det... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke noget, at de pludselig ændrer besked om fødested. Vil give dig ret i, at der en meget langt fra Langeland til Odense med veer. Har selv boet på langeland.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget, at de pludselig ændrer besked om fødested. Vil give dig ret i, at der en meget langt fra Langeland til Odense med veer. Har selv boet på langeland.

Ja jeg er så sur påd et danske sygehus væsen... Men det er due på epilepsiklinikken de har klokket i det...for det er åbenbart en regel som er blevet lavet inden for det sidste halve år... så jeg skal have fat i dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det var da godt nok sent de fandt ud af det.. Kan godt forstå du har brug for tid til at omstille dig til de nye facts. Det er da også trælst at skulle køre så langt med veer, men hva der er jo en grund til at de vil have dig derhen.. Så på den måde er det jo godt med så stort et sygehus. Tror bare lige du skal have tid til at sluge pillen.

Og det er da en lille drillespire i har jer når den ikke vil give et endegyldigt svar på kønnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det var da godt nok sent de fandt ud af det.. Kan godt forstå du har brug for tid til at omstille dig til de nye facts. Det er da også trælst at skulle køre så langt med veer, men hva der er jo en grund til at de vil have dig derhen.. Så på den måde er det jo godt med så stort et sygehus. Tror bare lige du skal have tid til at sluge pillen.

Og det er da en lille drillespire i har jer når den ikke vil give et endegyldigt svar på kønnet.

¨Ja skal lige have tid til at sluge det...Jeg synes godt nok ejg har været rimelig langt i dag pga det, men det kan jo ikke nytte noget...Som du sgier, så er der jo en grund til de ikke vil tage mig i Sevndborg... Og som kæresten og ejg vi snakkede om, så kan de jo ike gøre ved det ende på svangreklinikken, det er jo epilepsiklinikken der har klokket i det...og det kan virkelig pisse mig af...

Ja det er en lille drillepind, men tror hun får ret i at det bliver en pige, har ejg haft på fornemmelsen hele tiden... Men nu må vi se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den fine scanning :)

Kan godt forstå du blev ked af den besked om sygehus skift... Når man har sat næsen op efter noget så skal man lige ha lov til at synke nyheden.. Du skal nok få en fin fødsel uanset hvad :) Og jeg er meget spændt på om det virkelig er en lille prinsesse der kommer til verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den fine scanning :)

Kan godt forstå du blev ked af den besked om sygehus skift... Når man har sat næsen op efter noget så skal man lige ha lov til at synke nyheden.. Du skal nok få en fin fødsel uanset hvad :) Og jeg er meget spændt på om det virkelig er en lille prinsesse der kommer til verden :)

Ja det er vi også meget spændt på... Kæresten strålede ihvertfald da hun sagde det, så jeg tror han glæder sig rigtig meget hvis det bliver en pige.. Ikke fordi han blvier også glad hvis det blvier en dreng, men kunen bare se på ham at det var hans ønske at få en pige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER