Posted November 23, 2011 Puhaa det ved jeg naesten ikke om jeg toer deltage i.. Jeg er nu 24+4 og har taget 6 kg paa siden den foerste vejning ved laegen. Jeg har taget ca 8 kg fra projektet blev skydt igang. Jeg er ikke et ojeblik i tvivl om at det er aendret kostvaner for jeg er blevet meget slik mundet og humoer-spiser hvis man kan kalde det. Jeg vaagner ogsaa nogle gange om natten for at spise... Jeg spiser tit og maaske lidt forkert tilgengaeld bliver jeg ogsaa hurtig maet og traet af mad og manden kan saa for lov at vaere "skraldespand" naar lysten og ojnene var graadigere end maven... :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 23, 2011 Ja graviditeter har det med at pådutte nogle besynderlige vaner på os :) Jeg er uge 25+3 og vejer 62,5.. Har altså taget 4,5 kg på.. Spiser som altid, dog har jeg mere trang til frugt og grønt end normalt.. Så det er jo bare alle tiders :D Glæææææder mig bare til lille-pigen kommer ud til os <3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2011 jeg er uge 26 og har taget ca 5 kg på Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 4, 2011 jeg er nu 23+2 og har taget 5,3KG på. Pyha jeg synes det går hurtigt med vægten. på trods min madvaner ikke er ændret. Håber dog snart farten på vægtstigningen stopper :13: Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 30, 2011 Er 30+1 og vejer 74kg, start vægt hva 72.5 kg. Har ikk tager mere på end hvad bette pigen vejer. Og spiser som en sindsyg, men har en fornemmelse af at bette pigen stjæler det hele ;D... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 30, 2011 Er 30+1 og vejer 74kg, start vægt hva 72.5 kg. Har ikk tager mere på end hvad bette pigen vejer. Og spiser som en sindsyg, men har en fornemmelse af at bette pigen stjæler det hele ;D... Uh det må da være lidt lækkert :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 30, 2011 Nu er jeg 27+0 og har taget 6,5kg på. Heldigvis stiger vægten ikke så voldsomt mere. Og har faktisk ikke taget noget på i julen. Jordemoderen siger jeg ca skal tage 12kg på i det hele. Så håber da det kommer til at passe og jeg ikk tager mere på end det. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 30, 2011 Både og jeg plejer og være en halvvejs buttert pige. Men nu ligner jeg skin og ben med en stor mave ;D... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 30, 2011 Jeg fik vejet mig i sidste uge, hvor jeg var 28+0 og der havde jeg taget 6,5kg på. Vejede 65,5 kg. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2012 er nu rundet 29+0 og vægten i dag ramte +7KG. er spændt på hvad det bliver til i det hele, men håber ikke på mere end 12 kg. Pyha Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 26, 2012 Er idag 34+4 og har taget 12 kg på!! Syns vægten er steget voldsomt de sidste par uger.. men føler også at jeg spiser konstant :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 27, 2012 Jeg er 34+1 og har taget 4 kg på ialt wee...det begynder da at blive til noget... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 28, 2012 Saa er jeg kommet ind i uge 34 og med seks uger tilbage har jeg taget 13 kgpaa fra start men jeg tager det ikke saa tungt skal nok komme af med dem igen og kvinderne i min familie for store boern (plus 4 kg) saa jeg tager det helt roligt. Tror jeg kommer til at tager 15 kg alt i alt... Hvis den holder kurven resten af tiden ud... :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2012 Fik lige vejet migselv idag hvor jeg er 33+4 og vejede 66.5 kg. Dvs. jeg har taget 7.5 kg på ialt indtil videre. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2012 Så blev jeg vejet ved JM besøg i sidste uge, hvor jeg var 36 uger henne og jeg vejede 71 kg. Dvs. jeg har ved 36 uger taget 13 kg på. Puha jeg synes det er svært at identificere sig med tallet på vægten, har aldrig vejet over 60 kg før - så det føles helt mærkeligt og ikke rigtig som "mig", hvis I forstår :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2012 Forstår 100% hvad du mener :) har det på samme måde. Er idag 38+2 og har taget 14 kg. på. Men jeg spiser også konstant føler jeg.. Baby er anslået til at veje 3900 g. udfra talje-hoved-og lårbensmål. Men hvor sikre er de scanninger? Nogen der har erfaringer? Går jeg fulde 40 uger ender vi på en vægt der hedder omkring 4600g.!! ifølge vækstkurven.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2012 Kan sagtens følge jeres vægt"bekymringer". Jeg er kommet frem til at det ikke så meget er om jeg tager 12 eller 15 kg på. For under alle omstændigheder skal der jo trænes efter fødslen. Det er mere det at jeg ikke selv kan styre vægten og den bare stiger. <_< I dag er jeg 34+4 og har lige rundet de +10KG Vejer mig ikke så meget mere, for synes graviditeten er hård nok. Og jeg får nedtur på hver gang jeg er på vægten. Så "glemmer" ofte at veje mig Share this post Link to post Share on other sites