Posted November 30, 2011 Har i fået den ?? Den fik jeg da jeg ventede Nadja, men ikke denne gang. Skal alligevel forbi lægen i morgen og vil da spørge efter den hvis andre stadig får den.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2011 Jeg fik den ved 1. lægebesøg, så den udleveres stadig. Vh Lene Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2011 Jeg har også fået den ved 1. Lægebesøg :)!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2011 jeg tror jeg fik den hos min jordemoder.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2011 Jeg fik den ved 1. Lægebesøg Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2011 Jeg fik den på forhånd sidste gang, men efter planen skulle jeg have haft den til 1. lægeundersøgelse. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2011 Jeg fik den også ved 1. lægebesøg. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2011 Den får man stadig, min jordemoder deler den også ud. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2011 super, så må jeg lige høre min læge i morgen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2011 jeg fik den også til 1. lægeundersøgelse :D Share this post Link to post Share on other sites