mette34

Er frustretet...

4 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke blive klog på min krop... Jeg tror at mens. er på vej, men jeg bløder stadigvæk kun når jeg tører mig... hvorfor kan den ikke bare komme ordentlig???

Har i andre oplevet at jeres mens. ikke rigtig vil komme i gang, det vil sige at i bløder meget lidt, og så alligevel har været gravid???

Her er det helt frisk blod, og som sagt er der kun kommet lidt, når jeg har tøret mig, i dag er det på 3. dag...

Jeg plejer aldrig at være i tvivl om jeg har mens. Derfor er jeg lidt undrende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for svaret... Tror også lidt at det er den vej det går her... Træls at min krop ikke arter sig som den plejer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg pletblødte en lille smule og blev nervøs. Tog til lægen der tog det meget roligt. Han fortalte at den første mens. der kommer når man er gravid, går til fosteret, men fordi det er så tidligt, har det måske ikke brug for alt blodet og det kommer så ud. Så du kan godt stadig være gravid og alt er i orden.

Men bliver det ved, er det nok ikke for godt.

Håber det bare er lidt pletblødning og at det snart slutter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan sagtens pletbløde lidt uden det har noget med slimhinden i livmoderen at gøre, og jeg har også hørt at en del får en pletblødning omkring tiden hvor menstruationen skulle være kommet. Blødning i graviditeten er vel aldrig et godt tegn, men det kan sagtens være helt harmløst.

Håber snart du får en afklaring på om det er det ene eller det andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER