Bed

Er så småt begyndt at tælle

15 indlæg i dette emne

Åh bare tanken om ferie er skønt.. Vi vil for første gang prøve og holde jul i udlandet. Vi tager til Thailand om 17, snart 16 dage.. Det bliver på mange måder så underligt at holde jul i varmen, og på den anden side også helt vildt skønt..

Vi bestilte rejsen sidste år i december, 10 dage før den positive test.. Vi besluttede denne gang at vi ville tag afsted, selv om vi sulle/skal rejse med en lille fyr på 3 1/2 mdr. A er bare så nem en lille fyr, så vi er ikke urolige over rejsen( endnu ;0))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor lækkert. Håber I får en rigtig god tur :)

Elsker Thailand og ville virkelig gerne dertil snart igen. Så jeg glæder mig meget til at høre hvordan det kommer til at gå med den lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg er næsten ikke misundelig :whistling

Vi var på Lanzerote sidste år. Vi ville gerne have været afsted så vi var væk d. 24., men kom hjem d. 23. december. Det var dejligt at være væk lige op til så vi undgik noget af al den julestress der normalt er.

Jeg kunne godt tænke mig at prøve en jul i udlandet, for jul herhjemme er jeg egentlig ikke så vild med <_<

Håber I får en rigtig god tur og jeg er spændt på at høre hvordan det kommer til at gå med at have en så lille fyr med :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må have en rigtig god tur! :balloons

Jeg kunne godt tænke mig at holde jul i Norge...men det bliver i Vestjylland i år med svigerfamilien :jul8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det sidste dag i varmen, i morgen er det hjem til kulden igen...

Ferien er bare gået al for hurtig.. Godt nytår til jer alle:0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været hjemme i 1 1/2 dag!! Kroppen skal lige stille om til dansk tid, det tager lidt tid.. Hele familien stod op her til morgen kl 4.45. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været det ;0)

Vores ferie er bare gået over alt forventning. Albert tag flyveturen så fint, vi var lidt overresket over hvor hurtig 11 timer går!!

Begge vores drenge har nydt varmen, så jeg vil klart anbefale andre, der gerne vil rejse, bare gør det! Børn omstiller sig hurtig :0)

Håber at alle har haft en god juleferie og et godt nytår!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, at I havde sådan en god ferie!!!

Godt nytår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare lækkert :)

Vi har snakket om at vi også vil prøve at få en udenlandsrejse fast ind hvert år i løbet af vinteren for at komme ned og lade op. I år var pengene ikke til det men jeg håber så meget det lykkes næste år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor dejligt.

Vi vil bare SÅ gerne til Thailand, men jeg er bekymret over den lange flyvetur.

Hvad lavede Albert så i de 11 timer? Og har du nogen gode råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han sov i ca 6 timer derned, og 4-5 timer på vej hjem!! Men hvad lavede han, han sov begge veje to gange og ellers sad vi bare og hyggede, og gik lidt frem og tilbage. ( der var nok 4-5 par der rejste med børn på hans alder) tiden gik så hurtig, så det var ikke så meget anderledes end herhjemme, lige på nær pladsen ;0)

Til vores store dreng p snart 4, havde vi lidt legetøj og bøger med, og så så han fjernsyn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at turen gik godt! Tager selv til Thailand paa bryllupsrejse naeste fredag. Hvor var I henne? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en god tur og dejligt at han bare har sovet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var boede i Ao Nang, på krabi. Skønt område og super billigt. Skulle være noget billiger end phuket!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var boede i Ao Nang, på krabi. Skønt område og super billigt. Skulle være noget billiger end phuket!

Hvordan var det så på selve ferien? Jeg tænker at man jo ikke kan ligge og sole sig i flere timer, når baby skal være i skyggen. Og man er måske også ret begrænset når man skal ud at spise om aftenen? Eller tog I bare barnevognen med på restaurant?

Kom endelig med gode historier. Vi vil nemlig SÅ gerne afsted, men jeg kan næsten kun se besværligheder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi badede, gik på stranden, tog på udflugter osv, Albert lå det meste af tid i body eller ble. De dage hvor vi kun badede, gik jeg på værelset, eller var i skyggen omkring middagstid. Så tog han en god lang lur!!

Om aften havde vi vores kombi vogn med, ( barnevogskassen) og vi havde den med ind alle de steder vi spiste. Thaierne var rigtige søde til at lave plads til den.. Vi oplevet ikke noget besvær på noget tidspunkt.. Det var helt utroligt så nem/nemt han var og tog ferien..

Thaiere elsker små børn eller bare børn, de er mere end velkommen alle steder ;0)

Vi skal hel sikker afsted igen, regner med i 2013, og så hvis økonomien vil, så 3-4 uger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER