Unknown

Slettes

18 indlæg i dette emne

Slettes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puhaa det ved jeg naesten ikke om jeg toer deltage i..

Jeg er nu 24+4 og har taget 6 kg paa siden den foerste vejning ved laegen. Jeg har taget ca 8 kg fra projektet blev skydt igang.

Jeg er ikke et ojeblik i tvivl om at det er aendret kostvaner for jeg er blevet meget slik mundet og humoer-spiser hvis man kan kalde det. Jeg vaagner ogsaa nogle gange om natten for at spise... Jeg spiser tit og maaske lidt forkert tilgengaeld bliver jeg ogsaa hurtig maet og traet af mad og manden kan saa for lov at vaere "skraldespand" naar lysten og ojnene var graadigere end maven... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja graviditeter har det med at pådutte nogle besynderlige vaner på os :)

Jeg er uge 25+3 og vejer 62,5.. Har altså taget 4,5 kg på.. Spiser som altid, dog har jeg mere trang til frugt og grønt end normalt.. Så det er jo bare alle tiders :D

Glæææææder mig bare til lille-pigen kommer ud til os <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er uge 26 og har taget ca 5 kg på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er nu 23+2 og har taget 5,3KG på. Pyha jeg synes det går hurtigt med vægten. på trods min madvaner ikke er ændret. Håber dog snart farten på vægtstigningen stopper :13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 30+1 og vejer 74kg, start vægt hva 72.5 kg. Har ikk tager mere på end hvad bette pigen vejer. Og spiser som en sindsyg, men har en fornemmelse af at bette pigen stjæler det hele ;D...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 30+1 og vejer 74kg, start vægt hva 72.5 kg. Har ikk tager mere på end hvad bette pigen vejer. Og spiser som en sindsyg, men har en fornemmelse af at bette pigen stjæler det hele ;D...

Uh det må da være lidt lækkert :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg 27+0 og har taget 6,5kg på. Heldigvis stiger vægten ikke så voldsomt mere. Og har faktisk ikke taget noget på i julen. Jordemoderen siger jeg ca skal tage 12kg på i det hele. Så håber da det kommer til at passe og jeg ikk tager mere på end det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både og jeg plejer og være en halvvejs buttert pige. Men nu ligner jeg skin og ben med en stor mave ;D...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik vejet mig i sidste uge, hvor jeg var 28+0 og der havde jeg taget 6,5kg på. Vejede 65,5 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er nu rundet 29+0 og vægten i dag ramte +7KG. er spændt på hvad det bliver til i det hele, men håber ikke på mere end 12 kg. Pyha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er idag 34+4 og har taget 12 kg på!! Syns vægten er steget voldsomt de sidste par uger.. men føler også at jeg spiser konstant :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 34+1 og har taget 4 kg på ialt wee...det begynder da at blive til noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saa er jeg kommet ind i uge 34 og med seks uger tilbage har jeg taget 13 kgpaa fra start men jeg tager det ikke saa tungt skal nok komme af med dem igen og kvinderne i min familie for store boern (plus 4 kg) saa jeg tager det helt roligt. Tror jeg kommer til at tager 15 kg alt i alt... Hvis den holder kurven resten af tiden ud...

:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik lige vejet migselv idag hvor jeg er 33+4 og vejede 66.5 kg. Dvs. jeg har taget 7.5 kg på ialt indtil videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg vejet ved JM besøg i sidste uge, hvor jeg var 36 uger henne og jeg vejede 71 kg. Dvs. jeg har ved 36 uger taget 13 kg på.

Puha jeg synes det er svært at identificere sig med tallet på vægten, har aldrig vejet over 60 kg før - så det føles helt mærkeligt og ikke rigtig som "mig", hvis I forstår :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår 100% hvad du mener :) har det på samme måde.

Er idag 38+2 og har taget 14 kg. på. Men jeg spiser også konstant føler jeg..

Baby er anslået til at veje 3900 g. udfra talje-hoved-og lårbensmål. Men hvor sikre er de scanninger? Nogen der har erfaringer? Går jeg fulde 40 uger ender vi på en vægt der hedder omkring 4600g.!! ifølge vækstkurven.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens følge jeres vægt"bekymringer". Jeg er kommet frem til at det ikke så meget er om jeg tager 12 eller 15 kg på. For under alle omstændigheder skal der jo trænes efter fødslen. Det er mere det at jeg ikke selv kan styre vægten og den bare stiger. <_<

I dag er jeg 34+4 og har lige rundet de +10KG

Vejer mig ikke så meget mere, for synes graviditeten er hård nok. Og jeg får nedtur på hver gang jeg er på vægten. Så "glemmer" ofte at veje mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER