ki schou

brunch i kbh

14 indlæg i dette emne

Kan i anbefale et brunch sted i indre kbh? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nationalmuseets restaurant laver fantastisk brunch! :) Uden sammenligning den bedste jeg har fundet so far. Det koster 195 men er inkl. Ad libitum smoothie, kaffe og økologisk æblemost og alt er lavet fra bunden - selv nutellaen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes, siger det samme som Susanne! SÅÅÅ lækkert!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cafe Phønix på valbylanggade. Kan ikke helt præcis huske hvad det koster (130 eller deromkring) - men det er så lækkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cafe Phønix har jeg også hørt om før.

National museet lyder da lækkert.

Tak for forslagene

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil til hver en tid anbefale Cafe Norden på Højbro Plads .. MÅMS!

Go' fornøjelse uanset hvor I ender :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey

Tja det endte så ingen steder fordi dele af selskabet var "knock-outet" grundet lørdagens udskejelser.

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med aflysning af brunch, det nærmer sig jo blasfemi :rolleyes

Til en anden gang så vil jeg uden tvivl anbefale brunch på NIMB! Den er dyr, men sååååååååååååå lækker! Der er hjemmelavet chokoladepålæg, chokolademælk og friskpresset juice og der står kokke, der løbende laver spejlæg, pandekager mv. Drikkevarer er inklusive i prisen.

Håber sådan at manden vælger at invitere på brunch der til vores årsdag lige om snart :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med aflysning af brunch, det nærmer sig jo blasfemi :rolleyes

Til en anden gang så vil jeg uden tvivl anbefale brunch på NIMB! Den er dyr, men sååååååååååååå lækker! Der er hjemmelavet chokoladepålæg, chokolademælk og friskpresset juice og der står kokke, der løbende laver spejlæg, pandekager mv. Drikkevarer er inklusive i prisen.

Håber sådan at manden vælger at invitere på brunch der til vores årsdag lige om snart :P

Det lyder lækkert!

Hvad koster det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder lækkert!

Hvad koster det? :unsure

Det er SÅÅÅÅÅ lækkert :mam

Det koster kr. 235,- pr. person, så det er lidt pebret for en brunch, men nu er det ikke et sted man går hen hver weekend, synes jeg ;) så i en særlig anledning er det okay. Jeg vil også gerne betale for det, når jeg synes, at det er virkelig lækkert!

Læs mere om NIMB weekendbrunch

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅÅÅÅÅ lækkert :mam

Det koster kr. 235,- pr. person, så det er lidt pebret for en brunch, men nu er det ikke et sted man går hen hver weekend, synes jeg ;) så i en særlig anledning er det okay. Jeg vil også gerne betale for det, når jeg synes, at det er virkelig lækkert!

Læs mere om NIMB weekendbrunch

Nå ja, det lyder da okay. Man kunne da have frygtet værre ;)

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, det lyder da okay. Man kunne da have frygtet værre ;)

Tak :)

:)

Jeg har ikke selv prøvet den, men har også hørt meget godt om Hiltons brunch (nu er det godt nok en adventsbrunch, men mener at de har den hver søndag). Den er i den dyrere ende til 299,-, men der er også alt muligt! Jeg har prøvet deres morgenmadsbuffet, og den var overvældende med ALT, hvad man kunne drømme om, inkl. at man kunne bestille æg som man ville have det, omelet, pandekager mv. Jeg kan ikke forestille mig, at brunch'en er dårligere ;)

Undskyld, at jeg bruger din tråd til en anbefaling af brunch også uden for indre by, Ki :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)

Jeg har ikke selv prøvet den, men har også hørt meget godt om Hiltons brunch (nu er det godt nok en adventsbrunch, men mener at de har den hver søndag). Den er i den dyrere ende til 299,-, men der er også alt muligt! Jeg har prøvet deres morgenmadsbuffet, og den var overvældende med ALT, hvad man kunne drømme om, inkl. at man kunne bestille æg som man ville have det, omelet, pandekager mv. Jeg kan ikke forestille mig, at brunch'en er dårligere ;)

Undskyld, at jeg bruger din tråd til en anbefaling af brunch også uden for indre by, Ki :blush

Tak for gode tips. Så er der da noget at prøve af, når Theo en dag kan blive passet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså en tråd som denne jeg jeg ærger mig over ikke at bo tæt på kbh :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER