Guest LouiseB

Eames stole?

4 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at investere i 4 Eames Dar stole med armlæn og stålben til vores spisebord, og evt. Den fine Rar gyngestol også, nogen med erfaringer?

Og nogen der ejer dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ejer dem desvaerre ikke, men jeg vil heeeeelt vildt gerne eje dem. Jeg synes man sidder vildt godt i dem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har venner der har både den ene og anden du omtaler. Synes de er meget smukke - og jeg sidder godt i stolene.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gyngestolen, original glasfiber fra Herman Miller. Og jeg er MEGET glad for den.

Stolene har jeg haft to af, og synes man sidder glimrende i dem - dog ville jeg aldrig købe de nye i plastic. Hvis der sker noget (tusch-streg eller lignende) kan det ikke repareres, det kan det derimod på de originale.

I øvrigt holder de originale også prisen, hvis man vil af med dem på et tidspunkt. Det er samlerobjekter - selvom det pga. reproduktion er blevet hver mands eje.

Hvis du er interesseret kender jeg et godt sted, hvor man kan købe de originale. Dog kan det kræve lidt tålmodighed, hvis man skal have fire ens - de købes på auktion og sælges så gennem en butik.

Ville egentlig bare sige, at man sidder fint i dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER