Solvej99

Hvor mange er vi tilbage herinde?

34 indlæg i dette emne

Hun hedder Luna! :-)

Dejligt navn :loveshower

Det hedder vores hund, :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt navn :loveshower

Det hedder vores hund, :D

Ha ha... Jeg havde faktisk også planer om at kalde vores hvalp Luna, men så fik vi en hanhund i stedet for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt navn :loveshower

Det hedder vores hund, :D

Hehe... Jeg deler selv navn med mange hunde så det skulle min datter da også! ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke der er så meget gang i mødregruppen herinde. De fleste mødre har nok travlt med deres små babyer :7himmel

Men hvem er egentlig tilbage herinde? :unsure

Jeg er her også ;0) - men skriver ikke så tit som jeg reelt har lyst til. Men er en meget aktiv læser......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også ;0) - men skriver ikke så tit som jeg reelt har lyst til. Men er en meget aktiv læser......

Hyggeligt :)

Hvordan går det så med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig lidt med på sidelinjen men har ikke rigtig overskud til at deltage så meget. Vi er både flyttet og jeg har fået en Mac efter mange år med computer så det bremser mig lidt i alt det med billeder osv. fordi jeg ikke har lært den så godt at kende endnu... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger også med engang imellem, men det bliver ikke så tit desværre..

Håber det er okay jeg er med her, på trods af jeg først fødte i September, havde jo termin i August ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger også med engang imellem, men det bliver ikke så tit desværre..

Håber det er okay jeg er med her, på trods af jeg først fødte i September, havde jo termin i August ;)

Selvfølgelig :) Jo flere desto hyggeligere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh uh... :yay

Er faktisk også begyndt at blive lidt skruk igen. Sig det ikke til min kæreste :whistling

Men så skal du til at skynde dig. Theo blev undfanget i midten af november.

Har først set dit indlæg nu... Hvor dejligt, at du også begynder at være skruk igen :loveshower :kuller Holder selvfølgelig min mund om det ;) Kristine blev lavet (kan man vel godt sige, når det nu er det der skete på fertilitetsklinikken) den 8. december. Så jeg når ikke en augustbaby i denne omgang mere :blush Skal også liiiiige have min mand med på det. Han skal trods alt skrive under på, at vi skal bruge fryseæggene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER