Nausikaa

Testhold uge 48

52 indlæg i dette emne

Så er der testhold for uge 48

Gravid: :stork

Mens: :gal

Negativ test, men stadig ingen mens: <_<

Hvem er med?

Mandag d. 28. nov

Little Miss :stork

Tirsdag d. 29. nov

Onsdag d. 30. nov

Nausikaa :stork

Torsdag d. 1. dec

Fredag d. 2. dec

bibijanni-sofia <_<

Lørdag d. 3. dec

Lunte77 :gal

Søndag d. 4. dec

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på lørdag den 3. dec (ih, hvor er ventetiden dog lang)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er I kommet på listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja den er meget lang... det er godt man har andre at vente med.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber på 2 streger i denne uge.... uge 47 fik jeg negativ men ingen mens... hmmm men denne uge bliver min lykke uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er det imorgen vi skyder denne uge igang.... kom så med 2 streger til os alle....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er det imorgen vi skyder denne uge igang.... kom så med 2 streger til os alle....

"Synes godt om" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg 'snyde-testede' i lørdags, og den var bragende negativ <_< . Dette er min første cyklus efter p-pillestop, så jeg har ikke den fjerneste idé om, hvornår min mens dukker op, men i lørdags var det CD28. Jeg kan mærke en hel masse nyt i underlivet, og jeg har også undervejs haft kvalme, men det er vist mest en 'bivirkning' ved p-pillestoppet, så jeg er ikke så optimistisk i forhold til om det bliver en positiv test denne gang, men jeg håber selvfølgelig rigtig meget. Lige nu går jeg dog lige så meget og håber på mens, så jeg kan få en indikation af, hvor lang min cyklus er/bliver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg 'snyde-testede' i lørdags, og den var bragende negativ <_< . Dette er min første cyklus efter p-pillestop, så jeg har ikke den fjerneste idé om, hvornår min mens dukker op, men i lørdags var det CD28. Jeg kan mærke en hel masse nyt i underlivet, og jeg har også undervejs haft kvalme, men det er vist mest en 'bivirkning' ved p-pillestoppet, så jeg er ikke så optimistisk i forhold til om det bliver en positiv test denne gang, men jeg håber selvfølgelig rigtig meget. Lige nu går jeg dog lige så meget og håber på mens, så jeg kan få en indikation af, hvor lang min cyklus er/bliver.

Hvis du ikke kender cykluslængde, kan du jo stadig nå at teste positiv, så op med modet. Krydser fingre for :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig på idag mandag d. 28/11 med et forsigtigt :stork

Har fået taget blodprøve idag med et lavt HCG niveau på 43. Skal have taget endnu en blodprøve på torsdag for at se om den er god nok eller om der er tale om en biokemisk graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig på idag mandag d. 28/11 med et forsigtigt :stork

Har fået taget blodprøve idag med et lavt HCG niveau på 43. Skal have taget endnu en blodprøve på torsdag for at se om den er god nok eller om der er tale om en biokemisk graviditet.

Ihhh...tillykke. Sætter dig fluks på listen med en fin stork :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med :stork krydser fingre for at alt er som det skal være!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen. :loveshower Er godt nok nervøs for blodprøven på torsdag. Håber virkelig den er der.

Og tillykke til dig Nausikaa - har du snydt og testet før tid? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen. :loveshower Er godt nok nervøs for blodprøven på torsdag. Håber virkelig den er der.

Og tillykke til dig Nausikaa - har du snydt og testet før tid? :whistling

Tak :) Ja, ups, jeg kunne ikke vente mere :blush Jeg er omkring 3+6 (ægløsning+13dage)i dag og testen er meget tydligere end da jeg var 3+6 med min søn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Ja, ups, jeg kunne ikke vente mere :blush Jeg er omkring 3+6 (ægløsning+13dage)i dag og testen er meget tydligere end da jeg var 3+6 med min søn

Ej hvor godt. Skal du så op og have taget blodprøve eller hvad sker der nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt. Skal du så op og have taget blodprøve eller hvad sker der nu?

Jeg regner ikke med at jeg skal have taget blodprøve før uge 8. Testen er ret tydelig, så jeg går ud fra at det betyder et højt HCG-niveau??? Jeg fik heller ikke taget blodprøve for at konstatere graviditeten sidst. Jeg skal til lægen i morgen (dog ikke graviditetsrelateret) og tager lige en snak med hende der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner ikke med at jeg skal have taget blodprøve før uge 8. Testen er ret tydelig, så jeg går ud fra at det betyder et højt HCG-niveau??? Jeg fik heller ikke taget blodprøve for at konstatere graviditeten sidst. Jeg skal til lægen i morgen (dog ikke graviditetsrelateret) og tager lige en snak med hende der

Ja det kunne godt tyde på at du har højt HCG niveau. Min test var meget utydelig og jeg havde kun et HCG tal på 43 :-( Tror også man oftere får taget blodprøve når man har været i et behandlingsforløb. Ved ikke om du har været det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke almindeligt at få målt HcG :) Ved en almindelig graviditet, får man ikke målt det...

Hvis man har haft aborter før, så kan man somr egel godt få sin læge til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig på idag mandag d. 28/11 med et forsigtigt :stork

Har fået taget blodprøve idag med et lavt HCG niveau på 43. Skal have taget endnu en blodprøve på torsdag for at se om den er god nok eller om der er tale om en biokemisk graviditet.

Forsigtigt tillykke :) Håber den er der :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Ja, ups, jeg kunne ikke vente mere :blush Jeg er omkring 3+6 (ægløsning+13dage)i dag og testen er meget tydligere end da jeg var 3+6 med min søn

Iiiihh.. STORT tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke almindeligt at få målt HcG :) Ved en almindelig graviditet, får man ikke målt det...

Hvis man har haft aborter før, så kan man somr egel godt få sin læge til det :)

Så klog jeg bliver. Så lærte jeg også noget nyt idag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiihh.. STORT tillykke :balloons

Mange tak -og selv tillykke :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak -og selv tillykke :gravid

Tak :)

Skal stadig vende mig til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER