dhg

Børnehave start.

20 indlæg i dette emne

I går fik vi afvide at Magnus skal stare i børnehave d. 1.1.11 (3.1.11).

Det er det samme hus som han er i nu, men hvor er det bare mærklige at han skal i børnehave.

Syndes at det er helt vildt mærklige, men Magnus kan heller ikke blive i vuggestuen, han blive 3 til feb.

Men han har så også været i vuggestuen siden han var 14 måneder.

Så nu blive min lille dreng snart stor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhja, jeg ved lige hvordan du har det.... Det er så vildt, når de skal i børnehave. Så begynder de virkelig at være store.

Vi er for en halv time siden kommet hjem fra infomøde omkring skolestart - og det var også en vild følelse... Skole, waaauuww...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha ja, kan også godt huske da min den første skulle starte i børnehave. Nu går begge mine i børnehave, det er så endnu mere mærkeligt, får så er næste stop skol for dem begge :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min den store starter i børnehave på onsdag, og jeg kan slet ikke forholde mig til det.

Hvor blev min lille pige af ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min den store starter i børnehave på onsdag, og jeg kan slet ikke forholde mig til det.

Hvor blev min lille pige af ??

ja det går hurtig med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal vi ned og besøge Linus' BH.

Han starter 1/2 i skovbørnehave så fra at tusse rundt hos DP sammen med 3 andre og middagslur på 2 - 3 timer hver dag skal han til at i skoven hver dag (uanset vejret) fra 10 - 15 uden middagslur og uden pottetræning (som han gør hos DP men bruger stadig ble - dvs. hvis der kommer bæ-ble i BH så bliver han skiftet på jorden i snestorm da de ikke har noget hus at gå ind i) en masse andre unger og fremmede voksne (og han er så bange for fremmede min lille dreng :()

Mandens to største har også gået i den BH og den går som byens bedste - men pyldermor synes det er noget af en omvæltning!!!!

Men mon ikke det går - det gik jo med Xanders skolestart i år, selvom vi var meget i tvivl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har Magnus sidste dag i vuggestuen.

Jeg har loige været over med ham, hvor var det bare mærklig at det er i dag det sidste dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er SÅ underligt! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgne at Magnus begynder i børnehave.

Syndes stadig at det er så vildt, i dag er der kun 1 månede til han bliver 3 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgne at Magnus begynder i børnehave.

Syndes stadig at det er så vildt, i dag er der kun 1 månede til han bliver 3 år.

August skal også starte imorgen men han er kun 2 år og 9mdr.

Starter Magnus ikke lidt sent

Men held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

August skal også starte imorgen men han er kun 2 år og 9mdr.

Starter Magnus ikke lidt sent

Men held og lykke

Er det sent at begynde i børnehave i en alder af 2 år og 11 måneder..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det sent at begynde i børnehave i en alder af 2 år og 11 måneder..??

Jeg mener det er meget almindeligt at børnene starter når de er 2 år og 9 måneder - det er ihvert fald der børnehaven må tage dem ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det sent at begynde i børnehave i en alder af 2 år og 11 måneder..??

Det ved jeg ikke blev bare lidt misundelig, jeg kunne godt have brugt lidt mere tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener det er meget almindeligt at børnene starter når de er 2 år og 9 måneder - det er ihvert fald der børnehaven må tage dem ind :)

Nu har der ikke været plads til Magnus før i børnehaven.

I den børnehave hvor Magnus går, der er også børn der har været 2½ år da de begyndet i børnehave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg ikke blev bare lidt misundelig, jeg kunne godt have brugt lidt mere tid

Det syndes jeg så også er tidlig, de skal kunne noget mere i børnehaven end i vuggestuen.

Jeg har det helt fint med at det først er nu Magnus er kommet i børnehave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med din store børnehave dreng? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist forskellige fra kommune til kommune hvornår de starter i børnehave. Her er det den måned de fylder 3.

hvordan er børnehave starten gået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spurte der over i går da jeg hente Magnus.

De syndes at han klare det vildt flot og han har bare fundet sig i at han nu går poå gul gruppe.

Der er 2 som Magnus gik i vuggestuen sammen med som er kommet på rødgruppe, og dem er han sammen med om formiddagen, sammen dem de andre små børnehave børn.

Men om morgen skal Magnus lige en tur i vuggestuen og sige godmorgne til dem, og det er det.

Magnus giver også selv udtryk for at han er glad for at han er kommet i børnehave.

Om morgne kan han ikke komme hurtig nok ud af sengen og i børnehaven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er det stort, det er så vildt når der sker nye ting i ens børns liv :loveshower: Håber den gode start forsætter :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre han er faldet godt til - det gør ligesom overgangen noget nemmere :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER