HenrietteHall

hCG er stigende..

46 indlæg i dette emne

Har desværre ikke fået svar endnu selvom jeg allerede var oppe og få taget blodprøve kl. 08:15 :( Men håber de snart ringer!!! Tror det er omkring kl. 16:00 de kigger på resultaterne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har desværre ikke fået svar endnu selvom jeg allerede var oppe og få taget blodprøve kl. 08:15 :( Men håber de snart ringer!!! Tror det er omkring kl. 16:00 de kigger på resultaterne..

åh det er en svær dag så. Håber sådan for dig at det er et positivt resultat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre ingen opringning endnu, så de ringer nok først i morgen.. Men jeg har en fornemmelse af at der sidder noget forkert.. Har en smule mens smerter, så tror der er noget udenfor som ikke skal være der.. Håber bare snart på en afklaring.. Det er sgu ulideligt ikke at vide noget.. Tankerne flyver omkring hele tiden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre ingen opringning endnu, så de ringer nok først i morgen.. Men jeg har en fornemmelse af at der sidder noget forkert.. Har en smule mens smerter, så tror der er noget udenfor som ikke skal være der.. Håber bare snart på en afklaring.. Det er sgu uludeligt ikke at vide noget.. Tankerne flyver omkring hele tiden..

Stakkels dig at du skal vente til i morgen. Men det kunne jo også være ligamentsmerter, fordi du kun er 4+0 eller noget. Håber sådan for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og nu er smerterne væk.. Underlige krop..

Nå, men nu læste jeg lige i papirene, at jeg skulle have ringet mellem 13-15 for at få svar.. Men sekretæren sagde i torsdags, at de ringede og de kiggede oftest på resultaterne efter kl. 16.00.. Men så må jeg prøve at ringe i morgen kl. 13.00, hvis de ikke har haft ringet.. Rod!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og nu er smerterne væk.. Underlige krop..

Nå, men nu læste jeg lige i papirene, at jeg skulle have ringet mellem 13-15 for at få svar.. Men sekretæren sagde i torsdags, at de ringede og de kiggede oftest på resultaterne efter kl. 16.00.. Men så må jeg prøve at ringe i morgen kl. 13.00, hvis de ikke har haft ringet.. Rod!!!

øv det er irriterende. Men typisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor træls at der heller ikke kom nogen afklaring i dag :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram- håber du får svar i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har de haft ringet.. Sekretæren sagde at lægen var kommet til at se på resultaterne ret sent, så derfor ringede de ikke i går.. Så jeg havde da ikke misforstået noget..

MEN tallet er faldet!!! Det ligger nu på 287 og det er jo egentlig ok.. Jeg havde ikke regnet med en ny graviditet (håbet var der selvfølgelig), men når det nu ikke skulle være, så er jeg bare så glad for at tallet nu falder, så tyder det jo på min krop selv er ved at klare det og at der ikke er noget udenfor livmoderen som driller.. Så jeg blev så lettet, at jeg begyndte at græde.. Har bare været så bange for at jeg skulle ind og opereres og måske miste en æggeleder eller noget.. Så det lettede faktisk en hel del!!!

Jeg skal have taget blodprøve igen på mandag og de følger mig indtil nul, sagde hun og det er jo ret betryggende..

Så selvom jeg selvfølgelig gerne havde set at det var en tidlig graviditet, så er dette den næstbedste nyhed!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget glad for at høre at tallet falder og du selv udskiller det :kiss :kiss :kiss

(men øv, havde lige håbet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt at der endelig kommer lidt afklaring - og rart som du skriver at din krop er indstillet på at klare det selv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh....nå, ja men som du siger så er det den næstbedste nyhed. Føler med dig Henriette! Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram ja det er da på en måde en god nyhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så var jeg oppe og få taget en ny blodprøve og de ringede her i eftermiddags.. Tallet er nu faldet til 72, så det er bare super dejligt!!! Nu kan vi snart komme videre.. De vil gerne lige have en ny blodprøve, så jeg skal afsted igen på mandag.. Vi har ikke haft sex det sidste stykke tid.. Men jeg tror sgu vi går i gang igen.. Der skal jo komme en ÆL før der kommer mens, så det kunne da være hyggeligt at ramme den.. Nå, men det var en positiv opdatering denne gang.. Er bare glad for at den er faldet så hurtigt denne gang!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var jeg oppe og få taget en ny blodprøve og de ringede her i eftermiddags.. Tallet er nu faldet til 72, så det er bare super dejligt!!! Nu kan vi snart komme videre.. De vil gerne lige have en ny blodprøve, så jeg skal afsted igen på mandag.. Vi har ikke haft sex det sidste stykke tid.. Men jeg tror sgu vi går i gang igen.. Der skal jo komme en ÆL før der kommer mens, så det kunne da være hyggeligt at ramme den.. Nå, men det var en positiv opdatering denne gang.. Er bare glad for at den er faldet så hurtigt denne gang!!!

Hvor skønt og ja gå endelig i gang igen. Når der allerede er lidt hcg i kroppen, er det jo lettere at blive gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mens kom jo så i onsdags og i dag var tallet faldet til 11, så nu er en ny cyklus i gang.. Håber vi kan ramme den ægløsning denne gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønsker dig alt held og lykke denne cyklus :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og har fået resultater fra lægen om at de mandlige kønshormoner ligger indenfor normal området.. Og det er en forbedring i forhold til for 2 år siden, der lå de ret højt, så det er jo bare skønt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER