Nitzen1987

Vil I vide barnets køn inden fødslen?

19 indlæg i dette emne

Kort og godt: Vil I vide barnets køn på forhånd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaaaaaaa, det vil vi. Vi glæder os helt vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaa, og helst saa hurtigt som muligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak, mægtigt gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det vil vi og gerne meget snart :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil ikke vide det før fødslen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA :)

Med vores første barn, fik vi det at vide og ville gerne.

Vil også igen, hvis vi er heldige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ved godt jeg hører til i maj - men pga. min terminsdato er d. 29 maj, blander jeg mig lige lidt herinde whistling.gif Jeg vil bare rigtig gerne vide kønnet.. Har bestilt en kønsscanning d. 2 dec. og glæder mig helt vildt til at høre om det er en lillebror eller søster..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt jeg hører til i maj - men pga. min terminsdato er d. 29 maj, blander jeg mig lige lidt herinde whistling.gif Jeg vil bare rigtig gerne vide kønnet.. Har bestilt en kønsscanning d. 2 dec. og glæder mig helt vildt til at høre om det er en lillebror eller søster..

Hvor bestiller i kønsscanning henne?????? Vi vil også ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi vil gerne have kønnet af vide;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja vi vil helt sikkert gerne vide det - jeg fik det ikke afvide med den første (dreng) men fik det afvide med nr 2 (også dreng) og det var dejligt:

Her 3. gang (ny mand :whistling ) vil jeg meget gerne vide det og det vil min mand heldigvis også :rolleyes

Kan det ikke ses på de alm. scanninger bestiller vi nok også en kønsscanning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps det vil vi gerne vide og jeg håber meget at det kan ses ved MD.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nix.. vil ikke vide det før fødslen, det er vi begge enige i. Vi vidste det heller ikke med den første. :) Elsker spændingen om, om det bliver en lille dreng eller pige. Og hvor var det vildt da jeg fik min søn på maven og først da finder ud af vi har fået en lille dreng :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, uh, min jordemoder sagde igaar, at hun gaetter paa en pige, fordi hjertelyden var saa let og ikke tung som et drenegbarns :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da lidt sjovt vi har 2 af disse i vores termin gruppe :whistling

Man vi vil fortsat gerne vide det! :biglove Jan er så opsat på det eftersom jeg har fortalt ham at alt er udviklet så vi burde kunne se kønnet Torsdag til NF hvis den ligger ordentligt, og at de nok alligevel ikke vil sige det.. Det mener han nu er noget pjat da vi ikke ska ha en abort uanset hvad - men han må da gerne true sygeplejersken til at fortælle os kønnet hvis han vil det xD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da lidt sjovt vi har 2 af disse i vores termin gruppe :whistling

Man vi vil fortsat gerne vide det! :biglove Jan er så opsat på det eftersom jeg har fortalt ham at alt er udviklet så vi burde kunne se kønnet Torsdag til NF hvis den ligger ordentligt, og at de nok alligevel ikke vil sige det.. Det mener han nu er noget pjat da vi ikke ska ha en abort uanset hvad - men han må da gerne true sygeplejersken til at fortælle os kønnet hvis han vil det xD

Jeg tror at de er oprettet samtidig ved en fejl :) Pga. dobbeltklik og tekniske problemer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at de er oprettet samtidig ved en fejl :) Pga. dobbeltklik og tekniske problemer :)

Arh :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER